Ablam nişanlısına kaçarak evlendi. Bu yüzden annem onun düğününde bir şey takmadı. Şimdi de benim düğünümde de bir şey yapmayacağını söylüyor. Ben kızlarıma altın yapmıyorum dedi. Bende ablam kaçarak evlendi ve sen bana onun gibi kacmazsam takacağın şeyleri söylemiştin dedim. Onla ben bir miyim bende mi kaçayım ne istiyorsun dedim. Sinirimi bozdu. İkimizi resmen aynı şeye koyuyor. Torun olunca değişiyor dedikleri bu demek ki diyorum. Sizce haksız mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Şu an sinirliyse oyle demiştir takar sana bence
Yo sinirli değildi. Bir düğüne gitmiştik. Orada yalnız kaldığımız bir zaman da altın fiyatları artmadan almaya başlayalım dedim. O da ben kızlarıma altın takmıyorum diye cevap verdi. Sonrası da zaten açıklama da
Ne saçma düşünüyor annen ne alaka siz çocuğu degilmisiniz kızlara altın takmayacam diyor
Ablama takmadı o yüzden ayrımcılık olmasın diye!
Ne bilim saçma geliyor boyle durumlar bana baban takar annen takmiyorsa
Takmaz
Ben niye ceremesini çekiyorum ki bu durumda dimi?
Aynen oyle baban neden takmasin
Takmaz çünkü annem izin vermez.
Anladim. ne diyim yaa onların ayıbı takmazlar sa şenlik. bisey yok sonucta
Üstelik 1200 km uzaklıktaki ile gelin gidicem buna rağmen yani düşündüğü şeye bak
Pişman olur evden gidince anlar degerini
Bilmiyorum artık
Haksızlık etmemek icindir belki
Ona da benim düğünümden sonra yapsın o zaman ben kaçmadım diye niye cezalandırılıyorum sırf torun vermedim henüz diye mi?
Nerelisin
Batı da bir yer
Olum çok garip genelde arap aileleri çyle yaşar
Ya çok mantıksız değil mi? Ablamla kuslerken bana şunu alicam bunu alicam yeter ki kaçma başımızı öne eğme diyen insan torunu olup barıştıktan sonra böyle konuşuyor. Ne yani bir tane bile bilezik takamayacak mi? Gücü de var yani olmasa neyse ne
Takar be dert etme
Bilmiyorum bugün altın fiyatları artmadan alalım dedim. Verdiği cevap bu oldu.
Üstüne bir de düğünden sonra takıları isteyecekler geri odemezsin diye
Anlamadım neyi geri şsteyecekler
Takılan takıları
Kendi takacakları altınımı
Hayır diğer gelen davetlilerin geldiği altın
Çok saçma bir adet verme
Bende vermek istemiyorum zaten
Ama ablamda almışlardı
Çok saçma bir adet
Kesinlikle öyle ve ablamda almıştı geri odemezsin diye geri de vermedi. Bende de aynısını yapmak isteyebilir bu durumu nasıl atlatabilirim
Düğünden sonra getiririm bende getirme
Offf bilmiyorum
Ya al götür eşim karşı çıkıyor de
Alanlar nasıl alıyor onlara sormak lazım
Aile istemez normalde o gelin ve damata verilen yardımdır
Benimki isteyebilir maallesef... bir kere sevgilime de çıtlattı bir arkadasinin kızı uzağa evlenmiş takıları ailesine bırakmış geri ödeyemem diye bunu anlatmıştı. Ssvgilim anlamadı tabi de ben böyle yorumladım
Kız tarafınpek takmıyorki neyi istyor anlamış değilim
Bizim sülale Kalaba 4 teyzem 5 amcam 1 halam var. Bunun bir de üvey olanları uzak akranları eklenince hane büyüyor
Onların hepsi çeyrek taksa bi bilezik etmez
Evet sanırım çünkü hepsi 100 200 TL takar