Aile & Toplum Aynı anneden doğmak ister miydiniz? zeyneplinna_34 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 04 Yapay Zekaya Sor Aynı annenin kızı oğlu olarak dünyaya gelmek ister miydiniz? Güncellemeler+1 yıl Sabaha kadar yaz o zamab Güncellemeler+1 yıl Ne var Aynı anneden doğmak ister miydiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. hayır istemem hiç bir şekilde 0 0 Yorumla
metropoltilkisiii Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Ayni hayatı aynı insanları istemiyorum öyle bir şey olacaksa mümkünse başka insanlar ve başka yaşantı hayat olsun. 0 0 Yorumla
Salçalıkalça Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 97% +1 yıl Güzel fotolar koy osbir çekerken lazım oluyo zeynebim 0 0 Yorumla
MUAY7578 Takip Et Guru Yaş: 53 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 411 cevap paylaştı. Aile bağları güçlü olanlar her zaman birlikte olmak isterler. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Evet iyi ki varlar bence sende iste 0 13 Yorumla zeyneplinna_34 +1 yıl Benimkinden randıman alamadım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Böyle bir güzellik bir daha gelmez bizi mahrum etme 🤪 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Zeynep hanım tek taraflı düşünmeyin Yorumla zeyneplinna_34 +1 yıl Oda benden randıman alamadı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kim o ahlaksz cüksüz Yorumla zeyneplinna_34 +1 yıl Teşekkürler Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ne demek ben teşekkür ederim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sizi takip edebilir miyim Yorumla zeyneplinna_34 +1 yıl Olut Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Teşekkür ederim mesaj atrm uygun görürseniz Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Atamıyorum 😄 Yorumla zeyneplinna_34 +1 yıl Nedrn Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Senin takip etmen lazm galiba mesaj atamyrm Yorumla
Romantikadam10 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı. Bu sorular ne böyle ya sen iyi misin noldu 0 3 Yorumla zeyneplinna_34 +1 yıl Değilim soruyorum işte Yorumla Romantikadam10 +1 yıl Neden ne oldu Yorumla zeyneplinna_34 +1 yıl Değilim işte Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Aile içi fantazin var 🤣 0 24 Yorumla zeyneplinna_34 +1 yıl Ney Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sana ne desem kabul etmeyeceksin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Neyi :D Yorumla zeyneplinna_34 +1 yıl Ne neyi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yaz demişsin kim o Yorumla zeyneplinna_34 +1 yıl Ne Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sen regl misin Yorumla zeyneplinna_34 +1 yıl Evet Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Anlamıştım zaten o yüzden ters cevap veriyorsun istektiğin de var belli Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Fantazilere ilgin var mı Yorumla zeyneplinna_34 +1 yıl Yok Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bak burada konuşuyorsun yalan söyleme bana her insan da olur bırak şu orta doğu kafası sana malum yere gel desem Yorumla zeyneplinna_34 +1 yıl Öf defok Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sevimsiz sıkıcısın Yorumla zeyneplinna_34 +1 yıl Okeyy Yorumla Cevap sahibi +1 yıl yazışma ile de konuşmıyorsun ölmüşsün gömenin yok Yorumla zeyneplinna_34 +1 yıl Tam olarak öyleyim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yine mi sen kendine kendine konuşuyorsun kimseye yazmıyorsun ki Yorumla zeyneplinna_34 +1 yıl Hıııı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Neden kısıtlıyorsun kendini bi Erkekle konuşmak zor mu Yorumla zeyneplinna_34 +1 yıl Yoo Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Neden konuşmuyorsun sana dedim gel neden gelmedin Yorumla zeyneplinna_34 +1 yıl Boş yapma Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Başladı gene kezban yengelik sen bu kafayla kimse senle konuşmaz hep yalnız kalacaksın Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
hayır istemem hiç bir şekilde
Ayni hayatı aynı insanları istemiyorum öyle bir şey olacaksa mümkünse başka insanlar ve başka yaşantı hayat olsun.
Güzel fotolar koy osbir çekerken lazım oluyo zeynebim
Aile bağları güçlü olanlar her zaman birlikte olmak isterler.
Evet iyi ki varlar bence sende iste
Benimkinden randıman alamadım
Böyle bir güzellik bir daha gelmez bizi mahrum etme 🤪
Zeynep hanım tek taraflı düşünmeyin
Oda benden randıman alamadı
Kim o ahlaksz cüksüz
Teşekkürler
Ne demek ben teşekkür ederim
Sizi takip edebilir miyim
Olut
Teşekkür ederim mesaj atrm uygun görürseniz
Atamıyorum 😄
Nedrn
Senin takip etmen lazm galiba mesaj atamyrm
Bu sorular ne böyle ya sen iyi misin noldu
Değilim soruyorum işte
Neden ne oldu
Değilim işte
Hayır
Kiminle?
Aile içi fantazin var 🤣
Ney
Sana ne desem kabul etmeyeceksin
Neyi :D
Ne neyi
Yaz demişsin kim o
Ne
Sen regl misin
Evet
Anlamıştım zaten o yüzden ters cevap veriyorsun istektiğin de var belli
Fantazilere ilgin var mı
Yok
Bak burada konuşuyorsun yalan söyleme bana her insan da olur bırak şu orta doğu kafası sana malum yere gel desem
Öf defok
Sevimsiz sıkıcısın
Okeyy
yazışma ile de konuşmıyorsun ölmüşsün gömenin yok
Tam olarak öyleyim
Yine mi sen kendine kendine konuşuyorsun kimseye yazmıyorsun ki
Hıııı
Neden kısıtlıyorsun kendini bi Erkekle konuşmak zor mu
Yoo
Neden konuşmuyorsun sana dedim gel neden gelmedin
Boş yapma
Başladı gene kezban yengelik sen bu kafayla kimse senle konuşmaz hep yalnız kalacaksın