Oyunun konuşma sekmesinde onlara bulaşmadan kendi halimde konuşuyorum. Ama benim onlara bulaşmamama rağmen teyze diyip lağım suyu gibi üstüme sıçrıyorlar. Uzak dur sıçramasınlar diyeceğiniz bir ortam yok, herkes aynı chatte konuşuyor. Başörtüm yüzünden ayrımcılığa maruz kalıyorum, ben kimseye bu gözle bakmıyorum. Kendi ülkemde siyahi gibiyim. Profil fotoğrafım ise paçoz çirkin değil, herkes beğenmese de yüzüme bakılmayacak bir kız değilim. Teyze lafını özellikle erkekler kullanıyor
Başörtüm yüzünden internet ortamında teyze diyip incitiyorlar?
maalesef kardeşim. İslam ülkesinde olmamıza rağmen hala bas örtüsüne karşı zihniyetler var sanki biz onların açıklığına karisiyoruz özgürlük diyip çıplak gezegenler nerdeyse ondan rahatsız olmuyor kimse sizlerin bas örtüsünden rahatsız oluyor
Erkek görüp görebileceğin en pohtan varlıktır. Onları sevmek bir yana umursamak bile sacmalıktır. Aklını basına al. Çocukça takıntılara girme. Def et gitsin
Çocukça takıntı değil ki. Giysim yüzünden kalbimi kırıyorlar. Bu sence çocukça bir takıntı mı? Olayın şu tarafında haklısın tabi ki, bir hayatım var ve bunu önemsememem gerekiyor ama öyle değil işte. Bu olayın geçmişi olduğu için ve insanların kötülük konusunda ne kadar kötüleşebildiğini bilmediğim zaman böyle oluyor
İnsan kendini bilecek. Onlar körelmiş gözleriyle yaşadıklarını sanıyorlar. Senin gözlerin acık. Yoluna devam et. Kimse umrunda olmasın. Teyze desin nene desin. Gül ve geç Basit
Teyze lafını kullanan kendini bilmeyen cahil kişilerdir sen karşılık veriyosan onlara onlar senin üzerine gelcektir profil resmini degiştr muhattap olma
Bu çözüm değil. Bana yapmasa başka bir kıza yapacak. Kendilerine çeki düzen verecekler. Bu yorumu yapmanız için profil fotoğrafımın çok absürd edepsiz olması gerekiyor. Ve hayır fotoğrafım normal, anormal bir şey yok fotomda
Profilimde beğendiğim bir fotoğrafım var. Yani senin başörtüne kadar biliyorlar demek ne demek ben anlamadım. Sokakta hep tesettürlü olduğum için çektirdiğim fotoğrafta tesettürlü oluyor dimi ve ben o fotoğrafta kendimi güzel bulduğum için koyuyorum