Kaçsam başıma çok mu kötü şeyler gelir?

aile içinde psikolojimi bozacak acayiiipppp bir baskı altındayım. Ben 14 yaşındayken başladı ve şu an 20 yaşındayım. Geçen yıllarda izin vermemelerine rağmen iki kere yksye girdim ama korkuttukları için tercih yapmadım. Bu yıl tercih de yaptım yurt da çıktı (gideceğim şehir şu an kaldığım şehire 2 saat mesafede) izin vermiyorlar. Tehdit ediliyorum. Evde oturup kocamın gelmesini beklemeliymişim yoksa ailemden beni destekleyen birkaç kişi ve ben çok kötü şeyler yaşarmışız ne yapacağımı şaşırdım
Güncellemeler
+1 yıl
Abi evlenmek istemiyorum ben yaaa kadınlıktan çok daha fazlasını yapabilecekken bunu kabul edemiyorum kafayı yicem
Kaçsam başıma çok mu kötü şeyler gelir?
Cevapla