Çok yakışıklı ama asosyal bir erkek size de tuhaf gelmiyor mu?

ilk kez rastladım yakışıklı olupta asosyal olanı (ki gerçekten ben çok zor beğenirim Allah sahibine bağışlasın çocukta fizik, saç, yüz var yani) ama bir robot gibi kimseye konuşmuyor kızlarlada, erkeklerlede hayır oyun bağımlısı vs desek bizim sınıf okulun all star kadrosu başarılı insanların olduğu bir bölüm, dersleri iyi vs oyun bağımlısı olup bu yerlere gelmek zor birde kaba gibi geçen gün soru sordum cevaplamadın bile önüne döndü gitti uyuz oldum da neysee dedim

Çok yakışıklı ama asosyal bir erkek size de tuhaf gelmiyor mu?
Cevapla