Anne babanın "karakter bakımından" kopyası ile evlenir miydin?

Ben evlenmezdim galiba😅 babam baskın karakter daha çok ama ben, benden baskın bir karakter istemiyorum. Anlayışlı olsun istiyorum eşim galiba bu konuda da babam biraz eksik canı sağolsun anam almış sonuçta bir kere ne yapalım🙃😂

Eee peki bu konuda sizin düşünceleriniz be yönde? Sizce anne babanıza benzeyen bir karakterle evlilik yürür mü? İster misiniz böyle birini?

Şunu izlerken karnımda karıncalanma oldu.

Anne babanın "karakter bakımından" kopyası ile evlenir miydin?
Cevapla