Ilk kez yakinlascaktik ve buluscaktik bama dediki olmadi parka gideriz cok kotu oldum ondan sogudum tum hayallerim cöpe gitti demekki para bi iliskide onemliymis?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılAy ne alaka çok saçma noluyo yani parka gidince, bir kamelyada oturup bir şey yemeden içmeden sohbet edemiyor musunuz. İlk buluşma falan hikaye neyini bu kadar abartıyorsunuz anlamıyorum noluyo yani ilk olunca ilkinde özenip diğerlerinde özenmeyince adam mı olmuş oluyo, parka gitmek özenmemek mi olmuş oluyo. Herşeyi erkek yapmak zorunda değil zamanında buluşunca erkeğin cebinden 5 kuruş çıkarttırmadığım en iyilerinden yedirip içirdiğim günlerde oldu manavdan domates halk ekmekten ekmek alıp parkta ekmek arası hazırlayıp piknik yaptığım günlerde oldu, bir kızın geçinmeye gönlü varsa varlıkta da yoklukta da yanında olur. Anlaşılan sen eğlenip parasını yiyeceğin birilerini arıyorsun bu çocuk snaa göre değil kalbini kırma çocuğun yol yakınken geri dön bitir
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır bence değil.. ama tabi ki de daha romantik olması lazımdı, parkta buluşmak itici değil. Park, insanların buluşmak için en popüler yerlerden biridir. Temiz hava, yeşillik ve doğal bir ortam sunar. Ayrıca, parklar genellikle ücretsizdir ve giriş için herhangi bir kısıtlama yoktur. Parkta buluşmanın itici olduğunu düşünüyorsanız, bunun birkaç nedeni olabilir: Kişisel tercihler: Bazı insanlar, parkları daha az çekici bulur. Daha resmi bir ortamda buluşmayı tercih edebilirler. Sosyal normlar: Bazı kültürlerde, parkta buluşmak daha az yaygındır. Yaşam tarzı: Parkta buluşmak, aktif bir yaşam tarzına sahip kişiler için daha uygundur. Eğer parkta buluşmak itici olduğunu düşünüyorsanız, bunu partnerinizle konuşabilirsiniz. Daha resmi bir ortamda buluşmak istediğinizi söyleyebilirsiniz. Ancak, parkta buluşmanın itici olduğunu düşünmemeniz gerektiğini de belirtmek isterim. Park, insanların buluşmak için harika bir yerdir. İşte parkta buluşmanın bazı avantajları: Ücretsizdir: Parklara giriş ücretsizdir. Bu, buluşmanın bütçenize uygun olmasını sağlar. Herkes için uygundur: Parklar, herkes için uygundur. Engelli erişimi olan parklar bile vardır. Rahattır: Parklar, rahat ve gevşetici bir ortam sunar. Güvenlidir: Parklar, genellikle güvenlidir. Ancak, yine de dikkatli olmak önemlidir.
Sonuç olarak, parkta buluşmak itici değildir. Park, insanların buluşmak için harika bir yerdir.20 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 303 cevap paylaştı. "İlk kez yakınlaşacaktık" demişsin. E doğal olarak rahat olabileceğiniz bir yer aramış ve büyük ihtimalle ailesinin evinde kalıyor olduğu ve ev boş olmadığı için, başka arkadaşının evini de ayarlayamadığı için parka davet etmiştir.
Yakınlaşmaktan kasıtnın öpüşmek, sevişmek falan olduğunu varsayarak yazdım.İlk kez buluşmayı kast ediyorsan park biraz yanlış seçim olabilir.
00 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılMesire orman gibi büyük parklar zaten yakınlaşmak için ideal sessiz sakin 😂 Bende sevgilimle çoğunlukla mesirede buluşuyoruz çok kalabalık yerde yürünmüyor bile, sinema desen sessiz ortamda konuşamıyoruz en güzeli yeşillik ortamı ☘️
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
94
Cevap
103Cevap
- Aile & Toplum konusunda 362 cevap paylaştı.
+1 yılDua et bulusmak icin evine çagirmamis her halde onu bekliyordun
Sirf adam seni parka cagirdi diye ondan uzaklasmayi istiyorsun öylemi
Pes vallaha bu devirde para daha cok kiymetli olmus sizler icin
Rabbim sana kavusmayi bulusmayi nasip etti diye sevineegin yerde birde bunuda begenmiyorsun yazik
Oysaki bir insani tanimak bir insani sevmek parayla satin almak degildi
Parasi var diye sevmek hiç degildi
Bir insani oldugu gibi seversin
Oldugu gibide kabul edersin
Ama senin gozun baya yükseklerde oldugu icin
Begenmemen normaldir61 Yorumla- +1 yıl
Ablam benim helal olsun sana dediğin her şey kelimesi kelimesine doğru. Ve elbette evine çağırmasını bekliyordu
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Evet oldukça itici bir durum.
En azından sahilde bir çay bahçesine veya bir cafeye davet edebilirdi.
Soğumakta haklısın.
Kumaşını ve kalitesini daha en baştan belli etmiş
Aslında bunun para ile bir ilgisi yok.
Bu kişinin yaşam kalitesi ile ilgili bir durum.
Demek ki bu kişi oldukça basit bir hayat yaşayan bir kişi.
Nerde nasıl davranmasını bilen bir erkek bir kızı daha ilk buluşmada parka davet etmez zaten.
Ergen bir erkeğin yapacağı bir iş bu43 Yorumla- +1 yıl
Bira içmeye davet ediyorum ben direk pubda sizce nasıl bir hareket?
- +1 yıl
@ben_benimmm baksnxmalamkwmx
- +1 yıl
sen ne anlarsın erkeklerden ya Allah aşkına
- Aile & Toplum konusunda 420 cevap paylaştı.
+1 yılAmaan size de yaranılmaz illa arabayla starbucks'a ya da lüks bir restorana götürmek mi lazım? Hem belki gelecekteki randevularınız senin daha çok seveceğin yerler olur. şu an durumu kötüyse ölene kadar öyle olacak hep parka gidecek değilsiniz ya
23 Yorumla- +1 yıl
Vay be kızı görüyonmu bi parka çağırdı diye soğudu :D böyle sevgimi olur çoçuğa yazık
- +1 yıl
@YunusEmreSakaryalı Bunlara money lazım sadece. 💰💰💰
- +1 yıl
aynen kardeşim parayı veren düdüğü çalar misali
Yani ben de kafe taraftarıyım ama sen "yakınlaşmak"tan bahsetmişsin. Ne tür bir yakınlaşma bu? Yani ilk defa yüz yüze mi buluşacaktınız yoksa cinsellik planların mi vardı? Eğer cinsellik planların varsa ona "sizin evde buluşalım bence" gibi bir mesaj at. O zaten anlar. Böylece planların suya düşmez
20 Yorumla
+1 yılSen bence mukemmel birini ariyorsun zengin parasi bol vs cocuk sevmis cagirmis soguduysan kb zaten kimseye sevgi veremessin sen parka cagirmanin da parayla alakasi yok acik hava cocuk parka cagirmis sen para onemli diyon kafanda hayalinde ne kurduysan onu bekleme iliskiler hayal uzerinde yurumez, gorende lady gaga sanacak zaten * . k bu dusunceler yuzunden z kusagi hicbir iliskiyi duzgun yurutemiyor
11 Yorumla- +1 yıl
@gözlerinesiri baksennm
+1 yılBence çok güzel. Ben açık hava seven biriyim, kafeler falan beni çok basıyor. Benim sevgilim de beni ilk buluşmada yürüyüşe çağırmıştı, yürümüştük. Ben onu ilk gördüğümde anladım ki benim için çok farklıydı. O zaman benim için zamanın ve mekanın asla önemi yoktu.
53 Yorumla- +1 yıl
@Justsurvive o zaman seni haftayaaa parka davet ediyorummmm sjdjs
- +1 yıl
@Blacburnn Alla alla
- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılAçıklama da parası yoksa ben öderim ama düzgün bir yere gidelim demediğin için haksızsın size layık olan sizi bulsun her zaman istiyorum asla hakettiğinizi bulamayın
30 Yorumla Park biraz özensiz geldi bana. Cimri olma ihtimali çok yüksek evet. Duyar kasanlar gelmiş, yok eve mi çağırsaydı yok sen paranın kölesisin falan diye saçma sapan yorumlar :d saptırıyorlar yine her zamanki gibi
11 Yorumla- +1 yıl
Belki çocuğun başka bi sürprizi vardı böylede sevgi olmaz yani bence boş yere konuşmayın kızlar
+1 yılCafe yakınlaşma yeri mi. Bir adet çıktı şimdi yakınlaşmak isteyen evine gitsin yallaaa milletin edepsizliğini görmekten bıktık. Cafede yemek yiyoruz yiyişme yeri değil cafeler ohhh yapmış sana açık havada yakınlaşın.
10 Yorumla
+1 yılYani bide şoyle düşün bence her şey para değil genellemesine söylüyorum çoğu kişi paraya bakıyor aşkı sevgi bulamıyor aldatılnca ya da başka bişey olunca da pişman oluyor bence en önemli şey aşk sevgi saf duygu gerisi yalan bu gün 100 TL kazanıyorsan yarın binler milyonlar kazabilirsin ama bu gün aşık değilsen ne yarın nede başka zaman karşındakine karşı bişey hissetmezsin
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 802 cevap paylaştı.
+1 yılSevdiğim bir insanla görüşüyorsam park da olabilir cafede olabilir bunu sorun etmezdim ben doğru kişi ile parkta oturmak bile güzel olurdu en lüks restorana gitmek marifet değil
20 Yorumla Evet seni kral sofrasına çağıracaktı sende haklısın size ne yapılsa yaranılmaz bir de ilk buluşmada yakınlaşma olması kadar saçma bir olay yok basit kızsın farkında değilsin
20 Yorumla
+1 yılHanımefendi ilişkiye para gözüyle yaklasirsaniz tabi size kötü gelecektir niyetiniz sadece sevmek sevgili olmaksa mekanın çokta bi onemi yoktur eğer para sizin icin daha agirliktaysa bulusacak kıvama gelmeden maddi durumunu öğrenin
00 Yorumla
+1 yılStarbucksa götürse dünyanın en ideal erkeği olurdu dimi :D Küçük insanlar sizi
50 Yorumlabelki utangac, toplum icine girmekten hoşlanmayan kalabalıgı sevmeyen biridir onun icin sessiz tenha bi yer olarak parkı tercih etmis olabilir ama diger ihtimali de gözden gecirmemek lazim:) kişinin karakterine bagli
00 YorumlaKülliyeye mi davet etseydi, Allahim Yaratıyorsun bari , takip ed.
52 Yorumla- +1 yıl
Asil türk kızı :D
+1 yılNapsaydı ilk buluşmada eve mi davet etseydi.. Eve davet etseydi bu kez de ilk buluşmada eve davet etti diye soru görüyor olurduk..
30 Yorumla
+1 yılYo değil gayet iyi sen maazallah çocuğa sapıtacak olsaydın parkta yardım çağrısında bulunabilir diye park demiş
Çocuk hayatını korumak ve kurtarmak istiyor sonuçta para avcısı gibi 😑10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılHayır itici değil ben olsaydım çekirdek kola alıyım mı diye sorardım
10 Yorumla
+1 yılyakınlaşacaktıktan kastınızı tam olarak anlayamasam da, Kordon’da buluştuğunuzda da yakınlaşabilirsiniz. Veya Anamur Limanda da yakınlaşabilirsiniz. İkinizi de tanımamakla birlikte ilk kez buluşacağım ve ilişki düşündüpğm biriyle parkta buluşmaya tabiki davet etmem. Ama sizin yakınlaşacağız tanımını tam anlamadığım için yorum yapamıyorum.
benim için ilk buluşmanın tanımı: daha az muzik, daha fazla rahat muhabbet edebileceğimiz bir mekandır.00 YorumlaO zaman bu şarkı size gelsin :D :D :D
https://www.youtube.com/embed/_E7ktNfhiN000 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNeden itici olsun ki? Yakınlaşacaktık demişsin mesela seni otele mi götürseydi bu daha çok mu hoşuna giderdi senin o zamanda çocuk sapık mı diye gelip sorardın burada bu soruyo sormak yerine siz bazı kızları anlamak gerçekten imkansız
10 Yorumla
+1 yılAslında gayet hoş olur. Oturduğun şehri bilmiyorum ama buluşmak için harika parkları olan şehirler var.
10 Yorumla
+1 yılParayla ne alakası var flörtün düşüncesiz davrandıysa
20 Yorumla
+1 yılÖnemsiz diyen kim? Yakınaşacaktık demişsin eve mi gitmek istiyordun?
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılLiseli aşık gibi istemezdim parkta buluşma şahsen bu saatten sonra
222 Yorumla- +1 yıl
Yaş 38 :)
- +1 yıl
@ben_benimmm bugün halen 37 yarın gireceğim Allah nasip ederse
- +1 yıl
Abla çocuk var mı iyi bir şey mi evlilik
- +1 yıl
@ben_benimmm eşimi kaybedeli 78 gün oldu çocuğum yok başka sorun var mı?
- +1 yıl
oğlun varya senin nasıl yok
- +1 yıl
@SerdarSado evet onu ben doğurmadım ama ben büyüttüm minyatür pinscherim (oğlum diye ona diyorum)
- +1 yıl
Bu kadınlar çok sıkıntı tipler yalancı çoğu Allah ıslah etsin herkesi
- +1 yıl
@ben_benimmm ne yalanı be köpeği oğlum oğluşum diye seviyorum
- +1 yıl
- +1 yıl
Türban da kılıf bunlara işte dini motifleri kullanıp namus imajı yaratıyorlar:)
- +1 yıl
@ben_benimmm lanetmisin sen türbanım kadar kafana ta düşsün bi defol git köpek benim ister oğlum derim ister annem derim ister yavrum derim sanane
- +1 yıl
Hakaret etmeye devam et :))) yazık size
- +1 yıl
@ben_benimmm sen hakaret ediyorsun sesim çıkmadı çıldırttın yeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
- +1 yıl
@SerdarSado sen bi geldin ortalık karıştı
- +1 yıl
Hayır etmiyorum kusura bakmayın. Liseli bir ergensin büyük ihtimalle. Burada ilgi çekmeye devam et
- +1 yıl
@ben_benimmm körsün galiba ya da mental sorunların var sabahtan beri demediğini bırakmadın ilgi çekmek isteyende sensin
- +1 yıl
@ben_benimmm bu da hakaret
- +1 yıl
Tamam iyi günler
- +1 yıl
@ben_benimmm sen benim türbanıma kurban ol
- +1 yıl
Oluyoruz zaten savaşıyoruz Doğu'da emin ol
- +1 yıl
@ben_benimmm hani gitmiştin neden hortladın
- +1 yıl
Allah benim belamı vermesin emi 😅
ben 5 yıldız otele götürüyorum genellikle ama güzel olman lazım yoksa olmaz...
20 Yorumla
+1 yılseni tercih edecek kadar embesilse, diye düşünüyorum, zengin olmak hayattaki tek şansı
20 Yorumla
+1 yılBöyle bir devirde sırf sen daha rahat ol güvende ol huzursuz olma diye parkta buluştu belki de. Ve sen bunu itici mi buluyorsun?
01 Yorumla- +1 yıl
Neden itici bulduğu belli aslında. Eve veya otele çağırmasını beklediği ortada. Kalbi kırılmış objenin
Bence hiç hoş değil ilk seferde tarzını belli etmiş insan güzel bir restoran ya da kafeye davet eder
01 Yorumla- +1 yıl
Belki çocuğun hayali sevgilisi ile bi parkta buluşmaktı :D
Gizli Üye(36-45)+1 yılMillet yine duygu kasmış ama haklısın ne derse desinler. Bizimki beni sahilde yürürken beltur büfeden bir şey aldı o bile hala içimde söylemedim bir şey ama o kadar da ucuz olmamalı ilk buluşma için. Sonrasında parka da gidilir büfeye de
00 YorumlaDramatizasyondan başka bir şey değil bu. Böyle bir şeye gocunuyorsan, ilişkide olmayı hak etmiyorsun. Üzgünüm.
00 YorumlaBen erkek arkadaşımla parkta buluşmayı çok severim paradan vs bağımsız sadece severim ama ilk buluşmada parkta olmaz ya saçmalamış 🤷♀️
10 YorumlaBen de ilk buluşmada eve gel demiştim.
Bekle dedi gitti.
Ben beklemedim.
O da gelmedi.00 Yorumla
+1 yılBen ilk buluşacağımız birini mekana çağırırım. Ayıp etmiş.
07 Yorumla
Soran+1 yılDimi yani biuerde bisey icsek falan daha hos gelirdi gonlume
- +1 yıl
Hee yok yanlış anladın benim barım var mekan derken bardan bahsediyorum
- +1 yıl
@__howm_ var ki havasını yapabiliyorum hava yapamayacaksam neden bar sahibi oldum
- +1 yıl
Kendi mesleğimden daha çok kazanıyorum. Bar benim için bir tutku keyif
Liseli değilseniz çok itici. Liseliyseniz de itici de, hormonlar falan düzgün düşünemiyo insan
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılYakınlaşmak için parka götürmesi itici bence de..
11 Yorumla
+1 yılDoğru ya senin için tüm otelleri kapattırması lazımdı
10 YorumlaHiç de itici değil daha da samimi geldi bana o uzun Yolda sohbet ederek yürümek zevkli olur..
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 914 cevap paylaştı.
+1 yılSoğumak ne kelime inşallah buzdolabı olmuşsundur da adam senden kurtulmuştur
10 Yorumla
+1 yıle sen bir yere davet etseydin hesabı kilitmeyeceksen niye bunu sorun yaptın knk
10 Yorumla
+1 yıldoğru diyosn eve atmalıydı seni çok haklsn aşkm
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAbi parkta buluşmak ne Allah aşkına ben olsam ben de soğurdum yani hadi okey bir yerlere gidecek parası yok neyse de park da olmaz yani soğumakta haklısın bence ama parasız diye de aşağılamamak lazım yakınlaşmak artık her yerde mümkün sahile gidin yakınlaşın kimsenin umrunda olmaz yani. Ama tabii ki sahile gitmeyi de akıl etmek lazım bence sen ona parkın iyi bir tercih olmadığını ve aşırı itici olduğunu söylemelisin
10 Yorumla
+1 yılEve veya otele çağırsaydı daha itici olurdu. Ne diyelim, bir objenin yıkılışı.
00 YorumlaHem İlişkide para önemli de , hemde parka çağırıyor diye sitem et
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 449 cevap paylaştı.
+1 yılİtici? Gelse de yanıma parka gitsek ona bile okeyim
00 Yorumla
+1 yılnesi var ki parkın, ne güzel işte açık hava bol gıda 😉
00 Yorumla
+1 yılHmm yani bana pek itici gelmedi. Normal geldi, bakış açısı meselesi bu.
00 Yorumla
+1 yılKazanan çocuk olmuş şimdiden eli ekmek tuttuğunda sevgililerini gezdirir artik satirbaxlarda 🙂
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
u +1 yılPark kötü bir yer mi? İstemiyorsan söyle olmaz de cafe' ye gidelim de...
00 Yorumla
+1 yılNe yapsın önüne kırmızı halı mi sersin senin gibilere yeter çok bile
00 YorumlaParka gitmeyi Ben daha güzel bulurum eve atmaktan iyidir malaşma
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Neden sakin bir alan işte birbirinizi daha iyi duyup anlayabilirsiniz.
00 Yorumla
+1 yılArt niyetli değilse çok doğal bir yaklaşım bence, böylelikle daha rahat da olabilirsiniz 😀
00 Yorumla
+1 yılpark ne ya ergenmisiniz cafe de bir çay ne kadarki
00 YorumlaHemen kasamsar olma Parktan sonra kafeye geçersiniz
00 YorumlaAhahha parktamı oynaşcaktınız tamda yerini seçmiş😂
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı.
u +1 yılParka gitmekte ne var? Önemli olan güzel zaman geçirmek değil mi?
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. Belli millet parkına götürecekti. Oraların forsu varmış.
03 YorumlaAile & Toplum konusunda 970 cevap paylaştı. Kesinlikle çok haklısın. Parasız erkek geeksiz erkek.
00 Yorumla- Devamını Gör (137)
Devamını Gör(182)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer