Görücü usulü evlendim, sizce eşim beni seviyor mu?

Biz görücü usulü evlendik nişanlandık ayrıldık geri barıştık evlendik okadar yabancı hissederdimki kendime 5 sene geçmesine rağmen evliligimizde hiç bir şey isteyemezdim hiç bir ayarlamasına karşılık veremezdim ayriyeten ben çok duygusalım vede çok korkağım bunuda biliyorum kimsenin karşısında konuşamıyorum korkaklık mi başka birseymi bilmiyorum çok sevdiğim birisi bana kızınca ağlamaktan konuşamaz hale gelirim karşısında ve bu onları daha güçlü gibi yapiyor 5 sene evli kaldiktan sonra boşandık 5 sene sonra tekrar barıştık eskiden olduğu gibi benim üzerime fazla gelmiyor evet ama 2 sene oldu barisali ama bana 2 sene içinde tek hediyesi altın kolye oldu onuda kendisi için aldığı belliki bu sene bozdurup işi için kullandı ben yildonumumuzde ona çakmak cüzdan saat seti aldim doğum gününde altın saat aldım 1 ay sonra bozdurdu her sene özel günlerde illaki birşeyler alırım ama o benim özel günlerimde yanı doğum günü falan kavga çıkarıp o günü atlar sonra normale döner anlamıyorum tek başına biryere çıkmam yasak hastane bile olsa mecburi yerlere bile yasak tek çocuklarım için okula toplantıya giderim okadar evimiz için çalışıyorum ben diyip evin birsuru eksiği var kapımız kötü evimiz sobalı o sıkıntı değil ama kapılarımız kötü ama eşim çok iyi para kazanıyor yanı istese çok güzel yaptırır evimizi ama yok ne yapmam lazım ne yapayım bilemiyorum
Görücü usulü evlendim, sizce eşim beni seviyor mu?
Cevapla