Başımda kadın dırdıri istemiyorum.. her ne masrafı varsa karşılayım beni rahat bıraksın bana huzur versin.. ?

Sizce bu yaklaşımım doğrumu.. zaten dünya para harcayıp masraflarını karşılıyorum ve sürekli bir kıskançlık ve dirdirlarini çekiyorum yeni kararım.. evini arabasını hizmetine verip.. hayatıma mesafeli olacak bir kadın almak. Görevlerini yerine getirsin güzel bir hayat yaşasin ama bana dünyayı dar etmesin.. sizin dusunceniz nedir?

Başımda kadın dırdıri istemiyorum.. her ne masrafı varsa karşılayım beni rahat bıraksın bana huzur versin.. ?
Cevapla