Gisin tanışın sorun konuşun onlarında canı sıkılıyor yalnız akşama kadar. 😄
Mahalle esnafları ile sohbet eder misiniz?
Gisin tanışın sorun konuşun onlarında canı sıkılıyor yalnız akşama kadar. 😄

Şöyle tatliş bir amca ile sohbet ettim, nostaljik içten samimi muhabbet beni mest etti 🥰
Eski esnaflar bambaşka gerçekten 😊
Evet ederim..
Bu amcanın yanında odun sobası, üzerinde de çay suyu, saklama kabının içinde de toz şekeri yoksa ben de tiryaki değilim.. İncir çekirdeğiyim..
Ne sobası şu sıcakta 🙄🙄🙄
Adam kışlık kazak giymiş, içliği bile vardır.. Yemin ederim, isparlayamam..
😄Googledan aldım bilmiyorum ki 😄
Aralık ayıdır hatta..
Dur ilhamlarım yelken açtı..
Hadi bakalım devamı geliyor 😄
Yazık ya karısı ölmüş.. :/
Ciddi misin sen 😄
Ya duvara mı konuşuyorum burada.. Alooo..
Bir nevi
Cevap
8Cevap
Hayır etmiyorum.
Samimi ortam sonuçta yılların tecrübesi var çay alıp karşılıklı otursan hayatını anlatmaya başlar 😄
Soru soran taraf oluyorlar benim karlılaştıklarım, bedava psikolog gibi 😄
Birde susmazlar sürekli konuşurlar alakalı alakasiz😄
Ben seviyorum yaaa kafa açan bir yapım var 😄
Ben hiç mahalleye çıkmıyorum esnafları da tanımıyorum
Etmem
her zaman ederiz nedenki
Çok nadir
Ederim
Ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?