Hiç arkadaşım yok hepsi çok uzakta ama yakınımdakiler?

Küçüklük arkadaşımla artık eskisi gibi değilim bana çok yanlış şeyler yaptı uzak durdum. İş yerimdeki kızlar da bir kaçı zamanında olay olmuştu zaten bir kaçı iki yüzlü diye uzak durdum hepsinden sadece selamlaşırız fazla yakınlık yapamıyorum istesemde zaten dedikoducular ama hepsi arkadaş oluyorlar birbirinin doğum gününü kutluyorlar hep kahkahalar fazla konuşurlar çalışırken bile. Davranışları bana hiç samimi gelmiyor ve çok sessiz sakin bi insanım ama çok sevdiğim biri olursa bende çok yakın olurum da hiç kimse ile yakın olamıyorum çok soğuk görünüyorum galiba dışardan bakınca 🤷🏻‍♀️ ama hiç öyle biri değilim aslında… bu beni biraz kırıyor
Hiç arkadaşım yok hepsi çok uzakta ama yakınımdakiler?
Cevapla