Bizim halkımız çok zeki değil mi?

Çok akıllı, zeki, adeta dahiler (!!)

Bunu 28 Mayıs'ta da gördük, biz depremzedelere üzülürken (!!) Hem depremzedeler, hem de diğerleri kutlama yapmadı (!!)

Bir de bize tonca laf ettiler depremzedelere üzüldüğümüz için (!!).

(!!)😉 Bundan sonra kimse umurumda değil...

Güncellemeler
+1 yıl
Bundan sonra Allah yardımcıları olsun sadece (!!)
Bizim halkımız çok zeki değil mi?
Cevapla