Mevsim geçişlerinde soğuk algınlığı, grip gibi hastalıklar çok daha sık oluyor.. Özellikle çocuklara dikkat..! Eylül her ne kadar sihirli bir ay olsa da biraz dengesiz benim gibi.. 😄

Mevsim geçişlerinde soğuk algınlığı, grip gibi hastalıklar çok daha sık oluyor.. Özellikle çocuklara dikkat..! Eylül her ne kadar sihirli bir ay olsa da biraz dengesiz benim gibi.. 😄

Hava akşamları serin ve çok güzel bence. Grip oldum hastayım ama olsundu
Geçmiş olsun..
Teşekkür ederim...
Gündüz sıcak oluyor, akşam serin...
Buna ve bundan sonrakilere topluca tenk yu😂
Sonra vereceğimi kim dedi.. 😅
Bu kadarcık mı lan? Yazıklar olsun😂
İstemem arka cebime koy mu diyorsun.. 😅
Cevap
8Cevap
Evet ama gün içinde Ankara hala sıcak biraz
Soruma ne kadar da benziyor. 🙄
Gösterdi gösterdi.. 🥱
Seninki tutmamış, tutturayım dedim..
Benim ki de ilham verecek kadar tutmuş ya işte..
İlhamın kendine yetmemiş demek ki..
Sana yetmiş demek ki 😀
Benim auram senin ilhamını anlamlandırmış..
Tam tersi olmuş gibi duruyor..
Öyle olsaydı seninki tutardı..
Tuttugu kadarı yetti.. Auramın geniş bir kitleye hitap etmemesi daha iyi.
Sarılara hitap etmesi yetmiş evet.. 😄
Lar eki fazla, Sarıya yetmişse yeter 😏
Allah mesut etsin..
Evet hemde nasil
Bu durum normal mi bilmiyorum ama
Havalar baya bir sıcak oldu
😍vayy sen meteorijiden anlarmıydın diye kendi kendime konuşsamda..😅 bizim bura 30larda çok sıcak ve nemli.. sonbaharı iple çekiyoreee..🍂
Bir anda geldi... Evden cuma sabah çıktık pazar gece döndük. Giderken yazdı geldiğimizde sonbahar... Zamanda atlama oldu sanki öyle keskin...
Evet Eylül girince değişiyor
Buralar hep güneşli. Ne kışı ne de sonbaharı sever benim şehrim.
Evet, gündüzleri güneş sönük artık akşamları da serin oluyor..
Biraz biraz gösteriyor akşam esintileri başladı diyebilirim.
Gösteriyor ve evet sonbahar kış benim olsun geri kalan mevsimler sizin.
Evet serinledi havalar, biz ilk gribimizi hafif şekilde atlattık bile.
maalesef hala çok sıcak
Biraz gösterdi nem gitse başka şey istemeyiz
Havalar soğudu sonbahar tam anlamıyla geldi
2 haftadır bir rüzgar var İstanbul'da
ewet , sert rüzgarla
Nwresiki sizin ora buralar yagmurlu
Yok.. ama gelir yakında
Hayır hâlâ didimdeyim ve çok sıcak burası
Akşamları serin artık
Hafif serinlik var akşamları.
Gösterdi şükürler olsunn
Gösterdi. Akşamlar üşütüyor artık.
Evet serinledi
evet serinledi çok güzel
Hayır yaza devam
Yavaş yavaş
Gosteriyor gibi
Yavaş yavaş
Ufaktan başladı.
Gece üşütüyor angara
Evet,,,,
Hala yazı yaşıyoruz.
Evet serinledi özellikle akşamları serin oluyor
hâlâ otuz beş derece
Evet gösterdi
Gösterdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?