Turkiye gibi bir yerde ne kadar garip (!)
Yaşı 27+ olup hala gec eve giremem diyen var mi?
Turkiye gibi bir yerde ne kadar garip (!)
Erkekler ztn girebiliyordur da kadınlardan bahsediyorum.
Aileyle yasanilan sürece 27de de 47 dede aynı olacak sanırım.
Muhafazakar aile some problems
Bu senin içinden gelen bir durum bence ben mesela erkek olarak ailemden ayrı yaşıyorum ama akşam geç gelmem evime en geç 9.30 gibi ama takılacak güzel ortam varsa eve de gelmem haa kızlar içinse bence bir çok kız kişisel özgürlüğüne erişemiyor aile ile yaşıyorsa
ailem muhafazakar olmamasına rağmen öyle. kimle olduğumu söyleyince sıkıntı etmiyor ama flörtümle buluşucam mesela bizimle tanıştır tanımadığım biriyle seni gece yollamam falan diyor koskocaman insanım aklım var fikrim var bir kahve içip eve dönücem max zaten bir de flörtlerimi sevgililerimi ailemle hemen tanıştırmak istemiyorum ama onlar illa tanışacaklar ahsjjks
Cevap
4Cevap
Köy gbi yerde oturdgn zaman araba bulamayacgn icn sıkıntı oluyor eve giriş çıkış ama carsidaysan aileyle olmanın bı sıkıntısı yok bana göre
Ben İstanbulun göbeğinde yaşıyorum
27 yaşım ama hiç bir zaman öyle bir kural kaideye bağlı kalmadım
geç çıktığımda oto geç giriyorum.
Benim hiç bir zaman böyle bir problemim olmadı
Normal çevrede çok tecvğzcü pç var
Zor durumlar
En iyisi evi ayırmak ama onun içinde aileden rıza almak en zoru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?