Ailem her evlilik düşündüğüm kişiye karşı bir bahane buluyor, ne yapacağım?

Merhaba arkadaşlar 25 yaşındayım evlenmek için kesinlikle acele etmiyorum daha önceden uzun ilişkim oldu. 21-22 yaşındaydım ailem istemedi ayrıldık. Üstünden kaç sene geçti şu an ciddi düşündüğüm bir çocuk var buna da bir bahane buluyorlar. Yok durumu çok iyi değil, yok çok kıskanç, babası vefat ettiği için annesi tek başına kalmış, yok dul kadının oğluna kız vermeyiz. Benim annem ve babam da ayrı ona kalırsa. Ama sürekli sürekli bir bahane buluyorlar kimse dört dörtlük değil desem de anlatamıyorum amaçları ne anlamadım. Lütfen yardımcı olur musunuz ben ne yapacağım böyle?

Ailem her evlilik düşündüğüm kişiye karşı bir bahane buluyor, ne yapacağım?
Cevapla