Kız kardeşim ile aramda sorunlar var sizce nasıl davranmalıyım karşılık versem kavga çıkar ama susarsam da saha çok üzerime gelir?

Arkadaşlar ben 19 yaşındayım kardeşim 17 yaşında. Aramızda boy farkı yok aynı boydayız. Arkadaşlarımla gezintiye çıktık kardeşim de geldi. Kardeşim arkadaşlarımın yanında beni rezil etti. Dedi ki ben senden daha da uzun olucam falan , ben bir şey demedim. Eve döndük birkaç gün sonra spora gittik ordaki bi hoca kardeşime dedi ki burnun çok güzelmiş estetikli gibi falan sonra molada bana dediki ; bak gördün mü benim burnum çok güzel oysaki sen benim tırnağın olamazsın. Yine sustum bir şey demedim. Benim yüzümde bir sivilce iltihap kapmış ondan yanağım morarmış hemen ordan lafa atlayıp dedi ki benim cildime bak birde kendi cildine bak. O an bir şey demedim ama ağlamaktan şu an gözlerim çok şişkin. Annem ve babam da onu savunuyor. kız kardeşim çok fena bi insan annem ve babama bile bağırır. Oysaki ben onlara saygısızlık yapmam. Yaklaşık yarim saat önce ben ve annem markete gidicektik. Ben hazırlandım tam evden çıkıcaz baktım kardeşim de hazırlanmış beni de bekleyin dedi. Bide anneme diyo ki ablam neden geliyo. şu an bile ağlayarak bunu yazdım. Onlar şu an marketteler ben gitmedim. Bu kızın stresi yüzünden 2 haftadır regl olmuyorum doktora gittik stres ve psikolojiden dolayıdır dediler. Ben artık dayanamıyorum. Kardeşime bir kelime etsem babam bana kızar ben napiyim nolur bana yardımcı olun bi çare fikir verin dayanamıyorum. Kardeşim benim her elbisemi giyer ama ben onun hırkasını giydim diye beni mahalleye rezil etti bana yapmadığını bırakmadı artık ağlamaktan yemek yenmekten zayifladim ya

Kız kardeşim ile aramda sorunlar var sizce nasıl davranmalıyım karşılık versem kavga çıkar ama susarsam da saha çok üzerime gelir?
Cevapla