İlle de severek, aşık olarak evlenmeye gerek var mı? Ahlakı iyi olan, anlaşabileceğiniz biriyle evlenmek daha mantıklı değil mi?

Seviyorum ya da aşığım diye olmayacak işin peşinden gitmeye gerek yok bence. Boşanmaların artış hızı daha fazla ve evliliklerin artış hızı düştü. Bu durumda aşkın bence pek önemi yok. Anlaşabileceğin kafa uyumu olan birisi olması yeterli diye düşünüyorum.

İlle de severek, aşık olarak evlenmeye gerek var mı? Ahlakı iyi olan, anlaşabileceğiniz biriyle evlenmek daha mantıklı değil mi?
Cevapla