Ulan bir tane candan arkadaşım yok ya, nereden bulacağım?

28 yaşındayım. Hiç arkadaşım yok. Özeniyorum artık birlikte tatile, konsere gidenlere, sabaha kadar oturup muhabbet edenlere..

Bugün düğün yapsam "Gelinin Arkadaslari" dendiğinde sahneye çıkacak kimse yok. Ben anlamıyorum, nerde sinsi iki yüzlü insan var onların çevresi geniş oluyor. Napayim bende iyiymis gibi gözüküp arkasından b. k mu atayim :///

Ulan bir tane candan arkadaşım yok ya, nereden bulacağım?
Cevapla