Yemek yapmanın yanında, bulaşık, çamaşır, ütü, temizlik felan da yapabilseydi tam kadınların aradığı adam olurdu 😂

Yemek yapmanın yanında, bulaşık, çamaşır, ütü, temizlik felan da yapabilseydi tam kadınların aradığı adam olurdu 😂

Yemek, temizlik, çamaşır, bulaşık, ütü hepsini çok iyi yapabiliyorum.
Dürüstüm, sadığım, adam gibi adamım vs vs.
Kadınların istediği erkek miyim şimdi? Bence hayır 🤣
Kadınlar böyle efendi adam istemiyorlar.
Onlara şerefsz lazım, peşinde koşmaları lazım, heyecan lazım, sürünmeleri lazım öylelerine aşık oluyo onlar
Kadınların istediği bu özelliklerin Türk erkeklerinde olma ihtimali pek yok. Çoğunuz aslanım, paşam diye efeler gibi büyütülüyorsunuz😂
Yabancı menşeili erkeklerde de dil sorunu var😅
Ben yapay zekadan umutluyum😀
Yemek yapabiliyorsa sıkıntı yok : ))
Sipariş verir😄
Yapay zekanın erkeklere tercih edileceği günleri de mi görecektik : ))
Zahmet edip kendinizi geliştirmezseniz olacağı o😂
Ne yapsak gözünüze batıyor, bir şeyden memnun olmuyorsunuz ki : ))
İşte o sizin beceri seviyenizle alakalı😄
Ne yani ütü yapamıyoruz diye beceriksiz mi oluyoruz 😂
Şu cevabın bile manipüle içeriyo. Ne demek istediğimi çok iyi anladığın halde anlamazlıktan geliyorsun😅
Ondan sonra kadınlar anlaşılmaz oluyo🙄
Kadınların anlaşıldığı hangi gezegende görülmüş 😂
Sustum😂😂😂😂
Fikret gelsin hakkından🤣
Korktum 😂😂😂
Teşekkürler 😂
Ricalar 🙂
Günlük ev işlerinin sadece kadının görevi olmadığının bilincinde olması, beni çok sevmesi, el üstünde tutması, dünyadaki tek kadının ben olduğumu hissettirmesi yeterli
Kadinlar paraya bakar gerisi biraz fasa fiso.
İşte açık sözlülük : ))
Herkesin bildiği...
Ama inkar ettiği...
Öyle. Kimse 5 para etmeyen bir asalagim demez.
İşte bu yüzden açık sözlüsün : ))
Kadinlarin asalak oldugunu bilmeyen yok. Allahını bildiğini kuldan mi saklayacagiz? Pehh.
İstisnasız mı? İstisnalar kaideyi bozmaz demeyelim mi? 😂
Cevap
7Cevap
Parası ve tipi olan 190 esmer erkek delisidir çoğu
Yok ben böyle birini aramıyorum zamanla beni beğenmez o 😃 aklı az becerisi az sevgisi çok olsun bi de çok zengin ve uzun boylu 😃
Ne kadar uzun 🤔 Zengin değil çok zengin 🤔
İşte 185 190 filan yani
250 felan olsa olmaz mı🤔
Zürafa istemedik 😏
Niye fena mı olur, o da uzun işte 😂
Senin olsun o
Ben 180, 190 istemiyorum :))
Zaten isteyemezsin 😬
Sen isteyebiliyorsun 😂
Hakkım çünkü 😃
Sana hak bize müstehak mı😂
180lik kadın size bakmaz bence 🤪
Fazla emin olma bence : ))
Pazardan elma seçmek gibi olsaydı ortadan evlilik müessesesi kalkardı. Kriterim falan yok geneline uzak olmak mental açıdan daha sağlıklı.
Neden? Mental sağlığını mı bozuyorlar : ))
Aman yemeği bulaşığı ben hallederim. İlgili olsun kafi 😏
Çok şey istiyorsun : ))
Bu kadar çok haklı olma döverler seni 🤣🤣🤣
Senin kadar haklı olamam 😂
Başım beladan kurtulmuyo bu sebepten 🤣
Ne belası var başında bakım 🤔
Lafın gelişi diye şeettim ben 😅
Zaten sen belanın belası olursun : ))
😅
Az duruşlu, az sözünün eri olsun kafi denecek hale geldik.
Bu kadarcık mı? Ne yani yemek yapmayı da mı bilmesin 😂
Yemek yapmayı bilen, dağıttığını toplamayı bilmiyor. Keşke yapmasa dedirtiyor 😄 o da dert
Bulmuşta beğenmiyor 😂
Ay durduk yere iş çıkartmasın 😄
Zaten başından aşkın😂
He ya yine aklıma geldi 😒
Kolay gelsin 😂
Ah ustalar ah 😒 sağol
Pürüz var sanırım🤔
Hala gelen giden yok 😒
Parayı vermedin umarım 🤔
Verdik 🙄
Aferinnnnnn
Teşekkürler 😄
Bu yolda devam edin, sakın şaşmayın😂
Sus be adamlar peşin çalışıyo 😄
Yapılacak bir iş varsa gelirim ne de olsa parayı peşin veriyorsunuz 😂
Ya bi dur ya benim morali sifir sifir zaten 😂😂😂😂
Geç olsun temiz güç olmasın : ))
ben mantı açınca onları çimdikleyecek erkek mi olur olur severim var mıdır acaba 😂😂
Kıyıda köşede vardır belki 😂
hıı eminim vardır 😂
Buradan da duyurmuş olalım, varsa yazsın buraya😂
Ah aşkım aman aşkım, sen dersen tamam aşkım diyen, en son güncellenmiş sürümlü erkeklerdir.. 😄
Onlardan da sıkılıyorlar lan😂
Mantı mı açalım, fasulye mi ayıklayalım başka.. 😄
Ütü, çamaşır, bulaşık felan önemli kriterler😂
Onları da yaparsam gelinliğimi al, yarın beni iste derim herhalde.. 😂
Diğer görüşlere bak, bunlarda kurtarmıyor çoğu para da istiyor 😂
Nereye doğru dönüyoruz.. 😒
Neyse sen dönme şimdi 😂
Zamanına da mı biz karar veremiyoruz.. 😄
Biz bu dünyada neye karar verebiliyoruz 😂
Bak tutuyorum kendimi, zorlama beni.. 😅
Tutma lan, sal😂
Bunları ben zaten yapıyorum
Bana, kendim için yağtıklarımdan daha fazlasını yapan bir erkek lazımdı aranan kan da bulundu
babam gibi biri ama öylesi de imkansız gibi bulamam gibi offf
Baban nasıl birisi acaba🤔
başta merhametli birisi annem biraz yorgun olsa bile hemen yemeği o yapar ve güzel de yapıyor, tartışsak bile sonrasında gelir özğr diler sarılır, her konu hakkında bilgisi var, gençken çok ülke gezmiş metallica konserlerine gitmis (bunu aşırı kıskanıyorum), motorcu, eskiden boksördü, aynı zamanda da dinine bağlı ve asla yalan söylemez ne kadar zor durumda kalsa bile, çok alakasız özellikler yazdım ama çok yönlü olmasını seviyorum ben de öyle olmaya çalısıyorum
Mütevazi olsun değer kıymet bilsin saygılı olsun şefkatli olsun anlayışlı olsun gerisi hal olur beeeaaa 😂
Uzun boylu karakterli sadık herkesle konusmayan guvenilir dogru durust erkek. Boylesi de denk gelemez peki bu soru size sorulsa
Bir kere hayatına aldığı kadini sadece tek o kadın varmış gibi hissettirsin gerisi gelir
Görsele kahkaha attım.. 😂 Biraz temizliğe de yardım etse yeterli gerisini ben hallederim.. 😅 Hayat müşterek ne de olsa.. 😄
Elinde özellik listesi ile gezmeyen veya ezberle yaşamayan adamları severler.
liste o kadar uzun ki : )
Yaz yaz bitmez diyosun : ))
Zeki ve bilgili bir erkek
Sen kadın mısın 🤔 Bir an şok oldum : ))
Erkekler kadar zeki miyim? Ondan mı?
Yok ondan değil, bir kadın sadece zeki ve bilgili erkekle yetinmez : ))
Pek çok özellik var tabii ama ilgimi çeken bir kısmı paylaşmak istedim.
Nefes almasın yeter
Ölsün mü 🤔
😂😂😂 ne kadar da düşünceli 😂
Erkekler olmasa kadınlar ne yapar düşünemiyorum bile : ))
Kına yakarsınız o zaman : ))
Onu da çıkarırsınız ne olacak : )) Kadınların yapmadığı şey mi var : ))
Yani adam gibi adam olsun yeterli sanırım
İstemekle tükenmez bence istekleri. 😃
Paralı ve kaslı severler
Kendine saygı duydurabilmeyi becerebilsin.
Net olun net.
Net değil miyiz 🤔
Olmayanlar var
Şimdi senin için erkeğin sadece net olması yeterli mi? Başka bir şey istemiyor musun? Yemek yapmayı da mı bilmesin yani😂
Yemek şart değil sorumluluk sahibi olsun net olsun.
Yemek nedir yaa eski köye yeni adetler kim cıkarıyor
😂😂 kadınlar çıkarıyor 😂
Cok pembe dizi izliyorlar ondan hep.
Hem erkekler yemek yapmaya kalkışınca patatesli yumurtaya mıhlama diyor sonra😂
Doğru diyorlar😂
O gün bugün değil bak sonra sonra
İstediğin zaman : ))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?