Ruh hastası bir ev sahibine sahibim kiramı günü gününe eksiksiz yatırıyorum 20 yaşındayım tek yaşıyorum. Kontratta ev sahibinin ve "yetkili çalışanlarının" istedikleri zaman eve gelip bakabileceğini söyleyen bir madde var. Bu adamı haklı yapar mı? Daha önce 2 kere aldı nezaketen kabul ettim kahve içtik ama son gelişinde saçma sapan şeylerden bahsetmesi, abim de vardı o gün evde bize "yan dairelere güzel hanımlar girip çıkıyor gerçi yöneliminiz ne bilmiyorum ama" gibi saçma sapan sorular sorması, evin yerlerinin tozlu olması ve balkonun kirli olması, evet yanlış duymadınız adam evime gelip yerlere pis dedi niye temizlemiyosun balkonu da temizle dedi inanılmaz değil mi? Ve evdeki tek kirli olan yerler zemin, çünkü halı yok toz çekiyor önceki gelişinde de ben bu kadar daire var seninkisi kadar temiz mutfak görmemiştim demişti. Sanane benim nasıl yaşadığımdan dimi? Ve artık tek yaşadığım için 2 tek yatak yerine 1 tane çift kişilik yatak istemiştim gün vermişti hallettiricem demişti ne aradı ne sordu. Ve önceki eve gelişinde sormadan etmeden kapalı kapıları açık yatak odama kadar sormadan gezdi tüm evi. Ben bu adamı artık evime sokmak isetmiyorum 2 gündür arıyor açmıyorum mesaj attı en son.
Ben bu adamı evime almakla yükümlü müyüm? Yasalar benden yana mı adamdan yana mı?
Kontratta madde olduğunu da göz önünde bulundurun.
Bunun net bir cevabını verirseniz çok sevinirim çünkü benim için önemli olan yasaların benim yanımda olması. Ona göre tavrımı koymak istiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
yasal olarak yapabılır mı bılmıyorum fakat bu tür rutin kontroller normal karşılanmalı kanımca
Yapamaz fazla yüzgöz olmuşun
Acma kapiyi ya da bornozla ac gelemesin
manyakmı bu
mantıksız
Alma
Acma gelmesin