
Yaşadığınız yerde en çok sevdiğiniz nedir? Doğduğunuz yer de olur tabiki.

Yaşadığınız yerde en çok sevdiğiniz nedir? Doğduğunuz yer de olur tabiki.

Şifa gibi bir yer burasına bayılıyorum 🌿
Gerçekten çok güzelmiş neresi bu
Yaşadığım şehrin en çok trafiğini seviyorum 😂
Senin olduğun şehrin hiç bir şeyi kötü olamaz sen güzelleştirirsin 😂😂
Hiç..
Ne demek hiç 🙄
Vardır vardır deme öyle sen 😇
Cevap
7Cevap
Rahatlığını. Ulaşımı kolay, erişebiliyorsun rahatça trafik olmadan.
Neresi
Conya. Tek sıkıntısı insanların zihniyeti.
Milletini kültürünü başka ülkede yaşayamam heralde 😅
Severim senin Orayı😇
Sesiz sakin olması ve kimse kimseye karışmıyor
Neresi bilemedim 🙄
Dubai
Vay vay 😇
🤗🤗
Yemek kültürünu seviyorum.. onun haricinde hiç bir şeyi sevmiyorum.. çok uzak Zamana kalmadan da bu şehirden taşınmak gibi bir Arzum var inşallah
Kültürel mekânlarını. Zirâ İstanbul’un başka neyi sevilir ki?
Göl göl diye diye öldüm 😂 en çook van gölünün kenarında olmasını seviyorum ❤️🫶
Şehir içi 10 15 dk şehir dışı 1 2 saat 😅
Neresi 😂
Doğru vala😂
Gelmiştim oralara bir zamanlar 😇
😃Elmayı koymuşlar oraya jsjsjsj
Ben koydum senin için 😂😂
Şehzade kebabi koyaydin ya oraya jxjsjs
Onu ben yemedim daha 😂
Sevdiğim pek bir şeyi yok... jkkhgk her yer gibi normal :d
Sende bu aralar Baküye Azerbaycana bir özlemin var hep mi böyleydin?🙄
Beni mi takip ediyorsun
Senin gibi birlikde geziyorum ülkeleri bende sjsj
@seldaaa1 -nın da gözünden kaçmamış😂
O kim onu geçtim bir erkeğin beni takip etmesi ürkütücü 😂
Lan neyini takip edicem , arada gözüme değiyorsun
denk geldikce ahahhahsjs
Ürkek ceylan korkma😂
Bana korkak diyen gizli 😂😂😂 hadi aslan parçası benden uzak Allah’a yakın 😂
Ahahhah kükreyen aslanımsım sen benim 😂
Rüzgarını
Neresi
Bakü
Severim orayı 😂
Ne güzel
Geldin mi Baküye
Evet bir kaç ay orada yaşadım 😇
Hmm neresinde?
Bakü merkezde 😇
Sevdin mi bari ülkemizi😅
Çok güzel günlerim oldu 😇
Maşallah☺️
Teşekkür ederim en kısa zamanda bir daha gideceğim 😇
Ne güzel, bekleriz😂😂
Umarım 😇
Arkadaşlarım
Başka bir şey yok mu 😇
Nehir kenarı 😅
Nerdesin kız sen 😇
Nil nehri yakınlarında djdhaajd
Dalga geçme 😂😂
Dalgasız sosyetik olur mu 😃
Yine inandım sana 😂😂😂
Tühhh :D üzüldüm
Bak yaaa öyle olsun 😂
Üzülmedim tamam djdj
Ayıp ayıp 😂
Etliekmeğini
Konya 😇
Konya'm canımmmm
Havası suyu temiz
Boyozunu
Boyoz
Geldi İzmirli 😇
Herşeyini
Hiç bir şeyini
Taraftaranı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?