kadınlara kızlara yunan fransız ingilizler tarafından tecavüz ediliyordu , sizde Atatürk padişahı dinlemeyip iyimi yaptı kötümü?

kadınlara kızlara yunan fransız ingilizler tarafından tecavüz ediliyordu , sizde Atatürk padişahı dinlemeyip iyimi yaptı kötümü?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
1- Tek başına kurtarmadı
2- Asker olarak komutan olarak bişey diyen yok, eleştirilerin hepsi 1923 sonrasına ait, Cumhurbaşkanı oluşu ve siyasi hayatıyla ilgili
3- Olmasaydı Fransızlar İngilizler babamız olurmuşmuş, ulan 1920 lerde dünyada ne anamız vardı ne biz
Ülkenin şu haline bakınca keşke bi Fransız, İngiliz, İtalyan, Danimarkalı, Avusturalyalı ya da Hollandalı olarak doğup insan gibi değerim olsaydı, refah içinde gelecek kaygısı olmadan mutlu mesut yaşayıp gitseydim
senin o olmayan beynini s... ulan davar sen yoktun da dedenin babası vardı anneanne nin annesi vardı onlara tecavüzü göz yunuyorsun yani , keske büyük büyük nineni yunan catır catır s..., di ama Atatürk kurtuluş savaşını başlatmasaydı dimi , keske yunan galip gelseydi dediniz namus şeref olmayan böyle düşünür normal
Küfürler ve hakaretler
Sorunun ve bı yorumun ekran görüntüsünü ve linkini alıp yarın bizim şirketin avukatına veriyorum
Küfür ve hakaret sebebiyle şikayetçi olup dava açacağım. Daha da cevap yazmam
gizli üye olarak mi yapacan bunu 😁 kime küfür ettiler gizli üye ha derler sana 🐒🍌
aldınmı ödülünü haaaa 🍌
Keşke kurtarmasaydı şu anda İngiliz veya Fransız toprağı olurduk ama refah düzeyimiz daha iyi olurdu
Atatürk zamanı biz onlardan zengindik , bunun suçlusu akp tatlım , akp ekonomi batırdı niye yazamıyorsun , korkak olma ne geldiyse bu korkaklık yüzünden geldi başınıza , dolar 3 lira çıktı diye Rahmetli Ecevite yazar kasa attınız , şimdi 27 lira niye yazar kasa atamıyorsunuz 🤔
Akp yaptı zaten işte keşke kurtarmasaydı ozaman bunlar türemezdi
Bsn AKP'li değilim
O zmn sürünsün oy verenler daha beter olacak şu 2024 yerel seçimler bir geçsin dolar euro 50
Olan bize oluyor keşke sadece onlar sürünse
Seçimden önce kendi getirdigi mülakatı kaldırcam dediydi , şimdi ben öyle bişey demişsem bunu milli egitim bakanımla görüsürüm dıyo , bakan da mülakat kalkmıcak diyo 🤪 yani istedin sonucu al mülakatta elenirsin torpil den vazgecemiyorlar
Kendi apt@llarını başka nasıl devlete sokacak? Onlarda sınavlardan, mülakatlardan geçecek zeka yok
kesinlikle haklısın 👏🏻👏🏻
Sana ne yapacak o mavili merak ediyorum söylersin bana da
mavili kim
Sana dava açacak kişi
yaww he he , senin adın soyadın yoksa savcı sktır eder bunu , hem orada yazmışım senin beynini s... ( beynini seveyim 😁) 3/1 ni alır yoluna bakar
Biliyorum da yine bir şey olursa anlatırsın bizde ona göre bir şey yaparız sjkgsgd
Kral bu alemde atın ölümü arpadan olsun diyecen kaşıyanı kaşıcan , canını yakarsa daha çok kaşıyacan biz böyle gördük böyle biliriz , ben acımam gtüne soda şişesi sokar içinde patlatırım gider kuzu kuzu yatarım 💪
Reis bu arada sen müslümanmısın? Değilsen de saygı duyarım ama müslümansan bir şey diyeceğim
Elhamdülillah müslümanım
Hoopp 😄 Instagram kullanıyorsundur değil mi?
evet 2 tane 💪
enes_14_53 Instagram hesabının ismi bu kişiye mesaj at deki Atatürk ne yaptı de o sana anlatır
tm
zaten gerici biri oldu belli 1453 yazdına göre , biraz aydınlatayım gerici yobazı
Banada anlatırsın olanları bu arada güzel bir üslupla tartışın 😁
Ee ne oldu kim kimi aydınlattı 😄
yobazı aydınlattım kör kütük cahil cıktı mk yobazı , kafaya kuma gömmüş , çıkar şu kafanı dedim bi edrafa bak , sonra tm agam dedi , sen haklıymışsın dedi
Sfhfdjfdkjh ya bi git yalana bak 😂
ona biraz selcuklu osmanlı Atatürk anlattım hatta roma bizans oralarıda anlattım , ee bana dedem söyle dedi ninem böyle dedi dedi , deden tarihçimi dedim çiftçi dedi , aslanım tarihçi varken çiftçiden mi ögrencez geçmişi dedim tıss bakıyo öküzün trene baktı gibi , bana şey sordu yabancı dil var mı bunları birde başka dillerden okusaydın tarihi dedi , ingilizce almanca fransızca anadili gibi konuşurum dedim , ı can speak very well , ich kann sehr gut deutsch , Je parle très bien français dedim yobaz daha cevap yazamadı , baktı karşısındaki full dolu kaçtı yengeç gibi
Engelledemi seni?
yokbe ders alıyor beleşe, dedesinden duydugu ile yaşıyormuş , gerçekleri duyunca ögretmenmisin dedi tarih ögretmeniyim dedim , hocam özürdilerim diyo , tm kes uzatma dedim
Eee o adam bana o kadar şey anlattı Atatürk ile ilgili sana demedimi? Mesela din dersleri ve Atatürk olayı vardı
Londra'da yaşıyorum dedi bana
Foto istiyince engelledi 😄
yok agzına açıp iki kelime edemedi 😁 şak şak verdim cevabı pustu , haklısın hocam diyo , Dedim Atatürk olmasa fransız veya ingiliz kölesiydik fas cezayir tunus gibi dedim , haklısın hocam diyo, başka bişey demiyor
Söylene ona sonu 5970 ile biten kişininde engelini kaldırsın
tm derim
Sağolun kaldırınca haber verirsiniz bu arada bir tane genç kardeşimiz daha var onlar içinde üzülüyorum size söylediğimde onlarıda aydınlatırmısınız
ver adını hepsini aydınlatırım
ustad_kadir_misiroğlu_ bu 18 yaşında daha 😔
onu osurta osurta aydınlatırım
Ne oldu peki?