Ideolojiler hakkında ne düşünüyorsunuz ve teistik inançların dogmatikligi hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Ideolojiden kastım tanrı denilen şeyin varlığı ya da yokluğu ve dinlerin dogmatik tutumları hakkında ne düşünüyorsunuz şahsi düşüncem tanrının varlığı ya da yokluğu hakkında insanlar bir tahminde veya bir şeyler hissetseler bile bunun yüzde yüz doğru olduğunu düşünmüyorum yani belkide ınsanlık bunun doğruluğunu tespit edecek kadar zihinsel olarak yetersiz kalıyor ve yeterli kanıt yok elimizde yani tarih boyunca bunun tartışmaları yapıldı ama hala bir sonuç yok. Bu olaylar yüzünden insanlar bu dogmatik düşüncelerden dolayı birbirlerine savaş açtılar sonuç büyük ölçüde hasarlar bunun en büyük kanıtı aziz nesin'in yakılarak öldürülmesi vs birde şöyle bir durum var çoğu insan tek doğru yolun islam olduğunu söylüyorlar ama neden mezheplere ve cemaatlere ayrılıyorlar ki islam dinine mensup kişiler ve nedense turkiyede gerçek islam yok yani böyle herkes kendine göre yorumluyor islami bir tek bana mı öyle geliyor ilk defa bu kadar uzun bir yazı yazdım ve bu yazıyı sonuna kadar okuyanlara müteşekkirim

Ideolojiler hakkında ne düşünüyorsunuz ve teistik inançların dogmatikligi hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Cevapla