İnsanlar neden sürekli mutluluğunu ispat etmek zorunda hissediyor?

İnsanlar neden sürekli mutluluğunu ispat etmek zorunda hissediyor?
Selamlar,

Mutluluk, üzüntü veya acılar bana göre kişiye ve küçük bir topluluğu ilgilendiren durumlardır. Fakat insanlara bakıyorum sürekli bir ne kadar mutluyuz ispatı içindeler. Bunu en çok evli çiftler ya da sevgililer yapıyor. İnsanların gözüne sokmanın ne anlamı var ki? İnsanlar kendi aralarında da mutluluğunu idame edebilir bana göre.
İnsanlar neden sürekli mutluluğunu ispat etmek zorunda hissediyor?
Cevapla