Düğün isteyenler ve istemeyenler kenidini açık edebilir mi?

Sebepleriyle açıklarsanız iyi olur.

Mesela ben düğün istemeyenlerdenim.😌

Birinci sebep herkesin de olduğu gibi maddi sebeplerden.🙃

İkinci sebep şöyle düşün canla başla kusursuz olsun diye uğraşıyorsun. Sinir stresle geçiyor, bazı en yakınların o günü sana haram ediyor. Yıllarca borcunu ödemek zorundasın.
En güzel günün de zaten bunca berbat şey yaşadığın yetmezmiş gibi onun bunun düğünüyle kıyaslanıyorsun. Yok onun davetlisi daha çoktu, yok onların yemeği daha güzeldi, damat daha yakışıklıydı, gelinliği daha güzeldi falan filan.
Kimseye bu zevki yaşatmamak içinde olsa o düğünü yapmiycam. Sinirsiz, stressiz bir balayı yapıp geldikten sonra herkes bir hasetle neden düğün yapmadınız diye ağlaşırken onun yerine dünyayı gördüm deyip susturucam.😂😂
Düğün isteyenler ve istemeyenler kenidini açık edebilir mi?
Cevapla