Sanki bana guvenmiyomus gibi kimle konusuyosun diye sordu bide ya. Sonra diyo ki sacma sapan sebepten dedigin seye bak belliki beni hic sevmemissin diyo. Sevmemekle alakasi var guvenle alakasi var bu konunun
Haklı bile olsan, sana olan ilgisi ve konuşma tarzı değişmiş bile olsa bu karşındaki insana karşı olan saygı çizgini ihlal edebilecegin anlamına gelmez. Her ne olursa olsun bir kadın saygısını asla bozmamalidir. Düzgün uslupla işi çözebilirdin ama bu saatten sonra da çözülmez gibi. Bundan sonraki ilişkinde daha dikkatli olmanı tavsiye ederim bu açıdan. Keyifli günler. ✨️
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
O araba iki tekerlekli motor olmasın ne arabaymis kendisi geç cevap veriyo sana kimle konusuyosun diyo ne alaka gc cevap veren sensin ayrıca eskiden böyle değilmiş eskiden arabası yokmuydu şimdi mi araba bahane oldu ilişkini en iyi sen bilirsin masum rollerine girnesin
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yok kanka normal araba. Eskiden motor kullaniyodu kaza yapinca babasi elinden aldi.
Kusura bakma kardeşim haksız olan taraf sensin. Birini geçmişiyle veya geleceğiyle yargılamak kişiye hiçbir şey kazandırmaz. Umarız bu yargılamadan bir an önce geri durursun ve insanları olduğu gibi kabul etmeyi öğrenirsin. Sevgiler 🌸
Ruh hastası misin arkadaşım çocuk araba kullanotorum diyo ısrarla şöyle böyle. Bazen wp geç düşüyor mesela bana da diyorlar wp açık neden cevap vermiyorsun diye ama ben çevrimiçi değilim o ara. Sadece geç düşüyor son gorulmeye. Harbiden çocuk sana insAllah donmez ya bide aşkım diyo zavallı yazık.
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ruh hastasi falan degilim ben. Gayet akil sagligim yerinde. Benim eski sevgililerimden ne zaman huyu suyu degisen biri olsa her zaman altindan bi bokluk cikti. Ayni olaylari tekrar tekrar yasamaya gucum yok benim bisey varsa bile uzak dursun gitsin diye oyle soyledim
Herkes öyle olacak diye bi sart mi var. Çocuk sana neler demiş bu hala bitti gitti. Sanki Hint kumaşı hanimefendi. O çocuğun yerinde olsam senden açıklama beklemeden engellemissin hadi yoluna derdim. Travmalarınizi bitirmeden yeni ilişkiye başlamayın kardeşim kimseyi üzmeye hakkınız yok. Yazık çocuk bide üzülmüş.
Ne kadar saçma cevaplar vermişsiniz kusura bakmayın da herkesin bir hayatı var sürekli yazıcak değil çocuk , işi var ailesi var ihtiyaçları var yemek yiyor vs o da bir insan , sık boğaz etmek çok yanlış. Ben sevgilinize hak veriyorum
1
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben zaten yemek yiyecegi zaman ona musaade ediyodum. Yarim saat yemege gidip geri geliyodu
o aman düzgün sor açıkca sor. direk engellemek defol git demek nedir sanki birisiyle yatakta bastın da defol git diyorsun ya da hakaret etti sana. belki haklıydın ama şu an baya haksız durumdasın.
elinde kanıt olmadan suçlarsan aranız bozulur tabi. emin misini biriyle konuştuğuna hayır kanıtın yok. adamı boş yere sıkmışsın. bu kadar sıkan biri olursan sen zor ilişki yaparsın
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Offf aramiza sogukluk girdi zaten eskiden iyi geceler diyip opucuk atmadan uyumayan adam mesaj atmadan uyur gider oldu. Calistigi da yok utun gun geziyo oyle
Bazı erkekler böyledir fazla rahat bırakır kızı. bazıları da fazla boğar her saat nerdesın yazar. en iyisi en makbulu anlaşıp 2 günde 3 günde bir konuşmak. çünkü fazla bunaltılan ilişki ayrılığa gidiyor