Güncellemeler
+1 yıl
Millet soruyu güncellediği için bende güncellemek istedim güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Hicbit fikrim yok bu arada millet yaptıgı icin yaptım
Keşke direkt evli mutlu çocuklı kısmına biri beni ışınlasa çocuk biraz daha geç olabilir ama 🤭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bu yaşta bu ne evlilik merakı bakim. Öyle düşündüğünüz gibi Bi olayı yok evliliğin. Önce biraz hayatını yaşa daha erken
Niye ya gerçekten doğru kişi olsa mükemmel olur bence
Eve ama biraz daha beklemelisin
Doğru kişi için bekliyorum
Aferin sana
Bu arada herkes cevao verdi ama sen cevap vermedin senin cevabın nedir
Boşanmış özgür Bi kadın olduğum bölüme ışınlasana beni
ya da dur vazgeçtim keşke daha genç olsaydım da bekar olsaydım bu olabiliyor mu
Geçmişe dönemiyoruz hanımefendi
Üfff iyi o zaman
Kariyerimi yaptığım doğru kişiyi bulduğum zamana gitmek istiyorum
Aynı kafa güzel seçim
Teşekkürler
Hanımı ve çocukları alıp beraber kamp veya tatile gideceğimiz ana güzel olurdu.
İste benim kafadan bravo brom
Hanım ve çocuklar eksik 😂
Ne tesadüf bende de öyle
35 den sonra düşünüyorum.
Hayırlısı diyelim
böyle emekli olmuşum her sene yazlıktayım o kısıma ışınlanmak isterim
Sıkıcı hayat ya
wala tam benlik sessiz sakin
Oldugum yerden memnunum yaa
Şanslı şey seni
tabi
Çocukluğuma ışınlanmak isterdim.
Geçmişe ışınlanamıyoruz maalesef
Üniversite yılları
Geçmişe gidemiyoruz maalesef
O zaman kredilerimin bittiği güne
Benim de var da çok dert değil yatırım için çektim ben sen ne için çektin
Ev+araba
Hayırlı olsun