• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Erkeğin güzel kız aramasını toplum neden garipsiyor? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
811
Yapay Zekaya Sor
Erkeğin güzel kız aramasını toplum neden garipsiyor?
Cevapla
Maaş Soruları Sevgi Soruları Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
19 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

102

Cevap

49

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • champliver
    champliver Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 90%
    +1 yıl

    Kadınlar da uzun boylu yakışıklı erkek arıyor sorun yok

    0
    0 Yorumla
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.

    Bana güzel olsun.
    Herkesin begenmesine gerek yok

    0
    0 Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Kızın yakışklı erkek istemesini de garipsemeyin o zaman

    0
    0 Yorumla
  • ilkersezenn
    ilkersezenn Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 63%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Ergenlikte böyle beklentiler her zaman olur bir nevi dengelemek amaçlı olduğunu düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bunu istemen normal ama onlar da bir yerde haklı güzel her zaman güzel kalmaz. Hastalığı var yorgunluğu var yaşlılık var kaza var. O yüzden sadece güzellik için seversen zamanı gelince pişman olursun.

    0
    0 Yorumla
  • panikatakkkkkk
    panikatakkkkkk Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Önce huy güzelliğe birde kendine bakmadan çıtayı çok yükselteni herkes garipser

    0
    0 Yorumla
  • ღavikadarsonsuz
    ღavikadarsonsuz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Garipsemiyorum güzellik algılarının olduğu bi çağdayız

    0
    0 Yorumla
  • Esmaa_00
    Esmaa_00 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani güzellik de önemli ama sadece dış görünüşe bakıyorsan sorun var demektir.

    0
    0 Yorumla
  • bileesin
    bileesin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 62%
    +1 yıl

    Herkes kalite peşinde ama birbirini eleştirmekten de geri kalmıyor

    0
    0 Yorumla
  • fatma73
    fatma73 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 38%
    +1 yıl

    Garipsemiyor bence arayip fid gorunus onemli degil demesi garipsiyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Eğer dediğin gibi maaşın iyiyse ve sende yakışıklı biriysen seçici biri olmak senin de hakkın

    0
    70 Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Yakisikli olmasina gerek yok ki guzel kiz istemesi icin ne cirkin kizlar var yakisikli istiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 kime ve neye göre? çirkin erkeği ben napiyim herkesi aynı kefeye koyuyorsunuz. Güzel kız arıyorsa kendisinin de yakışıklı olması lazım tabi işi gücü de iyi olmalı.

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Yav iyi misin sen kisa boylu cucuk kizlar uzun boylu erkek istiyor o onun dengi mi cirkin kizlar da ayni yakisikli olsun istiyor guzelsen neye gore guzelsin kime gore guzelsin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kusura bakma benim mesleğim olucak hemde yakışıklı olucam sen ise sadece güzel olucan öyle durumda dengim değilsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 bana ne kısa kızlardan veyahut uzun erkek istemelerinden sen iyi misin asıl? boyumu biliyor musun ya da uzun erkek isteyip istemediğimi hiç bi şey bilmiyorsun bana diğer kızlardan bahsetme genelleme yaparak bi yere varamazsın

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Yani diyorum ki kimse dengini istemiyor erkekde istemeyebilir erkegin iyi bir maasi varsa guzel kiz ister kadin maasa erkek guzellige bakar burada sorun yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benim de mesleğim var ve güzelim de kendime göre, niye istemeyeyim pardon? Mesleksiz olduğumu kim söyledi

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Guzel olman gorecelidir ancak meslegin iyi bir gelirin varsa erkekden bunu beklemen normal guzel oldugunu sen degil bizim dememiz lazim herkes kendi icin guzel yakisikli olabilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Banane mesleğin varsa ayrıca para kolay kazanılmıyor şartlı seviliyorsam şartlı severim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 hala genelleme yapıyorsun çok şükür benim de bi mesleğim var ve kendime bakabiliyorum bi erkeğin maaşına niye bakayım o kim ki?

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Bi erkegin maasina bakmak istemiyon mu yani calistigin icin dhjdjdn o halde parasiz erkekle cik sen calisiyorsun ya sonucta paranin olmasi erkegin parasiz olmasini desteklemek parali olsan da olmasanda erkekden ilk beklenilen sey paradir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 ben kendimi bildikten sonra senin beni nasıl gördüğün inan pek umrumda değil. kadınları hep eziklemeye çalışıyorsunuz sanki tek siz çalışıp para kazanabiliyorsunuz gibi bu kafadan çıkın

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Yav ne diyon sen ya senin paran cok diye parasiz erkekle cikcan mi sanki onemli degil mi yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 en baştaki yorumumu tekrar okuyun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 en temel kriterim o değil diyorum benim dengim olsun yeterli zengin ya da paralı erkek aramıyorum ama ben nasıl çalışıp kazanıyorsam onun da aynı şekil olması lazım umarım anlarsınız artık

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Sen beni hic anlamiyorsun her kiz dengi olmayan kisiileri istiyor diyorum guzel kiz istemek haketmek icin yaksiikli olmak gerekmiyor cunku tonlarca kaidn var dengi olmayan erkegi istiyor onlara bir sey diyor musun sen? Hemcinsine ilkten bir sey de siz kendinizde olmayani karsi cinste beklemeyin vede guzelim demekle guzel olunmaz sana kac defa soylecem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 çıldıracam uzaklaş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 bende sana diyorum ki ben o bahsettiğin kızlardan değilimm ortalama bi güzelliğim varsa ortalama güzellikte birini isterim yanıma, boyum kısa ise uzun biri istemem yanıma, maaşım vasatsa aynı şekilde maaşı vasat olan birini isterim yanıma. tamam mi bu kadarr

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Sen kendine guzelim diyen birisin senin lafina ihtiyacimiz yok neyse tamam sus daha cok batma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güzelim diyen nerde kız varsa tipsiz oluyor güzel kızların çoğu kendisine çirkinim diyor

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Aynen @soran bende onu diyorum guzeller kendine guzellim deyip reklam yapmiyor bunda estetik makyaj filtre falan vardir kesin kendini guzel falan saniyordur djdjjffj

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 tamam çirkinim rahatla

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Rahatlamam icin bunu itiraf etmene gerek yok sen kendini kandirirsin beni mi kandircan ya da baskalarini mi kandiracagini saniyorsun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 sen sus batsam nolur çok mu umrumdasın m@l

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 işine bak yazma bana

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Ahaha hemen hakaret bak ben sana hakaret etmedim ne kadar cirkef oldugunu kanitliyorsun hazmedemiyorsan soda ic baya dokunuyor laflarim

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      @soran knk kiza guzel degilsindir belki dedim diye goruyorsun bana hemen havlamaya basladi dusman kesildi kezbanlarin ortak ozelligi djdjdjdn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 senin gibiler bu dilden anlar anca hadi yol al ikile

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Kezban ya dbdbdbdn lan senin dediklerini umursuyor muyum ben cirkin biri olmasan bu kadar agresif olmazdin hem cirkin hem yalancisin yazik kafana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @pesimistiic07 gerçeği kendi biliyor o yüzden böyle davranmaya başladı :)

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Yuzune gercegi pat diye vurunca morali bozuldu tabi yoksa sakin olur hakaret etmezdi :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 terbiyesizin önde gideni

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Ma l diyen sensin Allah akil fikir versin sana yazik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benim yorumumu kaldır sizin gibi seviyesiz insanlarla aynı yorumun altında görünmek istemiyorum

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Isine gelmedi gercekler tabi kezo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 kovuyorum gitmiyor ya gerçekten hastasın sen insan olsan sana resmimi atardım o çeneni sustururdum da insan olup olmadığından şüpheliyim

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Fake foto mu hazirladin bdbdbd senin laflarin umrumda degil ben kendimi biliyorum ama sen zavalli kezbanin tekisin bu yuzden bu kadar kudurdun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 bunu söyleyen de Allahın tipsizidir dgdhsjshsha

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Ben kendimi ovmedim zaten benle alakali bir durum yok ki senle alakali durum var sen kendine guzel diyen kezbanin tekisin bana ne ara geldi konu lan ahhshdhdhd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 güzelim dedim dünya güzeliyim demedim ki tipsiz beyefendi

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Ben tipsiz demedim ki kendime simdi beni burdan vurmaya calsiti ahahhaba allahin cirkini cirkin oldugunu her yazinda hissediyorum artik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 😂😂😂 çokta tın hadi git kendi dengin insanlarla konuş aynı seviyede değiliz tipsiz

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Bana tipsiz diyen kiz gizli uye puhahah ne oldu lan cirkin dedik diye agladin kendini rahatlattin da mi geldin ne bu yurek yemeler beni daha gormedin bile 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 senin gizliden ne farkın var acaba pp bile yok tipsiz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 sen gördüm mü görmediğin birine nasıl çirkin demeye hakkın varsa bende sana tipsiz çirkef diyebilirim 😌

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Tipsiz diyor surekli allahin kezban cirkin suratlisi ben sana bir sey dememistim ilk baslarda ama sen hala kuduruyorsun bu kadar mi cirkinsin sen la erkek dusmani olmussun cirkinlikten 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 hee senin tipsizlikten kadın düşmanı olduğun gibi

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Ben sana cirkin demedim sen surekli kendini overek guzelim dedin ve kanitlayamadin da

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 sadece bi kere dedim sürekli diyor ya 😂😂😂😂

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Kadin dusmani oldugumu nerden cikardin la ben kezbanlarin dusmaniyim kezbanlar sevmez beni iyi kadinlara son derece iyi davranirim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 😂😂😂😂 peki tipsiz. bende tipsizlerin düşmanıyım sadece yakışıklılara karşı iyi davranırım

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Gormeden birine tipsiz demek kezbanlara yakisir hareket 🤣🤣 hadi kezbanus ilgi cekmeyi basardin simdi neden cirkinim bu kadar diye aglamaya devam et

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 😂😂😂 gayette güzelim tipsiz sen kendi haline ağla yoksa tipsizlikten kızlar sana bakmıyor diye mi delirdin bu kadar. Sende görmediğin birine çirkin diyorsun kafan güzel gibi 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 Allah ailene sabır versin bu ergenlikle işin zor

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Off be ne kudurdun cirkin dedik diye cirkin dedik diye bana tipsiz demeye basladin guzel olsan bu kadar laf etmezdin zavalli cirkin seni

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 zavallı tipsiz 😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Merak ettim soruyu soran benim yorumlarıda okuyorumda profilini gösterebilir misin? İstersen gizli profilden çık.

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Ozentisin kizim sen senin laflarin zerre umrumda degil sen guzelsen eminim ben ultrs yakisikliyim git otede havla

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 tamam tipsiz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bunu yargılamadan önce söyleyecektin seve seve de gösterirdim

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      @soran ahahhaha kanka senin lafini tinlamiyor bana yaziyor burdan anla cirkinligini guzel olsa gizliden cikar gosterirdi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güzel olsan gösterirdin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @pessimistiic07 doğru knk haklısın 😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 sana ne tipsiz sen sus tipsizlerin konuşmaya hakkı yok

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Guzel oldugunu iddaa eden sadece sen varsin kezo kimse ben yakisikliyim guzelim demedi sen ise iddaa ettin ama ispat edemedin djdjjd

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      @soran hala bana ne diyor hey Allahim ya 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çirkinimmmm oldu mu?
      o kadar konuştunuz ettiniz şimdi mi göster diyorsun seviyesizler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 güzel olmam ne kadar da battı sana tipsiz ya gerçekten çok eziksin 😂😂😂😂

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Tamam kezbancigim sen guzelsin seni gormedik ama bizde yakisikliyiz tipsiz demen senin ezik oldugunu gosterir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 görmediğin birine çirkin dersen bende tipsiz derim kusura bakmicaksın en baştan seviyeli bi şekilde konuşsaydık emin olun ikinize de atardım yüzümü benim için sıkıntı yok ama terbiyesizleşen sizlerdiniz. Şimdi bu kadar yeterli daha da yazma bana. Soru sahibi sende yorumumu kaldır

      Yorumla
  • bilmemkiler
    bilmemkiler Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    devlet memurunun maaşı ne kadar iyi olabilir ki :D kendinizi kandırmayın ayrıca istediğinle evlenebilirsin. Kriterin güzellikse güzel biriyle evlenirsin kasma :D

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Bizim uzun boylu kaslı erkek zengin erkek aradığımızda neden garipseniyor.

    2
    2 Yorumla
    • darling23
      darling23
      +1 yıl

      Kesinlikle katılmıyorum

      Yorumla
    • darling23
      darling23
      +1 yıl

      Katılıyorum pardon

      Yorumla
  • sadecegüzelşeyler
    sadecegüzelşeyler Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bence garip değil, herkesin bir kriteri olabilir.. güzellik de bunun icine dahildir ki evlilik bu insanın gönlüne olduğu kadar gözüne de hitap etmesi gerekir herkesin begenecegi güzellik algısı farklıdır.. bu çok normal

    0
    1 Yorumla
    • sadecegüzelşeyler
      sadecegüzelşeyler
      +1 yıl

      Hiii bu arada denklik de şart tabi herkes kendisinin az çok farkindadir birinin yakışıklısın demesine gerek yok

      Yorumla
  • raneemartist
    raneemartist Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    her yere maaşım iyi çok yakışıklıyım yazan tipten de bu beklenirdi zaten ahaha karakter gelişimi 13-18 yaşlarında olur ama belli ki sen kendine yatırım yapmamışsn acıyorm sana ahahahah

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Not: Devlet memuruyum
    Senin gibi zihniyette biri dengini bulur zaten.
    Karakteri sağlam olsun. Yakışıklı veya güzellik geçici.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kadının zengin erkek aramasını toplum neden garipsiyor

    1
    0 Yorumla
  • aktu12
    aktu12 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 20
    +1 yıl

    Güzele 40 gün doyarsın aklı başında fikri yerinde olana da ömür boyu iyi düşün seçimini iyi yap sonra pişman olursun iki gün sonra vah vah edersin iş işten gecer

    1
    3 Yorumla
    • HAYATveİNSAN
      HAYATveİNSAN
      +1 yıl

      İkisi bi arada olurda daha iyi olur ama :)

      Yorumla
    • aktu12
      aktu12
      +1 yıl

      Ee her kız güzeldir sevmesini bilene sevgi goster o sana dünyaları verir ozelliklede evlilikte mesela sen çocuğunun annesine sevgi gösterirsen mutlu olursunuz ama sevgi olmasa ne çocuk ne sen nede kadın hiçbir anlamı kalmaz

      Yorumla
    • HAYATveİNSAN
      HAYATveİNSAN
      +1 yıl

      Bu konuda çok haklısın

      Yorumla
  • M90087821
    M90087821 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Aslında evlilikte nasip işitir vakti gelince çirkin mi güzel evlenmek kadere kalmış

    1
    0 Yorumla
  • MawiTech
    MawiTech Takip Et
    Guru Yaş: 109
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 797 cevap paylaştı.

    paran varsa toplumda işin varsa güzel kız aramak normal :)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ya güzel araman iyi de kendine bakmadan manken gibi kız arayanda evlenemiyor doğru ya doğru

    0
    0 Yorumla
  • liyaamira
    liyaamira Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Garipsenmeyecek boş onlar içi güzel olanın dışı da güzel olabilir yakışıklı arayınca da bana sana bu kafayla kimse bakmaz felan diyen mallar var

    0
    0 Yorumla
  • CallBackQueen
    CallBackQueen Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Ortalama eli yuzu duzgun bi kiz araman gayet normal. Ama otalama bi kizi begenmeyorsan sorun sende. Bu arada devlet memurların maasi iyi flan değil yeme bizi simdi. O kurtlu bu coplu evde kalırsın

    0
    0 Yorumla
  • birprensesoruyor
    birprensesoruyor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    +1 yıl

    Aslında güzellik diyincede kimse kainat güzeli aramiyor sadece yanına yakışan gözüne hitab eden birini istiyor kabul edelim çoğumuz böyleyiz ama karakterde önemli tabi ona bakmak lazım)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    o zaman kızlarında zengin erkek aramasını garipseyemezsiniz. ikisi de bir kriter sonuçta.

    0
    0 Yorumla
  • mehtaptrlll
    mehtaptrlll Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Herkes yanına yakışsın ister karşısında ki insanın ama bazen dışına inandığımız insanların içi çok boş çıkıyo.🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Öyle derler ama güzel ararlar

    1
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben şartlı seviliyorsam bende şartlı severim

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Herkes bir şeylerin peşinde zaten

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Mesleğim yüzünden sevileceksem bende aşırı güzel kız ararım

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aşırı güzel kız da başka şey arıyor çıkarınız uyusursa olur

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Artık ilişki kalmadı herkes bir şeyin peşinde
      Aska inancım yok

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aşkı kadınlar bitirdi şu zamanda nerde paralı veya bodboy tip var yöneldiler ilişki sistemi tamamen çöktü.

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Valla onu bunu bilmem. Artik çoğu kişi paraya bakıyor. İkili oynuyor. Kimseye güvenim kalmadı. Ben bir şey yapmadım herkesi aynı kefeye koymak

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Emin ol parasız erkeği sen begenmezsin kadınlarada hak veriyorum ama giren çıkan erkeğe oluyor onlarda haliyle haklı sebeple çıkarına hareket ediyorlar

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Erkek olduğun için kadınları görüyorsun ben kadın olarak erkeklerin gerçek yüzünü görüyorum maalesef. Birbirimizi bu yüzden anlayamıyoruz. Herkes çıkarcı emin ol. Çıkarı olmasa selam bile vermez. Herkes birbirini yedekte tutuyor. Kim iyiyse onunla evleniyor

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bende bu savaşı başlatan hemcinslerin diyorum :) maalesef böyle eskiden insanlar fakir olsa bile evleniyordu yerini ise çıkarcı iliskiler aldı.

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kim başlattı bilemem ama herkes bir şeylerin peşinde olduğunu biliyorum. Artık seçenek çok tabi İnternet var

  • Bengübkn
    Bengübkn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Yüzü değil içi güzel olsun diye bakıyorlar genelde isteyebilirsin güzel olmasını bunda bir sorun yok bence

    0
    0 Yorumla
  • MelehatUwU
    MelehatUwU Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Paraya veya güzelliğe bakıp evlenmek çok saçma. Kalbini sevdiysen evlenmelisin. Güzelliği bozulur ama kalbi bozulmaz. Parası biter ama kalbi bitmez.

    0
    0 Yorumla
  • byileyemektarifi
    byileyemektarifi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kendilerinin tipsiz olduğu için
    Tek bir şey yapsa Diş bile fırçalasa gözümüze harika görünecek ama onu bile alışkanlık haline getiremiyor.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Soru ekleri ayrı yazılır. "mi" nin ayrı yazılması gerektiği gibi. Haklısınız belli kraterleri olmalı herkesin. Kendinde biriktirdiği kadarını istemesi daha hos dengeli ve ayarında olacaktır. Denginiz biriyle mutlulukar

    0
    0 Yorumla
  • Anonimhesapp123
    Anonimhesapp123 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bence olabilir herkesin kriterleri farklıdır ama sadece dış görünüşe bakmak sonradan sizi yanıltabilir

    0
    0 Yorumla
  • Tugsem38
    Tugsem38 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38
    +1 yıl

    Yoo gayet normal kimle istiyorsan sen secmelisin insanın evleneceği kişiyi ailesine sectirmesi normal degil

    0
    0 Yorumla
  • ashleyyyyy
    ashleyyyyy Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Dış güzellik önemli tabiki ama karakter daha önemli karakteri fark edebilmek için de karşıdakinin güzelliği olmalı yaniiiii 😁

    0
    0 Yorumla
  • ezgicnm
    ezgicnm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Güzellik görecelidir. Senin güzel dediğin kız belki seni beğenmeyecek?

    1
    0 Yorumla
  • sozsuZzaman
    sozsuZzaman Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Beğenmek çok önemli 🤷

    1
    0 Yorumla
  • Freesia_
    Freesia_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Herkesin kendine göre kriteri olabilir

    1
    0 Yorumla
  • SonLoveBükücü
    SonLoveBükücü Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Herkesin kendince kriterleri olabilir.

    1
    1 Yorumla
    • RomanticArcher
      RomanticArcher
      +1 yıl

      Senin kriterlerin nelerdir

      Yorumla
  • Marsli_kizi
    Marsli_kizi Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    Arayabilirsin normal 😂

    1
    0 Yorumla
  • Aslıelchavo
    Aslıelchavo Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Ab dış görünüşe bakicaksan hiç evlenme aldatırsın sonra

    0
    0 Yorumla
  • tazehala
    tazehala Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Güzellik önemli genetik kodlar sonuçta bir dahaki nesillere aktarcaz. Deki anne bi dur da.

    0
    0 Yorumla
  • Şahin8806
    Şahin8806 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    Guzellik degiskendir. Ama bana nasil davrandigiyla alakali seviyo mu ilgileniyo mu gibi...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kadınlar nasıl uzun boylu, zengin, kültürlü, eğitimli erkek arıyorsa İstediğin özellikte kadkn aramak senin en doğal hakkın. Kimsenin bu yüzden seni aşağılamasına izin verme

    0
    0 Yorumla
  • tombalakk
    tombalakk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Maaşın güzelse kriterindeki kızı bulursun sorun yok

    0
    0 Yorumla
  • obirdarkk
    obirdarkk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    +1 yıl

    Yani bunlar normal ve doğal aslında herkesin kendine göre kriterleri vardir

    0
    0 Yorumla
  • benkartalim
    benkartalim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    +1 yıl

    Beğenmediğin kişiyle evlenme hem sen hem o mutsuz olur

    0
    0 Yorumla
  • bayram511
    bayram511 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23
    +1 yıl

    Param olduğu halde kız bulamıyorum ve garip bir durum

    0
    0 Yorumla
  • bade_ozgur
    bade_ozgur Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21
    +1 yıl

    Şebek gibi erkekler güzel kız arayınca komik oluyor

    0
    1 Yorumla
    • Remon58
      Remon58
      +1 yıl

      Sen çok olgun bir kız mısın diye akla soru geliyor

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bende yakışıklı arıyorum bunda ne var herkes en iyisini ister

    1
    24 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Mesela ben kusursuz yakışıklı sadık paralı kariyerli arıyorum sıradan memura bakmam

      Yorumla
    • kim_bu_aleyna58
      kim_bu_aleyna58
      +1 yıl

      Abla yanlış anlama ama seninki altın mıı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @kim_bu_aleyna58 kuzum kimsenin ki altın değil yakışıklı zengini bulanların ki altın mı? ya da benim ne eksiğim var onlardan hatta fazlam var her anlamda. Çoğu zengin veya yakışıklı erkeğin yanında çirkin ve cahil kadınlar var

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Abla kac yasina gelmisin boyle bir erkek seni ne yapsin 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 öyle erkek gelir gelmezse güle güle standartlarımı aşağı çekmem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Öyle erkek gelmedi diye sizler gibi nefes alsın yeter diyecek biri değilim. Yalnız da güzel ülke ülke gezen keyfine bakan biriyim kaybım olmaz yani

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Sen evde kalirsin zaten kalmissinda :d

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Gercekten hastasiniz siz boyle bir erkek asla sana bakmaz asla mutlu olamazsin bence yalniz olmeye hazirlan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 karın ağrın ciddi seviyede git tedavi ol ben zaten bana bir erkek baksın diiye kıvranmıyorum bakan çok oluyor birlikteliklerimde oluyor ama evlilik farklı. Standartları olan insanlar kriter belirlerler bu normal.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benim ekstra aradığım şeylerde var yoksa çok fazla kariyerli paralı yakışıklı erkek etrafımda. Ama ekstra aradığım özellikler bana kalsın

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Ahahah ya sizdeki ozguvene hayranim neyse hayal dunyanda basarilar sana hadi eyv

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O evde kalma olayı siz cahil ve fakir kesim için geçerli benim etrafımda o tarz insanlar yok.

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Ya apla o kadar kudurdun ki gercekten ne kadar hakliyim dediklerimde yoksa bu kadar alinmaz cevap yazmazdin bi sus azcik bu kadar belli etme evde kaldigini

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 kuduran biri varsa sensin ki gelip yırtındın

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Ben gayet sakince yaziyorum sen kendine bi bak ben neyim diye eger iyi ozelliklerin olsaydi burada aglamazdin soyle erkek istiyorum diye zaten seni o bulurdu beni kandirmiyorsunuz kendinizi kandiriyorsunuz neyse daha yazma kezban kari

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @pessimistiic07 kezban karı senin anandır evdeki bitli kokuşmuş bacılarınızla analarınızla karıştırmayın

      Yorumla
    • pessimistiic07
      pessimistiic07
      +1 yıl

      Anneyi karistiracak kadar zavalli bir kezbansin sidikli anca burdan havlarsin sen

      Yorumla
    • tonightistheidie
      tonightistheidie
      +1 yıl

      Abla sen evde kalmışsın seni almazlar bu yaştan sonra öyle erkekler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @tonightistheidie beni almazlarda seni mi aldılar derdi seni gerdi 😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Abla diyende benden 3 5 yaş küçük

      Yorumla
    • kim_bu_aleyna58
      kim_bu_aleyna58
      +1 yıl

      Düşüncene saygı duyarım ☺

      Yorumla
    • tonightistheidie
      tonightistheidie
      +1 yıl

      Abla 20 yaşındayım ne 3-5'i aramızda 10 yaş var neredeyse, yaşlanmışsın işte kabul et

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @tonightistheidie 10 yaş çok bi fark değil

      Yorumla
    • tonightistheidie
      tonightistheidie
      +1 yıl

      Çok fark kanka kendini böyle avutma

      Yorumla
  • charissaa
    charissaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Olabilir benimde kriterim vardır herkesin vardır.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ahlâklı edebli ve şahsiyet sahibi kadını arayanlar kazanıyor günün sonunda.

    1
    0 Yorumla
  • avigor
    avigor Takip Et
    Guru Yaş: 66 , eic 95%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 987 cevap paylaştı.

    Heee Haklısın yigenim

    0
    0 Yorumla
  • Kutay38382
    Kutay38382 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45 , eic 67%
    +1 yıl

    Davul bile dengi dengine çalar

    0
    0 Yorumla
  • pesimistbiriydi
    pesimistbiriydi Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    E yakışıklıysan eğer bulursun güzel birini

    0
    0 Yorumla
  • Bernareçel
    Bernareçel Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 95%
    +1 yıl

    O yüzden evde kaldık. d

    0
    0 Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    😂😂yooo garipsemiyor

    0
    0 Yorumla
  • Bizden_Söylemesi
    Bizden_Söylemesi Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.

    Kadının kalbi güzel değilse gerisi boştur

    0
    0 Yorumla
  • mkoc196
    mkoc196 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 61 , eic 69%
    +1 yıl

    Kadın güzelliği için alınır. Normal...

    0
    0 Yorumla
  • Zena24356
    Zena24356 Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Zamanı gelince bulunur elbet

    0
    0 Yorumla
  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    zeki olmasını yeğlerim

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (31)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Erkeğin güzel kız aramasını toplum neden garipsiyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yıllar önce çok güzel, kültürlü ve hanımefendi bir kızı istemeyen, yanına yakıştırmayan erkek... 6 cevap verildi
Erkekler neden kendi tiplerine bakmadan güzel kız arıyorlar? 10 cevap verildi
Çirkin kızlar neden sevgili ararken yakışıklı erkek bekliyor? 7 cevap verildi
Erkekler her şeyi yaşayıp neden düzgün kız arıyorlar? 39 cevap verildi
Çevrede o kadar güzel kız varken neden yakısıklı erkek çok yok? 14 cevap verildi
Olgun bayanlar neden genç erkek arıyor? 39 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨