Kaynanamdan nefret ediyorum kaynanasından nefret edenler buraya?

kaynanamı daha önce çok seviyordum maasımı alır almaz onun için biryeyler almak ya da ona küçük de olsa harçlık vermek onu mutlu etmek çok hoşuma gidiyordu ama artık değil bebeğim olduğundan beri herşeye karışmaya başladı gerçek yüzünü gördüm artık dizilerdeki kötü karakterler gibi iyi niyetli gibi görünüp sırtımdan vuruyor eşimlle aramı bözdu ve hayatımdan bezdirdi bazen saçını başını yolasım geliyor... bana yardım edin ben bu kadından nasıl kurtulacağım hayatımın en merkezine oturmuş herşeyi mahf ediyor gibime geliyor bazen bbeeğim çok mu zamansız oldu diyorum sonra pişmanlık duyuyorum iyi ki de var bitanem eğer o olmasa ben kesin katil olurdum ve kaynanım gerçek yüzünü de göremezdim
Kaynanamdan nefret ediyorum kaynanasından nefret edenler buraya?
Cevapla