Tek çocuk mu yoksa kardeş olsun mu?

Bir çocuğum var büyüdü sürekli kardeşim olsun diyor kendimce korkularım var. Kardeşlik duygusunu tabii ki tatsın bilsin ölüp gittiğimiz zaman tek başına kalmasın yanında kardeşi olsun çok kardeşiz ben güzel duygu çocuğumun da mahrum kalmasını istemiyorum fakat ülke bu haldeyken kendimde o hakkı bulmuyorum dünyaya bir canlı daha getirip güzel bir gelecek hayat verememek. çocuğumuza güzel bakıyoruz sevgi ile büyüdü maddi manevi herşeyi eksiksiz birde atanmadım daha kpss var önümde hamile olsam nasıl olacak hiç bilmiyorum

Tek çocuk mu yoksa kardeş olsun mu?
Cevapla