3 ay sonra 27 yaşıma basacağım. Kürtaj olsam bundan sonra psikolojik destek almam gerekir mi?

3 ay sonra 27 yaşıma basacağım. Kürtaj olsam psikolojik desteğe ihtiyaç duyar mıyım sizce? Klinikten kürtaj için gün aldım bu cuma aldırmaya gideceğim. Sağolsun eşim de benimle birlikte gelecek beni destekliyor. Aldırma doğur diyenler olursa ben kararlıyım bu şeyi doğurursam camiye bırakmak zorunda kalırım olan bebeğe olur
3 ay sonra 27 yaşıma basacağım. Kürtaj olsam bundan sonra psikolojik destek almam gerekir mi?
Cevapla