Bu bir kriz mi bilmiyorum ama az önce bir şeyler yaşadım? lütfen hepsini okuyun?

18 yaşında bir sınav öğrencisiyim. bu gün ailemle okulum çok kötü olduğunu en kötü hocaların bize girdiğini ve ne yapacağımı nasıl bir yol izleyeceğimi bilmediğimi söylemem üzerine tartıştık. onlar ise = her şey benim elimdeymiş, çalışmak istemediğim için bahanelere sığınıp başkalarını suçluyormuşum. Bir şey yapılması gerekse söylemeliymişim falan dediler normal gidiyordu konuşmanın ayarı. ben bilmediğimi söyledim. Annem o sırada eski bir olayı açtı ve zaten senin böyle... olduğunu düşünüyorum burada da eminim sen hatalısın dedi. Söylediği olay benim ağır noktamdı ve çok zoruma gitti ağlayarak bağırmaya başladım zaten morelim bozuktu. Annem ve babam aynı anda ''yok senden bir b*k olmaz x7 da senden asla bir b*k olmaz. Sonra annem başladı ve aslaa susmadı sen zaten imansızsın kuransızsın namaz kılmıyorsun... falan falan döktürdü gitti. ben odamda kriz benzeri bir şey yaşadım tam olarak ne olduğunu bilmiyorum abartmak da istemiyorum. neyapmam gerek olayın üstünden 45 dk falan geçti durgunum ama olayın da etkisindeyim. nasıl bir hayat düzenlemeliyim. artık gözümde çok düştüler eridi bittiler resmen hep küçük kavgalar olurdu ama birike birike taşıyor artık. yardım edin. yardım

Bu bir kriz mi bilmiyorum ama az önce bir şeyler yaşadım? lütfen hepsini okuyun?
Cevapla