Kadınların en çok aldatıldığı dönem hamilelik sonrasıymış, bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Yapılan araştırmalar, hamilelikte aldatılmanın diğer zamanlara göre biraz daha fazla olduğunu göstermiştir. Düşünsenize siz çocugunuzu dünyaya getiriyorsunuz. Ama eşiniz doğum kilolarınızı bahane ederek ihanet ediyor.😏 Üstelik bu kilo hemen verilemiyor da, bir yılda vücut ancak toparlanabiliyor. Bununla birlikte birçok kadında ani hormon değişikliklerine bağlı olarak doğum sonrası depresyon da görülebiliyor.

Kadınların en çok aldatıldığı dönem hamilelik sonrasıymış, bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla