Eşim annemle hiç olmak istemiyor, ne yapmalıyım?

Yaklaşık 1,5 yıl evliyim ve başdan beri eşim ailemle zaman geçirmek istemiyor. Ve ben aileme bağlı biri oldugumdan beni çok uzuyor. Annemgile gittiğimizde hemen kalkmak istiyor, annemgil bize geldiginde muhattap olmuyor. Annem mesela 3/4 gündür kahvaltıya cagiriyor gel kızım bas basa yiyelim, ben işimle meşgul oldugum icin, yok diyor başka zaman deyip arayı soğutuyor. Buda beni çok huzursuz ediyor ve her hafta bunun (küfürlü) tartismasını yapıyoruz. Kotu alışkanlığım yok, sadece annemgile zaman geçirmeyi seviyorum. Bir aksam yemeğine gidiyoz, sonra 5/6 gün sonra hava güzel anemgile dondurma mi yiyelim diyorum. Yok diyor.

1,5 senedir çok yoruldum. 1 e 1 çok iyiyiz bana çok iyi bakıyor, herseyimi yapıyor. Yalnız ailemle hiç muhattap olmak istemiyor. Kaç kere dememe rağmen her hafta aynisi oluyor.

ayrılmayı duşumdum, ailemle de goruştum ama onlar karşı cikiyor. Şimdiki gelinler hep böyle diyor, bundan sonraki sanki iyi mi olacak diyorlar.

kavgalarda bazen diyorum madem benim ailemi istemiyorsun niye buraya geldin? Zaten kalmak istemiyorum gitmek istiyorum diyor.

Ne yapacagımı bilemedim. Ama çok huzursuzum.

Eşim annemle hiç olmak istemiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla