Görüşmek istemediğim arkadaşım mesaj atıyor yardım?

lisedeyken yakın olduğum arkadaşımla artık görüşmüyordum 1 senedir ne arıyorum ne soruyorum ama yine de benimle görüşmek istiyor kafamız uymuyor ve düğününe çağırıyor. yine bir şekilde bahane yazdım kendisine. görüşmek istemediğimi anlamıyor mu acaba? en son buluştuğumuzda hiç keyif almadım ve yanında kuzenleri oluyor yabancı gibi kalıyorum. benlik durumlar değil siz olsanız naparsınız? numaramı değiştirecegim son çare aramasınlar diye :))
Görüşmek istemediğim arkadaşım mesaj atıyor yardım?
Cevapla