Hâlâ gece gece sivrisinek yüzünden uyanan var mı?

Off kullanıyorum + odayı ilaçlıyorum bir şekilde yine sivrisinekler tarafından ısırılıyorum vallahi bıktım şu yüzden uyanmaktan.

Haziranda temmuzda böyle sivrisinek yoktu. Eylülde gelmeye başladılar. Hiç sevmiyorum

Bunun gibi kocaman kocaman her yerimi yiyor bu hayvan cidden bıktım sonbahar geldi hala buradalar gitmedi bi
Bunun gibi kocaman kocaman her yerimi yiyor bu hayvan cidden bıktım sonbahar geldi hala buradalar gitmedi bi
Hâlâ gece gece sivrisinek yüzünden uyanan var mı?
Cevapla