Eşiniz sürekli bunu söylese ne yapardınız?

Eşiniz farklı bir şehre atansaydı ve her seferinde size "diğerleri eşlerini getirmemiş, kendin gelmek istedin" gibi şeyler söyleseydi, bu arada sizin iki bebeğiniz olsaydı ne düşünürdünüz? 6.5 ay eğitimi bitsin diye bekledim. Şimdi de atandığı yere ailece taşındığımız için sürekli bunun lafını işitiyorum. Çocuğumun biri bir yaşında, ötekine hamileyim. Şimdi de resmen geldiğimden rahatsız, sorumluluklarından rahatsız. Ne yapmak gerek?
Eşiniz sürekli bunu söylese ne yapardınız?
Cevapla