Bana gore evimin kurallarini benim koymam istedigim gibi ozgurce yasamak arti iken yalniz kalmak buyuk bi eksidir

Bana gore evimin kurallarini benim koymam istedigim gibi ozgurce yasamak arti iken yalniz kalmak buyuk bi eksidir

Ayrı eve çıkmak, kişinin kendi kararlarını verme ve kendi hayatını yaşaması için bir fırsattır. Ayrı eve çıkmak, kişinin maddi ve duygusal olarak kendi ayakları üzerinde durması için bir adımdır. Ayrı eve çıkmak, yeni insanlarla tanışmak ve sosyalleşmek için bir fırsattır. Ayrı eve çıkmak, kişinin sorumluluk almasını ve bağımsız bir birey olarak büyümesini sağlar. Kendi ihtiyaçlarınıza ve önceliklerinize göre, ayrı eve çıkmanın sizin için doğru bir karar olup olmadığını değerlendirebilirsiniz.
Harcamalar ve artan kiralar eksidir. Güvenlik büyük endişe sebebidir.
Muşta ya da caki almayi dusunuyorum :(
Piyasadaki muştaların bğyük bir kısmı çöp. Özellikle self defance dediğimiz hadisede işe yaramaz. Self defance'nin temel ilkelerindendir sert yüzeylere yumuşak, yumuşak yüzetlere sert. Şu son cümle tüm alet edavatlardan daha etkili. Çünkü bir çokları kullanöayı bilmeden çakı ve sopa taşır, sonu iyi olmaz.
Ne yapayim biber gazimi alayim
Yok simdi saplasam tam saplarim en iyisi biber gazi
Tesekkurler
Ayrı eve çıkmak kişinin kendi kararlarını vermesi , kafasının rahat olması , karışanın olmaması anlamında güzel şeyler. Eksilere gelirsek de tek başına çıkacaksan belki belli bir zaman sonra sıkılabilirsin. Evin tüm sorumluluğu da sana ait olur. Hayırlı olsun 🙏
Cevap
13Cevap
Paran varsa yeteri kadar ailenin özlemi dışında hiçbir şey negatif olmaz gadası
Eksileri
Yalnız kalıcaksın
Bütün evin işi sende temizlik yemek alışveriş
Masrafların hepsi sende
Artıları
Yaptığına karışan olmaz
İstediğin saatte gelebilirsin evine
Bir sürü dert kirası elektrik su doğalgaz parası. Apartman aidatı ev sahibi ile uğraşmak. Geçinmek çok zor. Mümkünse aile evinden çıkma
Yani bi elektirik cok kullanirim fazla yemek yiyen biri degilim dogalgaz fazla kullanmam suda fazla kullanmam bi isinmak icinde peteklerden cok para gider diye dusunuyorum
boş ver evdekal hayat eve sığar
paran coksa eksisi falan yok. para az ise saymaya useniyorum. ugrasilcak dert degil hem fakir olup hem kirada falan oturcaksan.
Maddi anlamda külfeti çoktur ama sakinlik huzurludur çoğu zaman.
+\- olayı kişinin bakış açısı, beklentisine göre değişir.
Bütün ev işlerini biz yapıyoruz tek kötü yanı bu jdjfjf
Öğrenci isen maddi durumun iyi ise sorun olmaz diğer türlü çok zor
Ogrenciyim evin kirasini ben vermicem ztn. Kisa kalmayi dusunuyorum market alisverisi faturalari ben oderim diye dusunuyorum
Her halükarda zor Allah yardımcın olsun
Tesekkur ederim
Artısı kafan rahat eder eksisi ise sorumluluğun artar
Artısı istedıgın herseyı yapabilirsin kötu Yanı hersey senın omuzlarında
Bi süreden sonra etrafında insan istememeye başlıyorsun yalnızlığa alışıyorsun ilerde evlenmek istememeye kadar bile gidebilir ablam öyle oldu ben 4 yıldır yalnızım bende kimseyi istemiyorum evimde
Umarim bende yalnizliga hizli sekilde adapte olurum
Mis gibi ya yanliz yanliz takiliyosun. Cevrende insan mi var derdin var
Artılar yazmakla bitmezken eksiler tek:
Ekonomik giderler
Giderler eksi, tecrübe artı
Eksisini bilmiyorum ama artısı çok..
Maddi ve manevi evi zor tek yaşamak
Yalnızlık mutluluk sorumluluk
Keşke şu an senin yerinde olabilsem
paran varsa eksisi yok. daha ne olsun
Allah'ım bana da nasip et be 😂
hangi şehirde
Kocaeli
sanayi şehri
Eve rahatça erkek alabiliyorsun girip çıkıyolar
Kalsin
Para birikimi zor yaparsin
Çıkta kurtul kimsenin kahrı çekilmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?