Off kullanıyorum + odayı ilaçlıyorum bir şekilde yine sivrisinekler tarafından ısırılıyorum vallahi bıktım şu yüzden uyanmaktan.
Haziranda temmuzda böyle sivrisinek yoktu. Eylülde gelmeye başladılar. Hiç sevmiyorum

Off kullanıyorum + odayı ilaçlıyorum bir şekilde yine sivrisinekler tarafından ısırılıyorum vallahi bıktım şu yüzden uyanmaktan.
Haziranda temmuzda böyle sivrisinek yoktu. Eylülde gelmeye başladılar. Hiç sevmiyorum

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Allah'ım sivrisinek yok ama uykum kaçtı gelmiyor ya
Salona geç uykum gelsin diye zorlama. Biraz telefona falan bakarsan gelir uykun.
Sağol gerçekten olmuyor 2 den beri uyumaya çalışıyorum 🤷
Zorlayınca uyumam lazım diye düşününce sürekli olmuyor. Ben de öyle yaptım şu an. Umarım bir an önce gelir uykun 😊
Teşekkürler iyi geceler ☺️
Rica ederim , iyi geceler 🥰
Uykunuz gelsin diye ninni söyleyim mi
Sinir bozucular. Gece uyanıp tek tek perdelsrde yüzeylerde sivrisinek avladığımı bilirim
Aynen ya son zamanlarda benim evde bile var anlamadım
Havalar soğudu kaldı mı daha
Ağustosta bu kadar yoktu. Havalar serinlemesine rağmen hala varlar , çok sinir bozucu.
Bi de gidip sülalesini çağırıyo *
Doymuyorlar da. Habire ısırıp ısırıp duruyorlar
Or*ospulaaar stgdhsgg
Kedi besle o yesin :D
Kediyi de ısırır bu sivrisinek öyle lanet bir şey
Yok benim kedim anında yiyor :D
Kolonya sürebilirsiniz. İyi geceler.
Teşekkürler
Yiyecekleri yeri biliyorlar.. başka nereleri isiriyorlar?
* kuruları saklanıyorlar resmen ilaç felan fayda etmiyor
Bütün yaz sinek görmedim
Tüm şansını kullanmış olabilirsin
sineklik var tüm camlarda
off ın son kullanma tarihi geçiktir. bak bi.
Daha yeni aldım tarihi geçik değil
kanın tatlı ozaman.. O grubumu
Var maf etti sinkov alacam
Bende off var eczaneden aldım yine ısırıyor kocaman kocaman. Bu ilaçlar da fayda etmiyor artık
Evde fesleğen var mı o baya ise yarıyor
Kuru fesleğen var baharat olarak
Onu araştırmak lazım ama tahminim odada yakarsan giderler bir bakaym sana dönem
Tamam teşekkür ederim
Tamam yapabilirsin ise yarar ışığı kapalı tutarsan daha iyi olur nerede yaşıyorsun
Tamam denerim o zaman
Tekirdağda yaşıyorum
Anladım ya yarın canlı alın bir yerden kullann ben geçen sene denemiştm. mesela defne yaprağıda güzledir hem sağlıklı hemde onunda etksii var
Bir deneyeyim bakalım. Teşekkür ederim
Beni dinlediğiniz için ben teşekkür ederim haber edersiniz bakalım işe yarayacak mi
Tamam söylerim yarın
Teşekkür ederim iyi geceler tatlı rüyalar
İyi geceler
Doğrudur en tatlı yeri ısırırksr
Evet. Bu sene ilgin bi sşnek türedi
Çok tatlısın demek ki 🙈
Bir an memeni attın sandım 😅
Ayak bileğimdi 😅
Dedim noluyor 😄
likit jel kullan
benim evde yok hiç
Beni de ısırıyor
Tatlısın demek
Geçmiş olsun bitmez
Uyumamissin bakiyom neden
Ekolojik denge yüzünden katlanıyoruz yoksa nesli tükenmesi gerekenlerde ilki oynuyor
Aynen
Her yerim kaşınıyor vız vız vız ses geliyor nasıl uyuyayım
Günde olsun
Haklısın eklesen konuşan istersen
Bekliyom seni
Bekliyom seni gelsen
Başka birine yazın
Hadi ya
Tatlisin