- Aile & Toplum konusunda 862 cevap paylaştı.
+1 yılHayır olsun neyin var kardeşim
0271 Yorumla
Soran+1 yılDüşünemiyorum unutuyorum anlayamıyorum uyum sağlayamıyorum sanki bişeyler eksik veya Bozuk algılayamıyorum benliğim i irademi kişiliğimi mi kaybettim doğuştan mı böyleyim bilmiyorum neden böyleyim anormal im zayıf ım dışlanıyorum kimsesiz im sanki kendimi mi kaybettim bilmiyorum sebebi ne olabilir duygu eksikliği mi sevgi eksikliği mi beni anlayan olur mu konuşamıyorum güvenemiyorum paylaşamıyorum fizyolojik bir bozukluk mu anlayamıyorum
Soran+1 yılNormal değil iyi değilim
Soran+1 yılGerçek ne doğru ne yanlış ne sebeblimi sebepsiz mi şanssızlık mi bilmiyorum
Soran+1 yılNeden anormal olabilirim
Soran+1 yılÇevremdeki herkes normal yaşıyor konuşuyor yiyor içiyor davranıyor annem abim babam normal yaşıyor
Soran+1 yılEksiklik hissediyorum eksiklik
Soran+1 yılFarklılık sebebini anlamıyorum
- +1 yıl
Muhtemelen bir depresyon içindesin bir çok insan bu depresyonunu yaşıyoruz insanın en iyi dokturu kendidir burada bir çok insan senin durumda aslında burada insanların sorularına yorum yaparak içindeki bu buhranı atmaya çalışabilirsin kendine yeni hobiler edinerek daha farklı şeyler öğrenerek spor yaparak içindeki sıkıntıyi atmani tavsiye ederim insanlarla sohbet etmek bir şeylerle ilgilenmek sana iyi gelecektir örnek olarak birşeyler yetiştirme imkanın vars saksıda bile olsa birşeyler yetiştir onun büyümesini onunla ilgilendikce ruhsal ve fiziksel olarak kendini daha iyi hissetmen sebebiyet verecek kesinlikle insanlardan kendini soyutlama yeni arkadaşlıklar edinmeye bak muhakkak burada güzel arkadaşlıklar kurarsın yalnız kalmaktan kork burada yalnızlık insanı daha çok içine kapatıyor çalışıyorsan ya da okuyorsan farklı ortamlara git mesela kütüphaneye müzeye yürüyüş yapmak bile insanı iyi hissettiren bir duygudur çocuklukta yaşadığın bir travma bile buna sebebiyet verebilir dış görünüşünü beğenmiyor dersen spor yaparak şekillendir ve farklı bir saç modeli deneyebilirsin böylece dışsal olarakta kendini iyi hissedeceksindir duygularını paylaşmaktan korkma hatta bir günlük tut ve oraya içini dök ve yazikalrini belli araliklarla oku buda kendindeki değişimi görmen için birebir yazmak istersen dmdende yazabilirsin her zaman sormak istediğin ne varsa sor sakin çekinme bir abi olarak görebilirsin
Soran+1 yılDüşünüyorum ben var mıyım yaşıyormuyum hayattamıyım neden yani ben insan değil miyim neden bu adaletsiz lik neden bu eşitsizlik neden bu güçsüzlük benim bir karakterim kiiiliğim bir egom yokmu benliğim yokmu sanki kişiliksiz im acı …
Soran+1 yılA normal bir yaşam
Soran+1 yılGaliba aklımı kaybediyorum deliririyorum veya kaybettim delirdim sebebi ne olabilir doğuştan mı hasta rahatsızım çevresel mi neden bukadaar sessiz im sakin im neden bukadar etkisiz im hastalık rahatsız falan değil çevresel bi şanssızlık mı aceba
Soran+1 yılHiç bişey yapamıyorum sanki sürükleniyorum
Soran+1 yılBen kaybettim sanki hislerimi duygumu düşüncemi isteğimi heves imi kendimi kaybettim sanki
Soran+1 yılSürekli kaybedyorrum duygusal olarak körüm sanki
Soran+1 yılYaşamayı mı bilmiyorum acaba
Soran+1 yılSosyalleşmeyi bilimiyorum yanlızım ev ve izolasyon insanlardan kaçıyorum galiba normal mi sürekli yanlızlık sürekli izolasyon ev kaybettim kaybediyorum eksiklik yaşıyorum
Soran+1 yılİnsanları anlayamıyorum insanlar bir şeye sahip ve ben o şeye sahip değilim sanki
Soran+1 yılİletişim siz ilk kopukluk güven inanc kaybı
- +1 yıl
Bana yaz
Soran+1 yılİçe kapanık lık kötü mü
- +1 yıl
İçe kapaniklik kötü bir durum değildir fakat aşırı derecede olursa o zaman problem olur neticede şu an geçtiğin psikolojik durumdan zaman zaman bizde geçiyoruz ve hala baskılanmış duygularımız hislerimiz var sosyalleşmek sana iyi gelecektir insanlarla iletişim kurmak burada belkide senin gibi insanlara yardımcı olmak seni daha iyi hissettirecek sen onlara yardımcı olduğunda bir nebzede kendine yardımcı olacaksın bir çıkış. Yolu davranışlarını kontrol etme imkanım olacak yukarıda aslında yapman gerekenleri yazdım kardeşim istersen sesli iletişim bile kurabiliriz neticede bu tarz psikolojik travmalar yaşamak doğal önemli olan bunun çıkış yolunu ve yollarını bulmaktır bunu hiç zaman unutma insanın dediğim gibi en iyi dokturu kendisidir
Soran+1 yıl@Ayneoluyoya dışlanıyorum
Soran+1 yılNormal değil
Soran+1 yılDurumum
Soran+1 yılRahat değilim duygularımı yaşayamıyor dışa varamıyorum kasıyorum
- +1 yıl
Tedavi olmayı denedim mi psikolojik olarak psikologa falan gittin mi kendine kendine cozemedigin problemlerin varsa bunu tipbi acican yardım alarak deneyebilirsin evet şu an yaşadığın süreç zor kardeşim farkındayım fakat neticede bunu asacaksin buna eminim ben buradan tanıştığım bir kıza yaklasik 2 yıldır Instagram üzerinden yardımcı olmaya çalışıyorum psikolojik olarak OKB yaşamakta kendisi ve ilk tanıştığımız döneme göre maşallah iyi yönde düzelme hissediyorum artık kendi problerini kendi çözmeye veucadeke etmeye çalışıyor buda onun için harika bir durum dediğim gibi sende buradan bir arkadaş edinip sohbet ederek daha fazla soylasip daha iyi hissedecegine eminim bir doktora gitmende fayda olacaktır
Soran+1 yılBilmiyorum fiZyolojik mi ilaç kullandım birden kestim ondan mı doğuştan mı sanki çalışmıyor beynim ilaç kullansam zararı olur mu doktora gitsem annemle diye düşündüm beni görse durumumu bilse belki yatış yapıcak yüksek doz ilaç yazıcak çünkü ilaçları kullanmadım doktorun bana yazdıkları güvenmedim ilaçlara doktora çoluk psikiyatrist iydi bir buçuk ay kaldım hergün ilaç kullandım ilaç düzenlemesi yapıldı 1 sene kullanacaktım ben inanmıyorumdum hastalığa falan beslenme ile mi ilgili var acaba yetersiz beslenmeden mi iş te çalışamıyorum okul la ilgilenemiyorum evdeyim11 saat civarı uyuyorum hastaneye tartışmadan önce uzun süre yemek yemedim evden kaçtım sadece su galan içiyordum ben son 2 3 senedir böyleyim bellide hep bişey vardı sorumluluk zamanı gelince ortaya çıktı uzun süre hiç konuşmadım tepki vermedim konuşmama yememe içmeme bir engel vardı sanki uyum sağlanana bir engel acaba doktor ü mu dinleseydim ilaç mı kullansaydım hiç bişey yapamıyorum güvenemiyorum annem beni zorla doktor a götürdü bir abi yardımıyla acil e geçen gün erenköy e doktor annem anlattı doktor risperdal yazdı randevu alana kadar kullansız kullanmazsa yatmak zorunda dedi dıştan bakınca ölü gibiyim galiba sürekli evdeyim konuşmuyorum tepki vermiyorum iş yok okul yok hareketsizim şizofreniye mi gidiyorum yoksa ne ile ilgili olabilir zamanla mı değişirim yoksa ben farkında değilmiyim ilaç mı kullanmam lazım bilmiyorum
Soran+1 yılAklım karışık çaresiz ve yanlız hissediyorum kaybediyor hissediyorum iradesiz kişiliğim i benliğimi kaybediyorm sorumluluğumu gücümü becerilerimi yaşama akışkanlıklarımı kaybediyorum sosyal alışkanlıklarımı
Soran+1 yılNe hissettiğimi bilmiyorum ne düşündüğümü bellide hissetmiyorum çalışmıyor düşüncem
Soran+1 yılZamanla hiç bişey değişmiyor kelimeler yetmiyor
Soran+1 yılBeynimde bir bozukluk mu var aceba
Soran+1 yılİnsanlardan koptum anı yaşamaktan koptum 53 kiloyum
Soran+1 yıl@Ayneoluyoya ihmal edildim galiba çocukluğumu yaşayamadım
Soran+1 yıl@Ayneoluyoya kendime gelemiyorum galiba
Soran+1 yıl@Ayneoluyoya babasızdım bu yaşıma kadar baba yoktu hala amca baba tarafı yoktu maddi manevi
Soran+1 yıl@Ayneoluyoya yetersizlik değersizlik özgüveni dizlik güçsüz lik kararsızlık sessizlik iradesizlik hissi eksik lik hissi
- +1 yıl
Kardeşim doktor teşhis olarak ne koydu manik depresif atak teşhisi mi koydu bunu merak ettim ayrıca tam tedaviye başladığında ikaclarini kullanmama da etki etmiş olabilir hiç bir zaman tedaviyi red etme fakat farklı konularda kendini geliştirmeyide unutma resim müzik şiir gibi beynini meşgul edebilecek şeylerle uğraşmayı denedin mi bunları denemeni tekrardan öneriyorum bu sana gerçekten çok iyi gelecektir bunu unutma kardeşim bu zamanlarini bir şekilde atlacagini unutma ve sabret hatta sana önerim namaz kılmaya başla ruhu olarak yalnızlığıni alacaktır ve daha iyi hissedeceksin ayrıca YouTube üzerinden Rukye ayetleri var onları dinle ben ruhsak boşluğa düştüğüm zaman Rukye ayetleri dinledim ve bana o kadar çok iyi geldi ki ve burası özellikle kendi yüzüm gulmedigi halde insanlari güldürmeye onların sorunlarını dinleyerek onalra yardimci olarak kendi psikolojimi düzeltin sende böyle yap çaresizlik olarak düşünme ve kendi klhalinden şikayet edeceğine mücadele et inan psikolojik olarak seni çok iyi anlıyorum bende aynı sürece yakın durumlar yaşadım fakat psikolojik olarak hiç pes etmedim ve mücadele ettim sende edebilirsin
Soran+1 yılİnsanlara güvenemiyorum kime güveneceğim bilmiyorum doktora güvenmeli miyim bana zarar verirlermi
Soran+1 yılPsikotik atak psikotik bozukluk
- +1 yıl
Sana zarar vermez onun görevi netice biz hastalqra bakmak ve tedavi etmek ve sana iyi gelecektir kullanacağın ilaçlar ilaç tedavisine başlamasın ve dediğim gibi tedavi olurkende ayrıca resim müzik aleti çalmak gibi şiir yazmak gibi günlük tutmak gibi bunlarida yaparsan sana daha iyi gelecektir bunu unutma kardeşim
Soran+1 yılBeni anlayabilirim doktor anlar mı yoksa ilaç mı dener nasıl bilmiyorum
Soran+1 yılYARDIMA İHTİYACIM VAR GALİBA BEN ÇÖZEMİYOR UM BENİM İRADEM YETMİYOR GALİBA GÜCÜM YETMİYOR GÜVEN E MİYORUMDA ZARAR VERİR DÜÜNCEİYLE GÜVENMELİ MİYİM DOKTOR A ZARAR VERİRMİ
Soran+1 yılGaliba heşrey daha kötü oluyor çabaladıkça kötü karar LAR veriyorum davranışlar sergiliyorum
Soran+1 yılAğlayınca hüzün yanıyor ilaçların etkisi galiba
Soran+1 yılGerçekten psikiyatristler anlıyormu insanı beni gerçekten biliyorlarmı fizyolojik mi yoksa
Soran+1 yılDüşünüyorum ilaç beni değiştirmişti galiba
- +1 yıl
İlaçlar sana daha iyi gelecektir beynindeki hormonları dengeleyecek tır hatta bu sorduğun soruyu kızlar soruyordaki direk doktora okut direk o okusun içinde bulunduğun durumu bu yazışmaları okursa daha iyi anlayaktir bence ve seni iyileştirecek tır doktorauns güven yıllarca okulunu ve eğitimini alıyor bu unutma
Soran+1 yılBenimkisi fizyolojik galiba bi bozukluk dengesizlik mi ilaçla değişir belki gerçekten beni bilebilirmi ankayabilirmi doktor acaba
Soran+1 yılDüşünüyorum yaşadıklarım normal mi değil
Soran+1 yılBişeyler değiştiremiyor um daha kötü oluyorum galiba
- +1 yıl
OKB yaşanmaktada olabilirsin temizlik takintinda var mı geçen sene tanisttigim kız kardeşim dediğim kişide senin gibi takıntıları vardı fakat senin ki ondan daha ağır bir durum doktora gitmeden tedavi olman zor ayrıca seni ben çok iyi anlabiliyorsam doktorlar bende kat ve kat dahi iyi anlayacaktırlar ve ona göre tedavi edeceklerdir sen sadece annenle konuş ve doktora git nerede yaşıyorsun yaşadığın yer neresi
Soran+1 yılİstanbul
- +1 yıl
Buradaki pkiloglarlada görüşebilir sin keşke sana daha fazla yardımcı olabilsem fakat seni en iyi tedavi edecek doktordur ben sadece sana sozsel ve yazisal yardımcı olabilirim dertlerini dinleyebilirim ve bu şekilde davranirsan kendini daha iyi hissedeceksin tarzı tavsiykerde bulunabilir ben bir doktor değilim sadece senin yaşadığınin daha az sendromunu yaşayan ve bundan kurtulma yolları bulabilen bulmaya çalışan biriyim
Soran+1 yılBelki her şey değişir
Soran+1 yılElim ayağım uyuşuyor
Soran+1 yılİlaç etkisi galiba titreme de oluyor bazen
Soran+1 yılBen galiba YAŞADIKLARIMI ANLAYAMIYORUM FARKINDA DEĞİLİM GALİBA
Soran+1 yılİçinde bulunduğum durumu anlayamıyor ve fizyolojik bi sebebten acı çekiyor um boşuna beni engelliyor belkide
- +1 yıl
Tedaviye cevap vereceksiniz fakat bu şekilde doktora gitmemek verdiği ilaçları içmemek gibi düşüncelere girer ve tedavini aksatirsan yaşadığın bu zorluklar devam edecektir hangisini isteyip istemediğini karar vermek senin elinde düşünceler değiştirilebilir ve baskilanabilir şu an sen kendi düşüncelerinin eseri olmuş bir durumda gibi hareket etmektesin düşüncelerini değiştirmek senin elinde bazı zamanlar tekrardan suanki gibi davranıyor olabilirsin fakat düşüncelerine hakim olmayı ve kontrol etmeyi öğrenirsen herhangi bir problem yaşamazsın bundan sonra
Soran+1 yılSanki bazen hissediyorum görüyorum farkına varıyorum bazen hissedemiyorum unutuyorum
- +1 yıl
Hiç uyuşturucu kullandın mi
Soran+1 yılBİLİYORMUSUN BİRİLERİNİN GERÇEKTEN BENİM İYİLİĞİMİ DÜŞÜNDÜĞÜNE İNANAMIYORUM
- +1 yıl
Met bonzai esrar ex Ferrari gibi tiner bally çakmak gazı gibi yeni seni uyuşturan ve bagislik yapacak maddeler çünkü sanki bu tarz bir şeyin yokluğunu yaşar gibisin
- +1 yıl
Xanax akineton bile olabilir
- +1 yıl
Muhtemelen sana verilen ilaçlarda bu tarz bir bağışıklık yapacak madde vardı çünkü bir eksiklik yaşamaktasin
Soran+1 yılEvet akineton
Soran+1 yılYok
Soran+1 yılAkineton
Soran+1 yılHayır
Soran+1 yılDüşünce ile ilgili değil sanki psikolojik çevresel bişey değilde fizyolojik sanki veya tam tersimi bence fizyolojik
Soran+1 yılEkşmeton ü bir çok kez enjeksiyon ile zorla yaptılar uyuşturmak sakinleştirmek için galiba hap şeklindedir kullandım kaç ay 2 ay galiba
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılBir çok kez rızam olmadan yapıldı enjeksiyon şeklinde
- +1 yıl
Tekrar doktora gidip verdiği ilaçları kullanmaya baslamalisin
Soran+1 yılBeni anlayabildiklerinden zannetmiyorum sanki sadece beni uyuştrup bastırıp pasifleştirir etkisiz hale getiriyorlar sanki beni bir insan olarak görmüyorlar bir zarar olarak görüyor ve sanki onu engellemek için kullanıyorlar onu etkisizleştirmek için benim iyiliğimi düşündükleri için değil sanki
Soran+1 yılAkineton risoerdal gyrex
Soran+1 yılİlaçlar zarar vermiş olabilirmi kalıcı zarar
Soran+1 yılİlaçlar olumsuz etkiledi zarar verdi bozdu beyinimi galiba
Soran+1 yılEtkisiz leştirdi iradesiz güçsüz leştirdi galiba
Soran+1 yılGerçekleri gördüğüm içinmi böyleyim acaba yoksa görmediğim için mi
- +1 yıl
Yok kardeşim kullandığın ilaçlara devam etmelisin fakat gelecekte birakabilirsin bu ilaçlar la netice şu an ihtiyaç duyduğunu soylebilirim yinede kullanmak istemiyorum dersen doğal ilaçlar kullanabilirsin netice psikolojik ve fiziksel sağlığın için bu çok önemli bunu unutma
Soran+1 yılİlaçların bıraktıkları etkileri hissediyorum yanlış kullanımdan mı acaba
- +1 yıl
Muhtemelen yanlış kullandığın için şöyle düşün dişin agriyor ve antibiyotik içiyorsun sonra dişin ağrısı geçti diye ilacı bırakıyorsun dişin cekilcegi halde geçti diye dışını cektirmiyorsun ne olur daha sonra tekrar ağrı yapar ve mecburen tekrar antibiyotik kullanman gerekir örnek olarak bizim arkadaşın yaptığı gibi konuyla alakasız fakat anlaman açısından bir örnek
Soran+1 yılUyulturucu gibi etkisi oldu etkisini hissediyorum gözüm boğaz ağız kuruluğu falan
- +1 yıl
Akineton alkol yokluğunda verilen bir ilaçtır xanaxta akinetonun yan etkilerini azaltan yok eden bir ilaçtır muhtemelen her ikiside kullanmış olabilirsin genellikle xanax gece verilir akineton gündüz icilen içtiğin zaman susuzluk yapan bol su tüketmek gereken ilaçtır tedavi olman şart yani çünkü senin durumun ağır semptomlar içeriyor tedavi olmazsan daha kötü sonuçlar ortaya çıkabilir
Soran+1 yılBir insana zorla ilaç kullandırabilirmisiniz zorla kullandırıldım istemedim hiç etksisi olumsuz
Soran+1 yıl18 yaş altı nın iradesi yok sayılıyor annesi vekâleti sorumluluğu annesi nin kullanacaksın iraden yok senin düşüncesiile
Soran+1 yılGüçsüz leştirdi
Soran+1 yılHerün 11 12 saat uyuyorum
- +1 yıl
Tedavi olmalısın kendi kendine bu durumdan çıkabilirsin kullanma ister istemez o ilaçlar bağımlılık yapacaktır fakat esas temel ilaç kullanmadan bu durumdan cikabilmekte peki bu şekilde yaşayabilir misin etrafına zarar vermeden kimseyi üzmeden o zaman kendini doğaya şal toprakla uğraş bitkilerle uğraş yalnız yasa zor açıkçası durumun
Soran+1 yılBişeylerim in eksildiğini zayıfladığını köreldiğini hissediyorum kopukluk hissediyorum zamanla küçülüyorum sanki
Soran+1 yılBeynim küçülüyor sanki kullanamadığım için konuşamıyorum iletişim kuramıyorum sosyalleşemiyorum paylaşamıyorum dışarı çıkamıyorum sanki küçülüyor um gün gün eksiliyor um sanki fazla uyuduğum için mi hayatımı oyun oyanayarak geçirdiğim için mi internet başında geçirdiğim için mi video izlemekten mi sürekli izolasyon yalnızlıktan mı eksik beslenmeden mi
Soran+1 yılİrade ettiğim şeyi yapamıyorum kontrolümü mu kaybettim uyumayacağım diyor um uyuyorum hastaneye gideceğim diyorum zamanı gelince düşündüğüm kafamda kurduğum gibi olmuyor
Soran+1 yılMesaj bu gece uyumayacağım kendime geleceğim hatırlayacağım farkına varacağım düşüceneceğim diyorum gece oluyor kafamda kurduğum gibi olmuyor uyuyorum
Soran+1 yılUykuyla ilgili gibi geliyor uykumu azaltsam düzene soksam değişecekmişim gibi yanılıyormuşum acaba sonra beslenmeyi kendime gelicekmişim gibi geliyor ben uzun zamandır iyi değil im yeni değilde son 1 2 sene kötü keşti durumum
Soran+1 yılÇok uyuyor az yiyor um tam tersi yaparsam değişir im sanki yapabilirsem
Soran+1 yılBeynimi kullanmadığım için kullanamaz hale geliyorum insani özelliklerimi kaybediyorum
Soran+1 yılUykumu azaltmalı beslenmemi artırmalıyım diye düşünüyorum
Soran+1 yılKendimi göremiyorum galiba dış bir gözle küçük mü düşünüyor um kendimi kontrol mü edemiyorum
Soran+1 yılSorumluluk alamıyorum güçsüz hissediyorum yetersiz kendimi dış bir gözden göremiyorum
Soran+1 yılKoptum ve bağalanamıyorum uzun süredir değişemiyorum kendi irademle harekete geçemiyorum bişeyler için kullanamıyorum beynimi düüşünemiyorum
Soran+1 yılUnutuyorum anlayamıyorum
Soran+1 yılİlaç mı kullansam zararımı olur faydası mı olur kullanmasam davamı kötüye giderim kararsız ım kendi kendime değişebiliyor muyum o güce iradeye kapasiteye sahip miyim bilmiyorum
Soran+1 yılNe eksik sorumusuzluktan iletişim sizlikten izolasyondan yalnızlıktan mı uzun süre irademi mi kaybettim benliğimi gücümü
Soran+1 yıl
Sanki 1 gece uyumasam kendi başıma bişeyler değişecek gibi düşünüyorum sonrada uykumu azaltırım uyku azalınca daha çok yemek zorunda kalırım canlanırım güçlenirim değişirim
Soran+1 yılİletişim kuramıyorum konuşamıyorum ne düşündüğümü ne hissettiğimi yaşadıklarımı anlayamıyorum
Soran+1 yılDoktor a mı güvensem durumumu görse beni anlasa nasıl anlayacak bilmiyorum konuşamıyorum Annemle gitsem belkide yatış yapıcak güvenemiyorum
- +1 yıl
Spor yapmalısın başka şeyler yap mesela resim gibi
Soran+1 yılFutbol oynuyordum 1 2 saat terliyordum akşamları yok bilmiyorum ne yaşıyorum kaybetmek istemiyorum göremiyorum
Soran+1 yılDüşünüyorum yaşadıklarım şansssızlık mı
Soran+1 yılFizyolojik mi çevresel psikolojik mi acaba
Soran+1 yılYazı paylaşacağım
Soran+1 yılSanki algım bozuldu gerçeklik algım beynim sanki çalışmıyorum anlayamıyorum hissedemiyorum göremiyorum zihinsel körlük yaşıyorum sanki ben çocukluktan beri uyumsuzdum sanki bişeyler bozuk gibi sanki bişeyler eksik gibi beynimle mi ilgili bilmiyorum unutuyor um bir çok şey yaşıyor um hissediyor düşünüyor görüyor um unutuyorum sanki bişeyin etlisindeyim uyuştrucu ilryiiim kuramıyorum benliğim karakterim sanki bozuldum gibi kendimi bozdum sanki bilinç altımı bozdum kaybettim sanki benliğimi karakter imi hislerimi ego mu isteğimi sanki ben farklı bir boyuttayım insanlar farklı sanki bir zihinsel körlük kendimi göremiyorum farkındalığını empatimi mi kaybettim bilmiyorum nasıl görünüyorum bilmiyorum ahlaksal inançsal olarak bir kayıp mı yaşıyor um bilmiyorum güçsüz üm sanki gerçek ne doğru ne ayırt edemiyorum yanlız ım farklı inancsız iradesiz irademi
Soran+1 yılFarkındayım bilinçliyim insanım yaşıyorum bende bişeyler hissediyorum insanlar ile paylaşamıyorum paylaşmayı bilmiyorum sanki eksik biletler var duygumu sevgimi empatim mi yok insanlarımı anlamıyorum ben not yazardım günlük his düşünce falan 1 2 sen önceki yazıyı veya ses kaydını falan dinleyince kendimi tanıyamıyordum başkalarıyla telefon konuşması kaydı bu falan dinleyince okuyunca ben zihinsel bir kör üm diye düşünüyorum başkaları ile yazışmama bakınca onalrı telefona nasıl kaydettiğime sen insanları anlamıyorsun senin empatin yok duygun yok bekarlar güçsüz sün diye düşündüğümü hatırlıyorum
Düşünmekten beynim zarar görmüş olabilirmi izolasyondan insansızlıktan çünkü düşünemiyorum gerçekten hiç bişey düşünemiyorum sanki beynim yok kendimi anlasam insanları anlasam kendimi kaybetmeme engel olucam ama anlayamıyorum beni anlaya bilen birisi olabilirmi unutuyorum insanlara güvenemiyorum kaybettim bişeylerimi kazanamıyorum kaybetmem sürekli tekrar ediyor
İnsanların bacıları bana gülüyor bacıları beni insan yerine koymuyor görmezden geliyor
Hatırladıklarımı ne düşünebilirsen yazıyorum sizinle /seninle insanların bacıları bana gülüyor bazıları beni insan yerine koymuyor görmezeen geliyor adaletsiz ilk eşitsizlik yaşıyorum etkisiz bir insan ım sanki insanlara etki edemeyecek kadar etkisizim etkisizleştir zamanla sanki dışlanıyorum acı bir şey bilmiyorum zarar görüyorum ama farkında değil im kimse beni bilmiyor acımı kaybedişimi zarar görmemi farkında değilim zamanla kaybediyorum kendimi herşeyimi acı ağlayamıyorum düşün kimsem yok sürekli izlasyon ev oda
Soran+1 yılYatıyorum uyuyorum dıştan bir gözle az yiyor um insanlardan kaçıyor um iletişim kurmuyorum evden çıkmıyorum çalışmıyorum hiç bişey yapmıyorum sadece düşünüyorum yazı yazıyorum yazı okuyorum
Soran+1 yıl@Ayneoluyoya yazdıklarımı okudunuzmu
Soran+1 yılAbime içimden sadece yatmak ve uyumak geldiğini başka bişey gelmediğini söylediğimi hatırlıyorum
Soran+1 yılYaşayamadım çoçukluğumu hayatı bugün de yaşayamıyorum bilmiyorum ki yaşamayı iletişim kurmayı konuşmayı insanları bilmiyorum anlamıyorum ki odadan evden çıkmadım ki oyun oynadım internette video izledim çocuk luğum böyle geçti yemek hazır gel git evin içinde
Soran+1 yılHiç bir yerde çalışmadım çoçukken okula hiç gitmedim hiç arkadaşlık kuramadım ki
Soran+1 yılYaşayamadım
Soran+1 yılÖğrenemedim yaşamayı babam yok tu zaten annem de acıdı sorumluluk veremedi yeterisin kaldı
Soran+1 yılÇoçukluğum koktuk bilgisayar başında geçti annemle yaşadık annem bizi sahiplendi
Soran+1 yılDuygum eksik sevgim güvenin hislerim eksik kaldı
Soran+1 yılBişeyler eksik yarım kaldı
Soran+1 yılYaşadıklarımı dışa varamıyor um yanlız yaşıyorum
Soran+1 yılİstikrar kararlılık sağlayamıyorum hiç bişey yapamıyorum galiba nereye girsem oradan çıkıyorum bir müddet sonra aidiyet hissedemiyorum eksik duygularım var sanırım
Soran+1 yılHayat düşünerek hesaplayarak plan yaparak yaşanmıyor sanırım anlayacak idrak edicem bişey de yok belki
Soran+1 yılİnancsız laştım inancımı kaybettim galib empatimi kaybettim internet sayesinde bellide insanlığımı becerilerimi kaybettim
Soran+1 yılBen neden böyleyim birisi tarafından düşünülmedim ihmal belkdie
Soran+1 yılİnsanlardan kaçıyorum yaşayamamışım bilmediğim öğrenemedim şeyler var
Soran+1 yılYok eksik yaşıyorum
Soran+1 yılÜretkenliğimi enerjimi kaybettim isteğimi kaybettim kazanma imkan ım var mı
Soran+1 yılAbim kafanda büyütüyorsun diyordu çok düşünüyorum galiba
Soran+1 yılAntipsikiyatri yazıları videoları falan gördüm düşüncemi etkiledi
Soran+1 yılDoğuştan mı eksik doğdum bozuk doğdum zannetmiyorum bahtsızlık mı ……
- +1 yıl
Bu şekilde içindeki duyguları izlenimleri paylasman lazım paylastijca aslında rahatlayacaksin örnek aynayı karşına alıp konusabilirsin soyke dusun aslından aynadaki kişi farklı ve dertlerini ona anlatıyorum gibi yapabilir sonrada o kişiye yol modeli olabilirsin aslında yardımcı olacak olanda sensin rahatsız olanda yani aslında kendi kendini tedavi edeceksin fakat şunu unutmamalisinki o aynadaki kişi sensin ve sen olacaksın başka bir karaktere burunmeyeceksin bunu başarabilirsem bilmiyorum su psikolojinle biraz bu zor olur sosyal anksiyete yasiyorsun muhtemelen insanlarla iletişim kurmak yerine daha çok kendini bir kabuk içine kapatıp o kabuk içinde yaşamayı tercih ediyorsun buda seni ister istemez düşüncelere sokuyor belkide kızlarla konuşmaktan çekiniyorum ve uzak duruyorsun aklından kişilere karşı duygusal olarak bir zarar verme durumu var mı yoksa kendi otokontrolunu sağlayabiliyor musun örnek çok masaya ayağını çarptığında onu iter ve kendinden uzaklaştırmak gibi bir seçeneğini tercih ediyorsun yoksa bu masanın yeri değişmiş ben ayağımı vurduysam baskasida vurabilir şunu şuraya cekersem insanlar ayağını carpmaz tarzında mi düşünüyorsun bu ikinci düşünce aslında empati yetegidir belkide sen empatiyi beyninde oluşturuyor fakat bunu nasıl yaptığını bilmiyorsun bu tarz hareketlere dikkat edebilirsin mesaj olarak yazabilirsin sürekli buradan mi yazacaksın
- +1 yıl
120 bildirim de ben ne alaka beni nden etiketlediniz özelden konuşsaydınız ya
- +1 yıl
@Ayneoluyoya ozelden yazmıyor ben yazması istedim fakat neden yazmıyor bilemiyorum
Soran+1 yılİrade ettiğim şeyi yapamıyorum sanki bişeylere sahip değil im eksik mesela bu gece bi farklılık yapacağım uyumayacağım telefonu sosyal medyayıda kullanmayacağım diyorum kendi başıma duramıyorum uyuya kalıyorum veya telefona Bakarak geceyi geçiriyor um
Soran+1 yılKullandığım ilaçların düzensizliği yanlış kullanımı nın bana kronik zarar vermiş olmasından korkuyorum beynimi bozmasından etkilemesinden hissediyorum sanki bişeyler farklı düşünemiyorum anlayamıyorum karar veremiyorum
Soran+1 yılYaşadıklarımı anlayamıyorum
Soran+1 yılBişey var anlayamıyorum
Soran+1 yılAnnemle doktor a randevu alsam annem anlatsa herşeyi ilaçları kullanmadığımızı düzensiz kullandığımızı yanlış kullandığımızı etkileri mi olumsuz etkilerini bilmiyorum güvenemiyorum gördüklerim okuduk larım gördüğüm hastanedeki insanlar ilaç kullananlar beni etkiliyor ilaç olumsuz etkisini yaşıyorum güvenmediğim inanmadığım için ilaçlar çözüm gibi gelmiyor zararlı geliyor bana
Soran+1 yılBana zarar veren inanmamak güvenmemek ilaçları düzenli kullanmamak laf dinlenecekmiş aceba
Soran+1 yılErken başlangıçlı sch tanısı konuldu yazıyor
Soran+1 yılKendime kendi düşüncelerimle beynime güvenmeyecek ve oradaki doktorlara verdikleri ilaçlara mı güveneceğim doğru olan bumu hastalık böyle bişey galiba hasta hasta olduğuna inanmaz mı böyle bişey mi aceba hastalık
Soran+1 yılMuhakeme kısmen bozulmuş gerçeği değerlendirme yetisi kısmi iç görü yok yazıyor
- +1 yıl
Raporun var mı peki maaş falan alabiliyor musun devletten
Soran+1 yılOnlarda herşeyi bilmiyor sanki ilaç deniyorlar
Soran+1 yılOnlarmı biliyor bilmeyen ben miyim kendim i görmeyen benmiyim kendimi onlar mı görüyor
Soran+1 yılDiazem ampül kullanılmış
Soran+1 yılIm enjeksiyon
Soran+1 yılClopıxul acuphase kullanılmış
Soran+1 yılAkineton 5mgml
Soran+1 yılBir çok kez ım enjeksiyon
Soran+1 yılÇok kez ekineton enjeksiyon
Soran+1 yıl10 geçmiş akineton kullanım ı
Soran+1 yılAtarakax kullanılmış 1 gün 1 doz yazıyor
Soran+1 yılYeşil alan muayenesi yazıyor
Soran+1 yılHasta olmak böyle bişey mi insanların beni nasıl gördüğünü bilmiyorum güvensizlik yaşıyorum paylaşmaktan korkuyorum saklıyorum çünkü paylaşsam ilaç kullanıcam ilaçlar zararsız gelmiyor gözüme belkide yapmam gereken doktorlara güvenmek inanmam ilaçları kullanmak doğru olan bu belkide
- +1 yıl
Doktorlar ne kadar ugrasirsa uğraşsın kendini iyi edecektir sensin kötü wdecekte o yüzden kendi adına yapabileceğin en güzel şey beynini geliştirmendir nasıl geliştirecek sin yeni aeyler öğrenerek örnek ilgi alanlarını degistireceksin konu olarak neye merakın varsa geliştirmeye bakacaksın matematik fizik biyoloji uzay bilimleri hiç bir zaman kendi beynininkucuk gormeyeceksin beyinsel olarak bir hasarın yok sadece beynini yonlendiremedigin için sıkıntılar yaşamaktasin eğer gerçekten kendi beyninin sınırları kesfedebilsen çok şey yapacaksın ve beynine düşüncelerine hakim olmayı böylece kendini daha iyi hissedeceksin bunu yapabilecek güç senin beyninde var gerçekten çünkü yazdıklarından bunu anlamak mümkün sadece bir kurtuluş aramaktasin bunuda yapabilirsin ben sadece o kapıyı giden yolda yardımcı olabilir gerisi senin elinde
Soran+1 yılAcaba hasta olmak böyle bişey mi iki buçuk sene öncesini hatırlıyorum kendi kendime benim beynimde bi sorun var diye düşündüm bişey var bişey bozuk bi farklılık var eksiklik yardım istemelisin diye düşündüm doktor a gitmelisin belkide gerçekten bozukluk var hastayım sch tanısı konulmuş okudunuzmu bilmiyordum bunu
Soran+1 yılVe kendi kendime 2 sene önce şunud düşündüm gece şizofreni galiba bu yaşadıklarım beynim beni kısıtlıyor engelliyor
- +1 yıl
Beynin seni kısıtlanıyor sen beynini kisitliyorsun
Soran+1 yılErken başlangıçlı sch tanısı yazıyor
Soran+1 yılGaliba hiç bişey yapamıyorum irademi mi kaybettim yoksa
Soran+1 yılAcaba beni anladılar mı doktorlar gerçekten
Soran+1 yılKendimdeki farklılığı hissediyorum hep böyleydim insanlar beni anlamıyorlardı hep yalnızdım yaşamak bumu gerçekten ben yaşıyormuşum yoksa hep yaşadığımı mı zannediyorum
Soran+1 yılNormal olmak neden bukadar zor
Soran+1 yılBen hastayım galiba işe girmiştim işten çıkarıldım bir yerde de 1 gün zor çalıştım bir anı hatırlıyorum sanki ben bittim o günden beri böyleyim herşeyimi kaybetmiş gibi hissediyordum hiç bişey yapamıyorum ölüyor um sanki içimdeki güç bitti enerji bitti üretkenlik bitti sanki hatırladıklarım
Soran+1 yılİlaçları kullansaydım doktoru dinleseydin değişecekmişsin aceba
Soran+1 yılAcizim güçsüz üm gücüm yetmiyor hep böyleydim
Soran+1 yılYanlız olmak istemiyorum evde durmak istemiyorum yaşamak istiyorum arkadaşım olsun çalışmak istiyorum ama kaybediyorum
Soran+1 yılİlaçlardan sonramı böyle oldum bilmiyorum uyuşturucu kullanmış ve bırakmış gibiyim yanlış düzensiz bilinçsiz kullanımdan mı aceba
Soran+1 yılCahillik beceriksizlik bilgisiz ilk mi yaşıyorum yoksa fizyolojik mi durumum nadir ve farklı mı sorumsuz um sorumluluk un anlamını anlıyorum alışkanlıklarım bağamlılık larım var dı belkide onları bırakınca hayata atılınca birden yokluk yaşamaya başladım
Soran+1 yılŞanssızlık belkide bahtsızlığı çözümsüz belkide
Soran+1 yılYok sayılmış hissediyorum kendimi bir kişi olarak görülmemiş ben varmışım yokmuyum ben bir bir kim im düşünüyorum fabrikada bunu düşünmüştüm bir buçuk sene önce kendi kendime demiştim ben kim im ben kimse olamıyorum benim bir karakterim yok ben kim olarak yaşıyorum birisi olamam gerek kim olduğumu bilmiyorum insanlar bana bakıyor bu kim annem in aracılığı ile girmiştim işe hocanın oğlu ne istediğimi bilmiyordum belkide hiç bişey isteyemeyecek kadar güçsüz kapasitesiz yetersiz eksik bozuk bir insandım yaşadıklarımı da unutuyorum sürükleniyorum ben varmışım yokmuyum düşünüyor um bişeyler insana doğuştan geliyor kapasitesi doğuştan insan doğuştan güçlü güçsüz doğuyor
Soran+1 yılBir gece uyumadan durmak istiyorum duramıyor um
Soran+1 yılİnsan gücünü yemekten alır beslenmeden alır yaşamadım bilmiyorum ki çocukluktan yaşamadım çalışmadım eve bişeyler almadım şimdi yapamıyorum
Soran+1 yılAçım yanlızım güçsüz üm kişiliksiz im şunu hatırlıyorum yaşamadım bilmiyorum bilmiyorum yaşayamıyorum kısır döngü gibi gelmişti bilmediğim için yaşayamıyor yaşayamadığım için bile miyorum
Soran+1 yılHayat eşitsiz dengesiz
Soran+1 yılGörenim anlayanım yoktu
Soran+1 yılKalıtsal mı genetik mi çevresel mi aceba
Soran+1 yılDüşündüklerim var zannettiklerim gerçek değilmiş anlatmamda algılamamda bir bozukluk varmış
Soran+1 yılDeğilmiş göremiyormuş um
Soran+1 yılİnsanların görmedikleri benim gördüğüm bildiğim şeyler gerçekler var zannediyor dum düşünüyordum inanıyordum değil miş bozukluk varmış
Soran+1 yılGerçekten bozukluk mu yaşıyor um evet galiba insanlarla anlaşamıyorum herkes anlıyor bişey in varlığını farklılığını
Soran+1 yılDüşünemediğmi fark ediyorum
Soran+1 yılKelimeler yetmiyor
Soran+1 yılElimde değil sanki elimde olmayan bişeyler var
- +1 yıl
Bana mesaj yazsana dostum buradan yazacagina
Soran+1 yılBilmiyorum
Soran+1 yılHayatım karardı ilaçlardan galiba desem size
- +1 yıl
Dostum artık buraya yazmayacağım son kez yazıyorum ya dmden mesaj yaz uada sana geçmiş olsun kardeşim iyilesmeni çok isterim ve bunun için mücadele et buaradan yazma artık cevap vermeyeceğim kusura bakma mesaj atacaksan atarsın
Soran+1 yılTamam teşekkür ederim
Soran+1 yılNe yapmalıyım bilmiyorum
- +1 yıl
Tedavi ol kardeşim
Soran+1 yılYaşadıklarımı kimsenin bilmemesi senelerce benimde farkında olmamam insanlar ın anlaması bişeylerin farklılığını annemin anlamaması anlatılamaz şeyler yaşamam senelerce kaybetmiş im günler aylar seneler gören in bilenin eksikliği yaşadıklarım …yaşıyorum…. YETMİYOR GÜCÜM EKSİKLİK YETERSİZLİK YAŞIYORUM KAYBEDİYORUM senelerce anlamıyorum farkında değil im kimsem yok ölüyorum kaybediyorum senelerce gören im bilen im yok ANNEM YOK BABAM YOK KİMSEM YOK BEN VARIM BENDE YETMEDİM KENDİME UYUM SAĞLAYAMADIM GÜÇSÜZLÜKTEN KİMSESİzlikten yaşıyormuymuşum HAYIR BEN YAŞAMIYORMUŞUM BUNU ANLIYORUM BİŞEYLERİN DEĞİŞMESİNİN İMKANSIZLIĞINI ANLMAK …yanılıyormuyum zannetmiyorum ŞANSSIZLIK MI GÜÇSÜZLÜK YAŞIYORUM GÜCÜM YETMİYOR KAPASİTEM YETMİYOR YAŞAMAYA GÖRMÜYORUM BAZI ŞEYLERİ KAYBETTİM
Soran+1 yılKaybettiklerimi kazanamam yaşadıklarım …. İnsanlar …benim yok sahip değilim Neden
Soran+1 yılAnnem görüyorsa anlıyorsa biliyorsa farkındaysa kaybedişimi annem yokmu benim babam yokmu yokmu kimsem yok
Soran+1 yılİnsanlar farklı ben farklı anlaşılmaz bir fark bir farklılık yaşıyorum senelerdir
Soran+1 yılSenelerdir yaşadıklarım farklılığım 18 de anlaşılıyor senelerce kaybediyorum ölüyorum yaşamıyorum bugün anlaşılıyor yetmiyor gücüm enerjim gücüm tükeniyor tekrar tekrar tekrar tükeniyorum anlayan var mı annem mi hayır annem anlamıyor ben ölüyorum teyzem anlıyor eksiklik yaşıyorum kansızlık mış anlıyor teyzem GERÇEK İNANILMAZ MI hyr gerçek yaşanıyor heşeyi yaşıyor insan her şey gerçekleşiyor bazıları yaşıyor herşeyini kaybediyor yaşamıyor bazıları ben kaybediyor yaşıyorum
Soran+1 yılNEDEN? Nedensiz anlamsız anlamı yok
Soran+1 yılDeğişirimi yaşar mı imkansız DEĞİLMİ yoksa gerçekler farklımı yaşamaz mı imkansızımı gerçeklik nedir
- +1 yıl
Bana dmden yazarmisin mesaj olarak yoksa buradan sorunun altında yorum yapmanı istemiyorum yazmanı istemiyorum mesaj olarak yazabilirsin mesaj kuyusu açık olmalı benim oradan yaz ve bende oradan yazayım aslında şu an için yatacagim fakat mesaj olarak yazarsan daha sonra bile cevaplarım belkide yardımcı olurum ortak bir yol bulmaya cabalariz psikolog vs değilim sadece bir yol gösteririm neler yapabileceğine dair belki işine yarar böylece olduğun durumdan kurtulmak seni. Elinde tabiki destek alman şart psikolojik olarak belkide ilaç desteği alman lazım bilmiyorum fakat kötü bir tatanva gecirsigin apaçık ortada duzelmek istiyorsan bir nebze yardımcı olmaya çabalarım fakat sorunun altında yazmayacağım bundan sonra yazarsan mesaj at mesaj at mesaj at diye yazacağım bunu bil kardeşim
Soran+1 yılİnanılmaz nasıl değiştim nasıl kaybettim tekrar tekrar yaşamakla kaybettim günlerce beni görsen nasıl değiştim bilsen nasıl kaybettim nasıl ….
- +1 yıl
Mesaj at
- +1 yıl
Direk mesaj buradan yazma
Soran+1 yılBugün yaşadıklarımı kullanılan ilaçlar a kimyasallarla ilişkilendiriyorum etksi yok değil hissediyorum bişeyleri ….
Soran+1 yılİlaçtanmı böyleyim hayır kullanılan kimyasalların etkisi de var
- +1 yıl
Direk mesaj at
Soran+1 yılYaşayan biliyor kimse bilmiyor yaşayan hissediyor yaşıyor anlıyor Allah yok kimse yok hatırladıklarıma göre
- +1 yıl
Tekrar yazıyorum buradan yazmayacagim artık kusura bakma mesaj olarak atmayacaksan buraya yazmanada gerek yok tekrar oku ve anla tekrar oku ve anla
Soran+1 yılKendime zarar vermemem için insanlara zarar vermemem düşüncesi amacı ile kullanılan kimyasallar ilaçlardı sanırım etksi ni düşünen kimse yok düşünülen zararsızlaştırma verdiği hasar zarar bozma veya anlamak bilmek görmek ve değiştirmek için kullanılmaz bence
Soran+1 yılZarar sızlaştırmak için mi kullanılır sizcede
Soran+1 yılYüzde yüz değildir değilimi mümkünse insan yaşayabiliyorsa yaşasın yaşayamayan bir insan için kullanılır sanki
Soran+1 yılFarkındalık için yazıyorum hatırladıklarımı düşündüklerimi
- +1 yıl
Bir gün mesaj yazmak istersen yazabilirsin saygılar sevgiler
Soran+1 yıl2 xperim yazamıyorum
Soran+1 yılDeğişmez bişeyler mi yaşıyorum sence
Soran+1 yılSizce hastalık mı
Soran+1 yılSizce kimyasalların ilaçların etkisini yaşıyormuyum olumsuz
Soran+1 yılBenimle paylaşan yok
Soran+1 yılPaylaşıyorlar etkisiz
- +1 yıl
O zaman takip et ben yazarım sana
Soran+1 yılİlaç kullanınca değişecekmiş sence
Soran+1 yılDeğişecekmi
Soran+1 yılKendi irademle bişeyler yapmam davranmam imkansızlaşor sanki dış etki işe davranıyorum bu güçsüzlük eksik likten yetersizlikten se ilaçlamı değişicek
- +1 yıl
En azından kendini daha iyi hissedeceksin kardeşim
Soran+1 yılBeynime bana zarar. Veriyor bu ilaçlar hafizama tüm vucuduma etki ediyor gucsuz lestiriyor etksiz lestiriyor zayıflatıyor hasar bırakıyor düşüncem yanlismi
Soran+1 yılMotor becerilerini de etkiliyor herşeyi olumsuz anlamda etkiliyor
Soran+1 yılGelisime öğrenmeye üretmeye büyümeye ilerlemeye kapandım sanki gücüm enerjim el vermlyor ben nezaman normaldim dusunuyorum yok yapamiyorum his bişey yapamıyorum konusucam olmuyor benim elimde mı emin degil im guttikce kötüye gidiyor gibi hissediyorum yemem lazım düzenli konuşmam lazım biseyler yapmam lazım ama olmuyor kontrol u mu mu kaybettim ben varım ama yokum yani mental olarak yokum atamiyorum donuklasiyorum ilaçtan mı aceba
Soran+1 yılZorla kullandırtmak ve kullanmassam hastaneye yatırilmak la tehdlt ediliyorum
Soran+1 yılİlaç çözüm gibi gelmiyor değiştirecek giib gelmiyor daha da pasif lestiriyor etksiz dönük bir hale tepkisiz bir hale getiriyor sanki yanikiyoemuyum ilaçtan degil ki aceba
Soran+1 yılAğzımı açıp sacmalasamda biseyler konuşmak mantıklı gelmiyor anlatmaya çalışmak paylaşmaya çalışmam playlasamk snami yapamıyorum bi itici güç yok bi uretim yok
Soran+1 yılNeden payalsamiyorum büyüdüm mu gercekler var ve hayat karşısında çok mu gucsuzum kan tahlili versem mı kann im düşük hissediyorum
Soran+1 yılNeden ilaç kullanıyorum
- +1 yıl
İlaçsız tedavi olabileceksen kullanma. kardesim
Soran+1 yılBir anne neden çocuğu kendisine muhtaç olsun ister neden kendi ayakları üstünde durmasına engel olur neden bırakmaz
Soran+1 yılBaşında kimse olmaması kötü çoçukluktan beri bi babanın olmaması otoritesizlik
Soran+1 yılÇevrem tarafımdan annem tarafımdan zorla ilaç kullandırılıyorum zararsızmışcasına
Soran+1 yılNe yapmam lazım nasıl davranmam lazım nasıl düşünemem gerek kaybetmek istemiyorum zarar görmek istemiyorum
Soran+1 yılİlaç kullanmazsam yatırmak neden bu hale gelene kadar görmüyorlar bu hale gelince ölüm kalım haline harekete geçiyorlar ben insan değilmişim benim hakkım yokmu ilaçla bozuldum gibi hissediyorum parasızlıktan diye düşünüyorum bu hale geldim
Soran+1 yılYazmasam faydalıdır
- +1 yıl
İlaç kullanmadan iyilesemezsin çünkü çok fazla kafana takmissin
Soran+1 yılBozuyor beni kullandıkça ilaçtan kaybediyorum
Soran+1 yılCansızlaşıyorum kullandıkça
Soran+1 yılBeynimi kaybediyor hissediyorum
Soran+1 yılHislerimi kaybediyorum
Soran+1 yılBen aktif değilim pasif in ilaçlar olumsuz etkiliyor
Soran+1 yılRisoerdal konsta 25 2 haftada 1
Soran+1 yılHayat öyle bişey değil ki böyle ilaçla yaşanmaz sizce
Soran+1 yılDaha köyü okuyorum ilaçla sanki
Soran+1 yılBenim zarar verme düşüncem yok kullanılma sebebi bu ve Buda beni olumsuz etkiliyor
Soran+1 yılİlaçmı çözüm eriyorum
Soran+1 yılDeğişemem zannetmiyorum uyum sağlayamam anlaşamam ilaçla etkisizleşiyorum eriyorum
Soran+1 yılİlaçlar bana ne yaşatıyor insanlar bilmiyor annem bilmiyor davranışlarımdan anlıyorlar içimde ne yaşıyorum eriyorum sanki ilaçlarla
Soran+1 yılBöyle yaşayamıyorum ilaçla etkisi çok kötüleştiriyor beni
Soran+1 yılAnlamıyor um neden kullanıyorum yaşamamı zorlaştırıyor zaten pasif im
Soran+1 yılİlaç bozuyor beni
Soran+1 yılZarar veriyor hissediyorum iyi değil düşünüyorum
Soran+1 yılAmaç bana zarar vermek değilse kendileri kar etmek için zarar veriyorlar bence
Soran+1 yılBenliğim hiçe sayılıyor hissediyorum iradem hiçe sayılıyor nasıl yaşarım
Soran+1 yılFaydasız besin değil bu ilaçlar gıda değil
Soran+1 yılYardıma ihtiyacım var anlaşılmaya görülmeye
Soran+1 yılDaha fazla zarar görmemem için
Soran+1 yılEngellenmiş kısıtlanmış yaşayamamış öğrenememiş hissediyorum
Soran+1 yılGüçlenememiş büyüyememeiş gelişememiş hissediyor um hissediyor um ve gerçek
- +1 yıl
Kardeşim buradaki psikiyatri uzmanlarından yardım alsana sana daha iyi faydası olacaktır bahsettiğin ilaçları falan sorarsın ben neticede doktor değilim psikolog hiç değilim o yüzden yazmana gerek yok sadece yoyorum yapıyorum sana psikolojik anlamda yardımcı olamıyorum demek ki çünkü benim yazdıklarım hep havada kaliyysanki okunmuyor gibi o yüzden buradaki psikiyatri uzmanlarindan yardım almanı öneririm okudum anladım diye yorum yaparsan bir daha bu soru için bildirim. almamayi tiklayacagim yani yazdiklarina bundan sonra cevap yazmamış ve okumamış olacağım !!!
Soran+1 yılOkudum anladım
- +1 yıl
Artık bu sorudan bildirim almayacağım yazmana gerek yok cevap olarak eğer yazmak istersen direk mesaj gönder takip edersen ben sana yazarım başka türlü Allah'a emanet ol inşallah sağlıkli güzel günlerin olur
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar