Yamaç paraşütü ile Uçmaya bayılıyorum. İliklerime kadar özgürlüğü hissediyorum. Muhteşem manzaralar aşığıyım 🥰 eriyorum.

Yamaç paraşütü ile Uçmaya bayılıyorum. İliklerime kadar özgürlüğü hissediyorum. Muhteşem manzaralar aşığıyım 🥰 eriyorum.

Güzel şehir. Sevdiğim yaşamak istediğim hayalimi süsleyen yerlerin olması güzel , fakat diğer türlü kalabalık bir şehir olması üzücü. Herşeye ulaşabilmek güzel diyebilirdim yalnız doğduğum şehirde de zaten ulaşım sorun hiç yaşamadığım için o kısmı cazip gelmiyor. Maddi olarak iyi kazançlar sağlamak açısından sevilesi yanı var
Ankara da yaşıyorum ama bir yerini sevmiyorum hiç.. yine de güzel yanları var Ankara , Anadolu'nun en eski yerleşim yerlerinden biridir. Şehir, Roma, Bizans, Selçuklu ve Osmanlı gibi farklı medeniyetlerin izlerini taşımaktadır. Anıtkabir, Ankara Kalesi, Hitit Güneşi Tapınağı, Roma Hamamları gibi tarihi ve kültürel zenginliği ile Ankara , ziyaretçilere eşsiz bir deneyim sunmaktadır.
Cevap
4Cevap
İçinde ben varım yaşadığım bu hayatın, içinde oluşumu seviyorum, hayallerim, hedeflerim ve umutlarım var bu hayatın içinde ☺
Ömrün keyifle geçsin 😊
Amin ☺
Bilmiyorum sakin bir semtte yaşıyorum ama herkes birbirini tanıyor 😂
Hanedanlık şehri. Bir sürü saray v. b. Tarihi dokusunu seviyorum.
Ulaşımın kolay olmasını seviyorum küçük bir şehir çevre illerde güzel ve gitmesi kolay.
Defne Harbiyede Dükkan Abbut adlı bir mahalle vardı depremden sonra yerle bir oldu
Kuşadası dayım çakalı dolandırıcısı her türlü insanın profesyonelllerinin olmasını
Ruzgarinj
Ama suanki yaşadığım yer yani uni okuduğum yeri hiç sevmiyorum
Büyük şehir olduğundan her anlamda imkanları fazla Onu seviyorum
Muğla'da yaşıyorum ve burayı sevmem için herkesin bildiği çok kuvvetli sebeplerim var 😄
Yakışıklı olgun adamlar var ❤️
İstanbul un herseyini
Sadece yemekleri güzel yoksa çöp bi şehir
Hiçbir şeyini sevilicek bir yanı yok
Sokaklarının denize çıkmasını
İzmir 😀
Hayııır 😄
O. zaman sahili olan bir şehir bunada hayır de hadi 😀
Çok zekice bir tahmin nasıl bildin anlamadım 😂
Coğrafya dersim çok iyiydi 😀
Maşallah tebrik ederim 😅
Bilmediğim soru olmamıştır hayatımda tabi ki maşallah bana
Bu şehirde yeniyim sakinliğini seviyorum
Havasını 😂
sevmiyorum aslında ama fav exim gibi
İstanbul benim ben onun. Öyle ilişkimiz.
@Yoğunbakım yok artık ,:)
@İnatçıbirkoç öyle işte.
Seviyorsun
@İnatçıbirkoç ulaşım çözülse sorun yok.
Evet en büyük sıkıntı o dimi :) Anadolu avrupa
Anıtkabir var
Hüznünü
Huzurunu
Hiçbir şeyini
mağaza
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?