Her yerin bu denli kalabalık olması sizi de rahatsız etmiyor mu?

Abi herkes ürüyor zengini fakiri mültecisi yeterrrr insan kalabalığından nefret ediyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Çok insan olunca değersiz geliyor
Her yerin bu denli kalabalık olması sizi de rahatsız etmiyor mu?
Cevapla