AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
Kadınlar da uzun boylu yakışıklı erkek arıyor sorun yok
Bana güzel olsun.
Herkesin begenmesine gerek yok
Kızın yakışklı erkek istemesini de garipsemeyin o zaman
Ergenlikte böyle beklentiler her zaman olur bir nevi dengelemek amaçlı olduğunu düşünüyorum
Bunu istemen normal ama onlar da bir yerde haklı güzel her zaman güzel kalmaz. Hastalığı var yorgunluğu var yaşlılık var kaza var. O yüzden sadece güzellik için seversen zamanı gelince pişman olursun.
Önce huy güzelliğe birde kendine bakmadan çıtayı çok yükselteni herkes garipser
Garipsemiyorum güzellik algılarının olduğu bi çağdayız
Yani güzellik de önemli ama sadece dış görünüşe bakıyorsan sorun var demektir.
Herkes kalite peşinde ama birbirini eleştirmekten de geri kalmıyor
Garipsemiyor bence arayip fid gorunus onemli degil demesi garipsiyor
Eğer dediğin gibi maaşın iyiyse ve sende yakışıklı biriysen seçici biri olmak senin de hakkın
Yakisikli olmasina gerek yok ki guzel kiz istemesi icin ne cirkin kizlar var yakisikli istiyor
@pessimistiic07 kime ve neye göre? çirkin erkeği ben napiyim herkesi aynı kefeye koyuyorsunuz. Güzel kız arıyorsa kendisinin de yakışıklı olması lazım tabi işi gücü de iyi olmalı.
Yav iyi misin sen kisa boylu cucuk kizlar uzun boylu erkek istiyor o onun dengi mi cirkin kizlar da ayni yakisikli olsun istiyor guzelsen neye gore guzelsin kime gore guzelsin?
Kusura bakma benim mesleğim olucak hemde yakışıklı olucam sen ise sadece güzel olucan öyle durumda dengim değilsin
@pessimistiic07 bana ne kısa kızlardan veyahut uzun erkek istemelerinden sen iyi misin asıl? boyumu biliyor musun ya da uzun erkek isteyip istemediğimi hiç bi şey bilmiyorsun bana diğer kızlardan bahsetme genelleme yaparak bi yere varamazsın
Yani diyorum ki kimse dengini istemiyor erkekde istemeyebilir erkegin iyi bir maasi varsa guzel kiz ister kadin maasa erkek guzellige bakar burada sorun yok
Benim de mesleğim var ve güzelim de kendime göre, niye istemeyeyim pardon? Mesleksiz olduğumu kim söyledi
Guzel olman gorecelidir ancak meslegin iyi bir gelirin varsa erkekden bunu beklemen normal guzel oldugunu sen degil bizim dememiz lazim herkes kendi icin guzel yakisikli olabilir
Banane mesleğin varsa ayrıca para kolay kazanılmıyor şartlı seviliyorsam şartlı severim
@pessimistiic07 hala genelleme yapıyorsun çok şükür benim de bi mesleğim var ve kendime bakabiliyorum bi erkeğin maaşına niye bakayım o kim ki?
Bi erkegin maasina bakmak istemiyon mu yani calistigin icin dhjdjdn o halde parasiz erkekle cik sen calisiyorsun ya sonucta paranin olmasi erkegin parasiz olmasini desteklemek parali olsan da olmasanda erkekden ilk beklenilen sey paradir
@pessimistiic07 ben kendimi bildikten sonra senin beni nasıl gördüğün inan pek umrumda değil. kadınları hep eziklemeye çalışıyorsunuz sanki tek siz çalışıp para kazanabiliyorsunuz gibi bu kafadan çıkın
Yav ne diyon sen ya senin paran cok diye parasiz erkekle cikcan mi sanki onemli degil mi yani
@pessimistiic07 en baştaki yorumumu tekrar okuyun
@pessimistiic07 en temel kriterim o değil diyorum benim dengim olsun yeterli zengin ya da paralı erkek aramıyorum ama ben nasıl çalışıp kazanıyorsam onun da aynı şekil olması lazım umarım anlarsınız artık
Sen beni hic anlamiyorsun her kiz dengi olmayan kisiileri istiyor diyorum guzel kiz istemek haketmek icin yaksiikli olmak gerekmiyor cunku tonlarca kaidn var dengi olmayan erkegi istiyor onlara bir sey diyor musun sen? Hemcinsine ilkten bir sey de siz kendinizde olmayani karsi cinste beklemeyin vede guzelim demekle guzel olunmaz sana kac defa soylecem
@pessimistiic07 çıldıracam uzaklaş
@pessimistiic07 bende sana diyorum ki ben o bahsettiğin kızlardan değilimm ortalama bi güzelliğim varsa ortalama güzellikte birini isterim yanıma, boyum kısa ise uzun biri istemem yanıma, maaşım vasatsa aynı şekilde maaşı vasat olan birini isterim yanıma. tamam mi bu kadarr
Sen kendine guzelim diyen birisin senin lafina ihtiyacimiz yok neyse tamam sus daha cok batma
Güzelim diyen nerde kız varsa tipsiz oluyor güzel kızların çoğu kendisine çirkinim diyor
Aynen @soran bende onu diyorum guzeller kendine guzellim deyip reklam yapmiyor bunda estetik makyaj filtre falan vardir kesin kendini guzel falan saniyordur djdjjffj
@pessimistiic07 tamam çirkinim rahatla
Rahatlamam icin bunu itiraf etmene gerek yok sen kendini kandirirsin beni mi kandircan ya da baskalarini mi kandiracagini saniyorsun?
@pessimistiic07 sen sus batsam nolur çok mu umrumdasın m@l
@pessimistiic07 işine bak yazma bana
Ahaha hemen hakaret bak ben sana hakaret etmedim ne kadar cirkef oldugunu kanitliyorsun hazmedemiyorsan soda ic baya dokunuyor laflarim
@soran knk kiza guzel degilsindir belki dedim diye goruyorsun bana hemen havlamaya basladi dusman kesildi kezbanlarin ortak ozelligi djdjdjdn
@pessimistiic07 senin gibiler bu dilden anlar anca hadi yol al ikile
Kezban ya dbdbdbdn lan senin dediklerini umursuyor muyum ben cirkin biri olmasan bu kadar agresif olmazdin hem cirkin hem yalancisin yazik kafana
@pesimistiic07 gerçeği kendi biliyor o yüzden böyle davranmaya başladı :)
Yuzune gercegi pat diye vurunca morali bozuldu tabi yoksa sakin olur hakaret etmezdi :)
@pessimistiic07 terbiyesizin önde gideni
Ma l diyen sensin Allah akil fikir versin sana yazik
Benim yorumumu kaldır sizin gibi seviyesiz insanlarla aynı yorumun altında görünmek istemiyorum
Isine gelmedi gercekler tabi kezo
@pessimistiic07 kovuyorum gitmiyor ya gerçekten hastasın sen insan olsan sana resmimi atardım o çeneni sustururdum da insan olup olmadığından şüpheliyim
Fake foto mu hazirladin bdbdbd senin laflarin umrumda degil ben kendimi biliyorum ama sen zavalli kezbanin tekisin bu yuzden bu kadar kudurdun
@pessimistiic07 bunu söyleyen de Allahın tipsizidir dgdhsjshsha
Ben kendimi ovmedim zaten benle alakali bir durum yok ki senle alakali durum var sen kendine guzel diyen kezbanin tekisin bana ne ara geldi konu lan ahhshdhdhd
@pessimistiic07 güzelim dedim dünya güzeliyim demedim ki tipsiz beyefendi
Ben tipsiz demedim ki kendime simdi beni burdan vurmaya calsiti ahahhaba allahin cirkini cirkin oldugunu her yazinda hissediyorum artik
@pessimistiic07 😂😂😂 çokta tın hadi git kendi dengin insanlarla konuş aynı seviyede değiliz tipsiz
Bana tipsiz diyen kiz gizli uye puhahah ne oldu lan cirkin dedik diye agladin kendini rahatlattin da mi geldin ne bu yurek yemeler beni daha gormedin bile 🤣🤣
@pessimistiic07 senin gizliden ne farkın var acaba pp bile yok tipsiz
@pessimistiic07 sen gördüm mü görmediğin birine nasıl çirkin demeye hakkın varsa bende sana tipsiz çirkef diyebilirim 😌
Tipsiz diyor surekli allahin kezban cirkin suratlisi ben sana bir sey dememistim ilk baslarda ama sen hala kuduruyorsun bu kadar mi cirkinsin sen la erkek dusmani olmussun cirkinlikten 🤣🤣
@pessimistiic07 hee senin tipsizlikten kadın düşmanı olduğun gibi
Ben sana cirkin demedim sen surekli kendini overek guzelim dedin ve kanitlayamadin da
@pessimistiic07 sadece bi kere dedim sürekli diyor ya 😂😂😂😂
Kadin dusmani oldugumu nerden cikardin la ben kezbanlarin dusmaniyim kezbanlar sevmez beni iyi kadinlara son derece iyi davranirim
@pessimistiic07 😂😂😂😂 peki tipsiz. bende tipsizlerin düşmanıyım sadece yakışıklılara karşı iyi davranırım
Gormeden birine tipsiz demek kezbanlara yakisir hareket 🤣🤣 hadi kezbanus ilgi cekmeyi basardin simdi neden cirkinim bu kadar diye aglamaya devam et
@pessimistiic07 😂😂😂 gayette güzelim tipsiz sen kendi haline ağla yoksa tipsizlikten kızlar sana bakmıyor diye mi delirdin bu kadar. Sende görmediğin birine çirkin diyorsun kafan güzel gibi 😂😂
@pessimistiic07 Allah ailene sabır versin bu ergenlikle işin zor
Off be ne kudurdun cirkin dedik diye cirkin dedik diye bana tipsiz demeye basladin guzel olsan bu kadar laf etmezdin zavalli cirkin seni
@pessimistiic07 zavallı tipsiz 😂😂😂
Merak ettim soruyu soran benim yorumlarıda okuyorumda profilini gösterebilir misin? İstersen gizli profilden çık.
Ozentisin kizim sen senin laflarin zerre umrumda degil sen guzelsen eminim ben ultrs yakisikliyim git otede havla
@pessimistiic07 tamam tipsiz
Bunu yargılamadan önce söyleyecektin seve seve de gösterirdim
@soran ahahhaha kanka senin lafini tinlamiyor bana yaziyor burdan anla cirkinligini guzel olsa gizliden cikar gosterirdi
Güzel olsan gösterirdin
@pessimistiic07 doğru knk haklısın 😃
@pessimistiic07 sana ne tipsiz sen sus tipsizlerin konuşmaya hakkı yok
Guzel oldugunu iddaa eden sadece sen varsin kezo kimse ben yakisikliyim guzelim demedi sen ise iddaa ettin ama ispat edemedin djdjjd
@soran hala bana ne diyor hey Allahim ya 🤣🤣
Çirkinimmmm oldu mu?
o kadar konuştunuz ettiniz şimdi mi göster diyorsun seviyesizler
@pessimistiic07 güzel olmam ne kadar da battı sana tipsiz ya gerçekten çok eziksin 😂😂😂😂
Tamam kezbancigim sen guzelsin seni gormedik ama bizde yakisikliyiz tipsiz demen senin ezik oldugunu gosterir
@pessimistiic07 görmediğin birine çirkin dersen bende tipsiz derim kusura bakmicaksın en baştan seviyeli bi şekilde konuşsaydık emin olun ikinize de atardım yüzümü benim için sıkıntı yok ama terbiyesizleşen sizlerdiniz. Şimdi bu kadar yeterli daha da yazma bana. Soru sahibi sende yorumumu kaldır
devlet memurunun maaşı ne kadar iyi olabilir ki :D kendinizi kandırmayın ayrıca istediğinle evlenebilirsin. Kriterin güzellikse güzel biriyle evlenirsin kasma :D
Bizim uzun boylu kaslı erkek zengin erkek aradığımızda neden garipseniyor.
Kesinlikle katılmıyorum
Katılıyorum pardon
Bence garip değil, herkesin bir kriteri olabilir.. güzellik de bunun icine dahildir ki evlilik bu insanın gönlüne olduğu kadar gözüne de hitap etmesi gerekir herkesin begenecegi güzellik algısı farklıdır.. bu çok normal
Hiii bu arada denklik de şart tabi herkes kendisinin az çok farkindadir birinin yakışıklısın demesine gerek yok
her yere maaşım iyi çok yakışıklıyım yazan tipten de bu beklenirdi zaten ahaha karakter gelişimi 13-18 yaşlarında olur ama belli ki sen kendine yatırım yapmamışsn acıyorm sana ahahahah
Not: Devlet memuruyum
Senin gibi zihniyette biri dengini bulur zaten.
Karakteri sağlam olsun. Yakışıklı veya güzellik geçici.
Kadının zengin erkek aramasını toplum neden garipsiyor
Güzele 40 gün doyarsın aklı başında fikri yerinde olana da ömür boyu iyi düşün seçimini iyi yap sonra pişman olursun iki gün sonra vah vah edersin iş işten gecer
İkisi bi arada olurda daha iyi olur ama :)
Ee her kız güzeldir sevmesini bilene sevgi goster o sana dünyaları verir ozelliklede evlilikte mesela sen çocuğunun annesine sevgi gösterirsen mutlu olursunuz ama sevgi olmasa ne çocuk ne sen nede kadın hiçbir anlamı kalmaz
Bu konuda çok haklısın
Aslında evlilikte nasip işitir vakti gelince çirkin mi güzel evlenmek kadere kalmış
paran varsa toplumda işin varsa güzel kız aramak normal :)
Ya güzel araman iyi de kendine bakmadan manken gibi kız arayanda evlenemiyor doğru ya doğru
Garipsenmeyecek boş onlar içi güzel olanın dışı da güzel olabilir yakışıklı arayınca da bana sana bu kafayla kimse bakmaz felan diyen mallar var
Ortalama eli yuzu duzgun bi kiz araman gayet normal. Ama otalama bi kizi begenmeyorsan sorun sende. Bu arada devlet memurların maasi iyi flan değil yeme bizi simdi. O kurtlu bu coplu evde kalırsın
Aslında güzellik diyincede kimse kainat güzeli aramiyor sadece yanına yakışan gözüne hitab eden birini istiyor kabul edelim çoğumuz böyleyiz ama karakterde önemli tabi ona bakmak lazım)
o zaman kızlarında zengin erkek aramasını garipseyemezsiniz. ikisi de bir kriter sonuçta.
Herkes yanına yakışsın ister karşısında ki insanın ama bazen dışına inandığımız insanların içi çok boş çıkıyo.🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Öyle derler ama güzel ararlar
Ben şartlı seviliyorsam bende şartlı severim
Herkes bir şeylerin peşinde zaten
Mesleğim yüzünden sevileceksem bende aşırı güzel kız ararım
Aşırı güzel kız da başka şey arıyor çıkarınız uyusursa olur
Artık ilişki kalmadı herkes bir şeyin peşinde
Aska inancım yok
Aşkı kadınlar bitirdi şu zamanda nerde paralı veya bodboy tip var yöneldiler ilişki sistemi tamamen çöktü.
Valla onu bunu bilmem. Artik çoğu kişi paraya bakıyor. İkili oynuyor. Kimseye güvenim kalmadı. Ben bir şey yapmadım herkesi aynı kefeye koymak
Emin ol parasız erkeği sen begenmezsin kadınlarada hak veriyorum ama giren çıkan erkeğe oluyor onlarda haliyle haklı sebeple çıkarına hareket ediyorlar
Erkek olduğun için kadınları görüyorsun ben kadın olarak erkeklerin gerçek yüzünü görüyorum maalesef. Birbirimizi bu yüzden anlayamıyoruz. Herkes çıkarcı emin ol. Çıkarı olmasa selam bile vermez. Herkes birbirini yedekte tutuyor. Kim iyiyse onunla evleniyor
Bende bu savaşı başlatan hemcinslerin diyorum :) maalesef böyle eskiden insanlar fakir olsa bile evleniyordu yerini ise çıkarcı iliskiler aldı.
Kim başlattı bilemem ama herkes bir şeylerin peşinde olduğunu biliyorum. Artık seçenek çok tabi İnternet var
Yüzü değil içi güzel olsun diye bakıyorlar genelde isteyebilirsin güzel olmasını bunda bir sorun yok bence
Paraya veya güzelliğe bakıp evlenmek çok saçma. Kalbini sevdiysen evlenmelisin. Güzelliği bozulur ama kalbi bozulmaz. Parası biter ama kalbi bitmez.
Kendilerinin tipsiz olduğu için
Tek bir şey yapsa Diş bile fırçalasa gözümüze harika görünecek ama onu bile alışkanlık haline getiremiyor.
Soru ekleri ayrı yazılır. "mi" nin ayrı yazılması gerektiği gibi. Haklısınız belli kraterleri olmalı herkesin. Kendinde biriktirdiği kadarını istemesi daha hos dengeli ve ayarında olacaktır. Denginiz biriyle mutlulukar
Bence olabilir herkesin kriterleri farklıdır ama sadece dış görünüşe bakmak sonradan sizi yanıltabilir
Yoo gayet normal kimle istiyorsan sen secmelisin insanın evleneceği kişiyi ailesine sectirmesi normal degil
Dış güzellik önemli tabiki ama karakter daha önemli karakteri fark edebilmek için de karşıdakinin güzelliği olmalı yaniiiii 😁
Güzellik görecelidir. Senin güzel dediğin kız belki seni beğenmeyecek?
Beğenmek çok önemli 🤷
Herkesin kendine göre kriteri olabilir
Herkesin kendince kriterleri olabilir.
Senin kriterlerin nelerdir
Arayabilirsin normal 😂
Ab dış görünüşe bakicaksan hiç evlenme aldatırsın sonra
Güzellik önemli genetik kodlar sonuçta bir dahaki nesillere aktarcaz. Deki anne bi dur da.
Guzellik degiskendir. Ama bana nasil davrandigiyla alakali seviyo mu ilgileniyo mu gibi...
Kadınlar nasıl uzun boylu, zengin, kültürlü, eğitimli erkek arıyorsa İstediğin özellikte kadkn aramak senin en doğal hakkın. Kimsenin bu yüzden seni aşağılamasına izin verme
Maaşın güzelse kriterindeki kızı bulursun sorun yok
Yani bunlar normal ve doğal aslında herkesin kendine göre kriterleri vardir
Beğenmediğin kişiyle evlenme hem sen hem o mutsuz olur
Param olduğu halde kız bulamıyorum ve garip bir durum
Şebek gibi erkekler güzel kız arayınca komik oluyor
Sen çok olgun bir kız mısın diye akla soru geliyor
Bende yakışıklı arıyorum bunda ne var herkes en iyisini ister
Mesela ben kusursuz yakışıklı sadık paralı kariyerli arıyorum sıradan memura bakmam
Abla yanlış anlama ama seninki altın mıı?
@kim_bu_aleyna58 kuzum kimsenin ki altın değil yakışıklı zengini bulanların ki altın mı? ya da benim ne eksiğim var onlardan hatta fazlam var her anlamda. Çoğu zengin veya yakışıklı erkeğin yanında çirkin ve cahil kadınlar var
Abla kac yasina gelmisin boyle bir erkek seni ne yapsin 🤣
@pessimistiic07 öyle erkek gelir gelmezse güle güle standartlarımı aşağı çekmem
Öyle erkek gelmedi diye sizler gibi nefes alsın yeter diyecek biri değilim. Yalnız da güzel ülke ülke gezen keyfine bakan biriyim kaybım olmaz yani
Sen evde kalirsin zaten kalmissinda :d
Gercekten hastasiniz siz boyle bir erkek asla sana bakmaz asla mutlu olamazsin bence yalniz olmeye hazirlan
@pessimistiic07 karın ağrın ciddi seviyede git tedavi ol ben zaten bana bir erkek baksın diiye kıvranmıyorum bakan çok oluyor birlikteliklerimde oluyor ama evlilik farklı. Standartları olan insanlar kriter belirlerler bu normal.
Benim ekstra aradığım şeylerde var yoksa çok fazla kariyerli paralı yakışıklı erkek etrafımda. Ama ekstra aradığım özellikler bana kalsın
Ahahah ya sizdeki ozguvene hayranim neyse hayal dunyanda basarilar sana hadi eyv
O evde kalma olayı siz cahil ve fakir kesim için geçerli benim etrafımda o tarz insanlar yok.
Ya apla o kadar kudurdun ki gercekten ne kadar hakliyim dediklerimde yoksa bu kadar alinmaz cevap yazmazdin bi sus azcik bu kadar belli etme evde kaldigini
@pessimistiic07 kuduran biri varsa sensin ki gelip yırtındın
Ben gayet sakince yaziyorum sen kendine bi bak ben neyim diye eger iyi ozelliklerin olsaydi burada aglamazdin soyle erkek istiyorum diye zaten seni o bulurdu beni kandirmiyorsunuz kendinizi kandiriyorsunuz neyse daha yazma kezban kari
@pessimistiic07 kezban karı senin anandır evdeki bitli kokuşmuş bacılarınızla analarınızla karıştırmayın
Anneyi karistiracak kadar zavalli bir kezbansin sidikli anca burdan havlarsin sen
Abla sen evde kalmışsın seni almazlar bu yaştan sonra öyle erkekler
@tonightistheidie beni almazlarda seni mi aldılar derdi seni gerdi 😄
Abla diyende benden 3 5 yaş küçük
Düşüncene saygı duyarım ☺
Abla 20 yaşındayım ne 3-5'i aramızda 10 yaş var neredeyse, yaşlanmışsın işte kabul et
@tonightistheidie 10 yaş çok bi fark değil
Çok fark kanka kendini böyle avutma
Olabilir benimde kriterim vardır herkesin vardır.
Ahlâklı edebli ve şahsiyet sahibi kadını arayanlar kazanıyor günün sonunda.
Heee Haklısın yigenim
Davul bile dengi dengine çalar
E yakışıklıysan eğer bulursun güzel birini
O yüzden evde kaldık. d
😂😂yooo garipsemiyor
Kadının kalbi güzel değilse gerisi boştur
Kadın güzelliği için alınır. Normal...
Zamanı gelince bulunur elbet
zeki olmasını yeğlerim