Üniversite arkadaşım Ankara'ya evime gelip gezmek istiyor, benden borç para alıyor. Nasıl davranmam gerek buna?

Kızla ilk başlarda iyidi aramız o zamanlar davet ettim Ankara’ya hiç gelmemiş gezmemiş neyse. Kız kendi kendine tarih belirledi bir kere davet etmemle geleceğim dedi neyse ona da tamam.
Benden borç para istedi ve İzmire gitmiş orada çok para harcamış ev Sahibi evde yemek yapmamış sabah akşam dışarıda yemişler yediklerini de kendisi ödemiş ev sahibi değil bu yüzden pişman olduğunu anlattı. Ben çok sinirlendim bir gere paran varsa gidersin yoksa girmezsiniz benim evime de gelecek misafir olarak bana anlattıklarına bakın
Arabayla inememem Kızılay’a diyorum Ankara’nın neresine arabayla gidilir diyor.
Dün canım sıkkın sonra konuşuruz gezme muhabbetini dedim okey dedi sadece sonrada çok pişmanmış ağladı filan ne yapacağım gelmesin
Üniversite arkadaşım Ankara'ya evime gelip gezmek istiyor, benden borç para alıyor. Nasıl davranmam gerek buna?
Cevapla