Ölüm yıl dönümünde ilk eşimin resmini paylaşmak şimdiki eşimin ailesine saygısızlık olur mu?

Öncelikle lütfen dalga geçmeyin ben 2 evlilik yaptım maalesef 2 side vefat ettti İlk eşim trafik kazasında son eşim hastalıktan ilk eşimin çok iyiliğini gördüm sonrasında bana çok güzel bir hayat bıraktı ölmeseydi şu an hala evliydik onun üstüne bir evlilik yapmama rağmen güzel hatırlıyorum ekim ayında ölüm yıldönümü sosyal medyamda fotoğrafını paylaşıp onu anmak yad etmek istiyorum bu son eşimin ailesine saygısızlık olur mu?

Ölüm yıl dönümünde ilk eşimin resmini paylaşmak şimdiki eşimin ailesine saygısızlık olur mu?
Cevapla