Öğrenciyim tıp dönem beşinci sınıfım kızım derslerin daha önemli diyerek yumurta kırmama dahi izin vermiyor
Zaten sen becermezsin diyerek elimi bir şeye sürdürmüyor yemek yapmayı bilmemek bir eksiklik mi
Öğrenciyim tıp dönem beşinci sınıfım kızım derslerin daha önemli diyerek yumurta kırmama dahi izin vermiyor
Zaten sen becermezsin diyerek elimi bir şeye sürdürmüyor yemek yapmayı bilmemek bir eksiklik mi
Tıp okuyup doktor olmak isteyen birinin eli becerikli olması gerekir zaten. Bu yüzden senin gibi birine beceriksiz demesi çok büyük bir hakaret olmuş. Eksiklik mi bilmem ama bir gün kendi evine taşındığında tek başına yemek yapmayı bilmen gerekebilir.
Cevap
1Cevap
Doktor olduktan sonra yemek yapamasan da önemli değil ben sevdiğim evleneceğim kız yemek yapıyo mu yapmıyo mu ona bakmam zekasına saygısına bakarım
👏👏
Benim annem de öyle evlenince YouTubeden öğrenirsin
Ben yemek yapmayı yengemde öğrendim sjdfndkd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?