Arkadaşımla kavgamız oldu. Şimdi onunla aynı sınıfa nasılgiricem?

Üniversite son sınıfım. Eski arkadaşımla kavgamız oldu. Ona çok kırgınım, kızgınım. Aynı zamanda özlüyorumda. Şimdi onunla aynı sınıfta 6 7 ay nasıl okuycam? Onu görmek istemiyorum. En çok yanımda olmasına ihtiyacım olduğu zaman benden yüz çevirdi. Şimdi gitmek istemiyorum üniversiteye. Sizce ne yapmalıyım? Nasıl davranmalıyım?
Arkadaşımla kavgamız oldu. Şimdi onunla aynı sınıfa nasılgiricem?
Cevapla