AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Dini nikah için ailenin rızası şart. Nikah akdi gerçekleşmez. Yine dini nikahta bu durumu duyurmanız gerekir
Hanefi mezhebinde önemli aile rızası
Diğerlerinş bilmiyorum
habersiz nikah olmaz. kendilerini kandırmak o. züküşüp züküşüp nikah kıyıyorlar sözde. bir halta yaramaz
Hocam zina etmiyorlar en azından öyle düşün ayrılınca kız evlenip ayrıldım dulum bakire değilim diyebiliyor. Her geçenle bozdurmadan yapan oluyor kızım diye gezip duruyor ama öğrenci ne yapsın imkan yok yurt hakkı yanar resmî olunca sakıncalı yönleri de var sizin dediğiniz gibi.
yo zina ediyorlar. Nikah gizli olmaz aksine nikah denilen org. millete duyurmak için yapılır. özellikle aileden gizli hiç olmaz. ayrıca resmi bir bağ olmayınca geçerli hiç olmaz.
Arkadasımın abisi yapmıstı kızın babası kıymıs sevgilim olduklarını duyunca ama dokunmak yok demiş sanırım ama kız 4,5 aylık hamileyken istemeye geldiler şimdi resmi kıysalar o kız kyk da kalamazdı ama aileler tanısıyor ve eş olarak kadınlık erkekte erkeklik yapmak zorunda hormonlar var millet neler yapıyor en azındna tek eşli ve nikahlı yapmak temiz keşke ekonomi el versede evidir vs işidir olsada insanlar yapmasa demem o ki karnı şiş gelinlike düğünü oldu kızın. İyiye kullanmak gerekiyor niyetin ciddi olacak yapacaksan o duruma geldiysen şahsen ben resmi ile birlikte yapmak isterim şu devirde uygun olan bu biliyorum ama şuanki gençlerin durumu iyi değil. En dindar erkekte kapalı tesettürü olanda yapıyor bunu hani stres ekonomi bir çok şey libidosuna vuruyor insanların ne yapsın millet şaşırıyor
Kendilerini kandırıyorlar. yapmayın öyle şeyler. sevişecekseniz sevişin günahına razı gelin ama öyle nikah vs uyduruk işler yapmayın , dini mevzuları alet etmeyin :)
Doğru ben sabrederim hocam dul da olsan bakirede olsan nikahsız ilişkiyr girmeyeceksin bende öyle ama yapıp idare eden var. Kötüye kullananları midem almaz tabiki. Ama işini görüp seks yapan erkek kızlarda var bunların arasında zevkine yenik düşen dindar arkadaşlarımda var sorsan erkek olanın kız arkadası olmamıs hayatında kızında erkek ama bir ortam da biriyle baş başa kalınca olan oluyor. İffetini sakınmak önemli. Sadece kızlık bozmamak için her haltı yiyenlere sövüyorum sanki adam anlamayacak yaşıyorsanız doya doya yaşayın önden ilişkinize girin dürüst olun her anlamda.
Arkadaşlarına ya da başkalarına bakma , uyarabilldiğini uyar , onlara özenme
Özenmiyorum allaha şükür ama yaşamış olsaydım saçmalıklarla uğraşmazdım yaşardım ve arkasında dururdum yani bunu demek istedim
Bende bunu diyorum. Senin söylediğin gibi olmalı.
Siz hocam evli misiniz, dindar mısınız güzel üslupla konustunuz onun için soruyorum
özelden yazarsanız daha doğru olur
Korktum sjsjs ama sunu söylersiniz buradan genç bir kıza ne tavsiye edersiniz her anlamda
:) Korkma :) genç kızlara sabrı tavsiye ediyorum. erkeklerin ciddim anneme anlattım , evleniriz , annemle tanış vs demelerine kanmasınlar. eğer sevişecekse kanmadan kendi isteğiyle sevişsin ama kandırılmasınlar. ne kandilerini kandırsınlar nede kandırılsınlar :)
Teşekkürler biliyom zaten o tanıstrma şeylerini vs
Var ben herkesten gizli yaptım bu gün huzrum yok kimseyede tavsiye etmiyorum
Geçmiş olsun
Sanırım bu soruyu sorduguna göre yakında sanada geçmiş olsun dicex
Yo kapalı ve muhafazakar erkek arkadaşlarım yapmıştı evlendi çoğu
düşündüğüm oldu ama yapmadım iyi ki yapmamışım ayrıldım zaten
ne dusundun kı
gunluk kıyanlar bıle var
Muta o islamiyette yok zaten resmi olmazsa islami kıyılanda geçerli değil açıkladılar
ewt ama aynı evde olmayıp evlıyım demekde sacma değil mı
Kyk problemş oluyor diye kıydı çoğu ev durumları yok mezuniyete yakın yapıyorlar hazırlıklıları ilişki de yaşıyorlar bence sağlıklı ama dinen iyi değil fakat ekonomi vs getiriyor insanı bu duruma yapacak bişey yok
aynen mastürbasyon yapan bıle pısman oluyo ılıskı yasayanda olur illakı adı konulsun ıster kız unıde yapmayan yok ztn
Var var öyle deme inancı iradesi güçlü olanlarda var.
vardır kafası kırık illakı :) oral anal yapmıstır onlarda kesın
Ya onu yapan her çeşit var muhafazakarından tut en açık olan kapalı olan erkek kız fark etmez. Hani sanıldığından daha fazla biliyorm ama kendini koruyan bildiklerim var allah korkusu. Diğerleri nefsine şehvetine engel olamıyor gençler tabii bişey diyemiyorum
aynen bız unıdeyken alkol cok tuketılınce kım naptını bılmıodu alkol delırtıyo kadını
Kız olmasalar bari dul olsalar yani çünkü bakirelerse sabahında pişmanlık yaşayacaklardır
senın kac partnerın oldu unıde ılıskıye gırdıgın ya da cok yakınlastıgın
kapalılar bıle vardı ortamsda onlar da ıcerdı
Yok erkek arkadaşım var oda yaklaşmaz o şekilde evlilik yaklastıkca konusuruz yoğun insanlarız zaten. Kızlar pişman oluyor muydu alkolden sonra bekaretini kaybeden oldu mu cevrenden hiç
Oha kapalı mı ya içenler var tabi olmaz mı ama namazında niyaznda değildir onlar aile baskısı vs yüzünden o hale geliyor çoğu zaten o ortama giren yaşıyordur cinsel ilişki rahattır o yüzden
ewt kaybeden oldu 1. sınıfta cok oldu ama pısman olan yoktu yaklasmayacaksa neden kıydınız nıkahı pekı
ewt kapalılar daha ateslı idi sen kapalı msn pekı nerde okuyosun unıyı
Nikah tarzı da resmiden sonra ciddi biriini getirip kıydırıcaz değilim kapalı ama var kapalı olup fantezi dolu bir akradasım gözlerini bağlayıp kendine baktırıyormus eliyle veya diliyle çocuğun evleneceklerde işte fantezi😂 sanırım nikahsızlar ama kıyarlar seviyorlar birbirlerini ahshd ben evlenmeden olmazcılardanım dinime inancıma karakterime ters yapım bu oda böyle birisi zaten uckur bassada mantık önde allaha şükür.
Kızlığını kaybedenler de mi kapalıydı🙄🥲
Vardır pişmanlık onlarda kız değiller yani şu an sakınacak bişeyleri yok diye yapıyor olabilirler birisi vardı bak çok sövüyordu kendine yapan kişiye zevkini aldın mı bırakamıyorsun demişti ben kimseyi yargılamam konusuruz öyle yurttayken vs
kimin gozunu baglıyo kendı mı hıı ztn 19 20 den sonra ates agır basıyo cogu kızda
ewt ılkler zor olur ılkı basaran zevkı aldıgı ıcın devamını yapar
burcun ne pekı snn daha ne kadar sabır edeceksın bakalım hıc yakınlastın mı sevgılınle
Başak burcuyum. Kız kapalı erkeğin gözünü kapatıyorlar kızı açmadan tatmış oluyor işte görmeden ne değişik şeyler sma severim arkadası uyardımda ama evlilik yakın bişey demiyorum
hımm kadının vajınaya oral yaptımı ya da kadın erkege yaptımı suları cok fazla akıyo girmemesi cok zor ırade saglam olmalı ama neden kapatıo erkegı ki hissedıyo neticede cocuk
Yo işte herkesin şeyi uckurunda atmıyor yüzeysel ya üstleri kapalı uygun bir yerde oda veya arabada bağlıyor gözlerini soruyrmus iste nerem falan diye üstüne kapalı o an çıkartıyor göğüsünü mesela adamda önce dokunuyor anlıyor işte bide işte öpüyor dişliyor dilliyor vs demişti fantezi ya illa girmek değil o an gülüp eğleniyorlar hani kızı görmüyor ama tadını biliyor öyle düşün😂
hımm yazık be cocuga elma yıyosun seklını goremıyosun bu elma dıyo sonra seftalı ısırıyo dilliyo goremıyo kız herseyı goruyo ama
Yok sadece ağzını görüyor sürtmeyide sanırım gözlerinin içine bakrak yapıyorlar
hımm yakındır ıcıne alması o zmn sürtme öpme varsa girer de
Bilmem zaten her anlamda iyiler nikahlarıda yakın
hmm yapmıslardır belkı sana soylemıodur
Sanmam kız olduğunu biliyorum doktor olacağım jinekoloji üzerine
hım beyaz bı zar dimi o gozuken vajınayı acınca 2 3 cm ılerde
Ben daha çok başındayımm ki aday sayılrırım sadece ondan yoğunum araştırıp izlediğim kadarıyla cinselliği iyi bilirim. Zar bile değil aslında aşırı ince bişey ama kişiden kişiye değişir bu kimin de zar yoktur kimde farklıdır ve ağırlık kaldırınca ve ağır spor yapan bir kız jimnastik vs zarı yırtık olabilir hani bu kan meselesi kötü. Kan gelmeyebilir çoğundan zaten kan gelende zorlandığı için gelir zorlanmasa kendini sıkmasa orgazm olsa akmaz kan. Delikten bakınca darsa anlamayabilirsin zarı. Kapalı gibi duranlar normal ama kız oldukları anlamına gelmez çünkü dar olabilir ve kimininki biraz daha yukarda olabiliyor
hımm kontrol de ettın yanı arkadasını :))) sevgılın sanslı meraklı cınsellıgı arastıran bı kız ıle bırlıkte olursa ucurur adamı zevkten
Kapalı açık bakire olup yatanlardan daha çok sey bilen insanlar mevcut. Bu yüzden herkes araştırmalı zaten ayıp değil sağlık için. Ebelerde ediyor bu arada köyde vs kontrol ederlerkende gördüm. Aslında bunlar takılmamalıda bazen önemli oluyor çocuk tecavüzlerinde anlaşılıyor mesela öyle yani
ewt cahıllıkten gelıo hersey basımıza
Ama erkeklerde kontrol ediyorlarmıs ilişkide bir ilişki yaşayan demişti baya bakmıs sanki anlayacak 😂 öyle öyle maalesef iyi günler size
:)))) yapcek bısı yok etsınler bakalım cıkartıp masaya koyar erkeklerde napsınlar
Şaafi mezhebinde de ailenln rızası alınmalıdir.
Ben miye duymadım hanefide sadece o
Nikaha gerek mi var kfkf
Muhafazakar erkeğide kızıda susn bambam yapıyor zaten dimi 😂
Yapıyoruz yalan yokk
Ablam millet ona bile uğraşmıyor artık😅
Kapalı veya muhafazakar erkek arkadaşlarım yapıyorlardı evlendi çoğu zaten. Biliyorum maalesef nikahsız anal oral derdik kızlar için özellikle kızlıkları bozulmasın diye ama şimdi hep vur patlasın çal oynasın 😂 her yerden bambam zevkine bakıyor herkes şimdi. Allah yolumuzu şaşırtmasın
Valla alan memnun satan memnun hesabı diğer tarafta onlara sorulacak onlar düşünsün.😅
Yargılamıyorum millet haklı ekonomi kötü üniversite de ise yurt için vs yapıyorlardı genelde evlenince almazlar ya. İşlerinide görüyorlardı sağlıklı işte ne güzel. Sadece muhafazakar görünüp o haltı açık yapanlara hayret ederdim hani mahreme gir ne yapıyorsan yap herkese niye gösteriyorsun. Bide milletin çoğunun stresi ekonomi vs libidoya tepki ediyor şimdi herkes bombalı her an hersey yasanabilir.
Bak o doğru bizim millette ki stres libidoya vuruyor dmdmdm her an herkes birbirine gel buraya diyebilir😅
Ailemin haberiyle yaptım
Allah kabul etsin abla
Senden 11 yaş küçüğüm ama sen bilirsin
Olsun evli misin?
Yok o nikahın geçerliliği. Nikahın amacı duyurmak
Sevgilim ile dini nikah kıydık
Merak ettim çok pardon. Neden kıydınız ki?
@gokantemur seviyoruz birbirimizi daha ailenin haberleri bile yok :( pişmanım
Cinsellik açısından mı böyle bir şey yaptınız? Çünkü hiç değmeyecek bir şey bu. Aşk dediğimiz şeyin ömrü 5 ya da 10 yıl sürüyor..
@gokantemur evet cinsel ilişki yaşadık o da dini nikah kıyalım dedi şimdi de konuşmuyoruz
Üzüldüm. Olan olmuş artık yapılabilecek hiç bir şey yok artık. Ayrılmışsınız da zaten. En iyisi unutup, kendinize yeni bir yol çizmek. Büyük geçmiş olsun. 👍🏻
@gokantemur teşekkür ederim size ayrıldık zaten umarım dediğiniz gibi olur.
kapalı kızların ya da cok dındar erkeklerın oyunu bnce bu
Kaç yaşlarında kıydınız niye uzaklaştınız ki ya sevmişsiniz bide kıyamam erkek arkadasından emin miydin peki omu uzak duruyor
@barmen112233 evet erkekler bu şekilde kafaya alıyor kızları. 👍🏻
@gokantemur aynen kapalı kız ıse hele nıkah yuzuk tamam ıs
Yo benim arkadaşlarım evlendi😁 erkek olanlarda kız olanlarda. Sanmam bu arada kız olanların kafalayacağını kapalı olanda açık açık yaşıyor erkek olup muhafazakar olanda normal yani sonuçta hepimiz insanız. Ben bekaret koruyup her haltı yiyenlere karşıym sadece..
oda mantıklı ama kulp takıp yasayanda cok
Hayir
yok nedenki
Ben yaptım bir kere
Cinsel ilişki içindir kesin
Evet çünkü 5 yıldır birlikteydik ve günah diye hiçbir şey yapamıyoduk çok arzularken birbirimizi
Evli misin onla şu an
Hayır benden ayrıldı 3 yıl önce
Kaç yıl birlikte oldunuz pişman oldu ondan vs mi
Pişman oldu ama benden ayrıldığına oldu geri geldi 3 ay sonra ben istemedim sapık gibi bi 6 ay daha kovaladı uraştı bende birisi var artık milletin lafına bakıp ayrılmasaydın vs dedim ne biliyim ben sen ararsın sorarsın diye hiç yazmadım sana ayrıldıktan sonra dedi saçma sapan bir şey birileri yüzünden s1kti attı ilişkimizi
Muhafazakar kız mıydı
Evet
Hayır