Sahte olmayan şeyler de var hayatta. Ciddi anlamda dolu dolu gülüyorum ben. Her duyguyu dolu dolu yaşayabiliyorum. Bundan rahatsız olan insanlar kendi karanlıklarından dolayı parlayan insanları kıskanırlar..
Tabi ki de insanın kötü olmasından kaynaklanıyor.. kendileri mutlu olamadıkları için başkalarının da mutlu olmasını istemiyorlar.. ve bugünler de sahte mutluluklara kendilerini inandırıyorlar.. çünkü gerçekten de kalpleri kötülük ile dolu.. sadece kendilerini kandırıyorlar aslında. ve diğer insanları yargılamak linç etmek ya da engel olmak için de ellerinden geleni yaparlar hatta bu onları mutlu eder daha çok yani başkalarına kötülük yaptıklarına iyi olacaklarını düşünürler.. karakterleri olmadığı için. 🍀
Sosyal medyadakilerin çoğu sahte oraya bakıp baz almak doğru değil insanlar artık eldekilerle mutlu olmayı unuttu hep fazla olsun isteniyor özenti arttı