Biraz karışık yazmış olabilirim kusura bakmayın?

22 yaşındayım annem engeli ve 2 abim var ve çocukluğumdan beri bütün ev işleri ve anneme ben bakıyorum. abilerim beni hep küçük görüp bana pskolojik ve zaman zaman fiziksel şidet uygulor ve annem bunu gördüğü halde ve ona ben bakmama rağmen ses çıkarmıyor ve daha da sen benim oğluma neden istediklerini yapmıyorsun diye bana kızıyor diyorum nasıl yapım zaten şırtımda senin ve ev işlerinin yükü var bide onlara nasıl hizmet yapim ama dinlemiyor yıllardın konuşuyorum annemle ama hala oğlum da oğlum diye ona göre tek evlatları abilerim ben onlar için sadece hizmetçiyim beni birtek babam koluyo onlara karşı ama oda artık yavaş yavaş yaşlanıyor abilerim benim dışarı çıkmama izin vermezlerdi o yüzden arkadaşım falan yok akrabalarla da aramızyok konuşcak kimsem yok. yıllarım dört duvarın arasın da hizmetçi gibi birilerine bakarak ve azar yiğip küçük görülerek geçiyor. çok yoruldum ve çok doldum akıl verin.

Biraz karışık yazmış olabilirim kusura bakmayın?
Cevapla