Öz kardeşiniz gibi hissediyor musunuz?
Yarı kardeş olsanız dahi
Yarı kardeş olsanız dahi
Benim anneannem yaklaşık 15 yıl önce vefat etmişti, dedem başka bir kadınla evlendi ve o kadından da 1 tane çocuğu oldu. Ama annemgil diğer kardeşlerinden hiç ayırmıyorlar, diğer kardeşlerine nasıl bakıyorlarsa ona da öyle bakıyorlar.
Ne güzel
Allah rahmet eylesin
Amin, Allah razı olsun.
Cevap
6Cevap
Kardeşler büyük olunca pek öyle hissedilmez ama aynı evde kalınca saygı daha hakim olur sevgiye göre.
Haklısın
Kardeşin mi var böyle
Olucak
Yaşlar kaç peki
Kızsa iyi anlaşırsın erkekse biraz soğukluk olacaktır.
Ben hissederim sonuçta kan bağı var.
İnşAllah bende hissederim
Öz kardeş zaten, üveylik böyle olmaz.
Yarı kardeş anne farklı olduğu için
özkardeştie
Yarı kardeş
Benim yok
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?