26 yasindayim atanamadım, özelde iş bulamadim, evlenemedim, talibim bile yok. Psikolojim kötü ne yapmalıyım?

Aile evindeyim ama sığıntı gibi hissediyorum. Bir de onların baskısını hissediyor gibiyim. Onlardan para istemek zor geliyor. Sürekli etrafimda evlenen isi olan insanlari soyluyorlar. Güzelde degilimm. Ben neden dogdum demek istiyorum bazen

26 yasindayim atanamadım, özelde iş bulamadim, evlenemedim, talibim bile yok. Psikolojim kötü ne yapmalıyım?
Cevapla